آناند Giri بازی متین قرعه کشی

Viswanathan آناند پس از یک هتریک از شکست از سر گرفته جستجوی خود را برای یک پیروزی با متین 82-حرکت قرعه کشی در

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

Viswanathan آناند پس از یک هتریک از شکست از سر گرفته جستجوی خود را برای یک پیروزی با متین 82-حرکت قرعه کشی در برابر Anish Giri در بازی افتتاحیه چهارمین دور از chess24 افسانه شطرنج در روز جمعه.

پس هر دو را از دست داده بود در سه بازی در دور سوم محتاط رویکرد انتظار بود. این مساوی بازی گذشته بود به پایان برساند و پس از یک شبه رهبران مگنوس کارلسن و پیتر Svidler شکست بوریس Gelfand و دینگ Liren به اینچ خود را نسبت به چهارمین پیروزی متوالی. بازی های دیگر کشیده شد.

این Giri-آناند بازی یک جنگ موضعی با نه بازیکن گرفتن لبه در 50 دقیقه ای مسابقه. صلح غالب زمانی که هر دو در سمت چپ با یک کلاغ سیاه در هر شرکت از پادشاهان خود.

از دست دادن به کرامنیک

در روز پنج شنبه تاثیر از دست دادن در بازی افتتاحیه منجر به آناند را 0.5-2.5 شکست به ولادیمیر کرامنیک.

در دومین بازی آناند آغاز شده به شدت سیاه و راه اندازی یک حمله جان در کرامنیک پادشاه با افشای خود castled پادشاه! کرامنیک در برابر فشار و به آرامی کشف و ضبط ابتکار به زور استعفا کرد.

بازی سوم که در آن آناند بازی سفید باید برنده وضعیت مبارزه بود در دلسرد شدن حتی با نه بازیکن گرفتن هر گونه شانس را به زور به یک برنده. پس کرامنیک مورد نیاز تنها یک قرعه کشی این مسابقه با بیش از یک بازی به فراغت.

نتایج:

دور چهارم: بازی اول: Anish Giri (Ned) به خود جلب کرد با Viswanathan آناند; مگنوس کارلسن (نه) bt بوریس Gelfand (Isr); Peter Svidler (Rus) bt دینگ Liren (Chn); ولادیمیر کرامنیک (Rus) درو با پیتر Leko (Hun); Ian Nepomniachtchi (Rus) درو با واسیلی ایوانچوک (Ukr).

دور سوم: کرامنیک bt آناند 2.5-0.5; کارلسن bt Leko 2.5-1.5; Svidler bt Gelfand 2.5-1.5; Nepomniachtchi bt Giri 2.5-0.5; ایوانچوک bt دینگ 2.5-1.5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب