Hizbul نظامی متعلق به ماشین مورد استفاده در خنثی بمب گذاری طرح: پلیس

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:26:31 am در شب چهارشنبه

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:26:31 am
jammu kashmir, jammu kashmir car ied, jammu kashmir police, Pulwama, Pulwama explosives, Pulwama car, pulwama kashmir, kashmir news, india news در شب چهارشنبه نیروهای امنیتی تا به حال قرار داده تا پست های بازرسی در پولوما بعد از یک هوش ورودی. در اواخر شب یک خودرو در Rajpora متوقف نمی در یک ایست بازرسی. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/بازنمودی/فایل)

یک روز پس از نیروهای امنیتی قطع مواد منفجره مملو از خودرو در جامو و کشمیر را پولوما و تخریب آن توسط یک انفجار کنترل شده پلیس روز جمعه گفت که این خودرو متعلق به یک Hizbul مجاهدین شد.

جامو و کشمیر افسران پلیس گفت: هند اکسپرس که تحقیقات نشان داده است که بمب مملو از خودرو متعلق به یک شبه نظامی از جنوب کشمیر را Shopian که فعال بوده است از سال گذشته است. نظامی شناخته شده به عنوان Hidaytullah ملک از Sharatpora در Shopian.

"تا کنون ما تحقیقات نشان داده است که این خودرو است که در آن مقدار زیادی از مواد منفجره پیدا شد دیروز متعلق به یک فعال مبارز از Shopian. او فعال بوده است پس از ماه ژوئیه سال گذشته گفت:" یک افسر پلیس است. "ما در حال بررسی بیشتر است."

در شب چهارشنبه نیروهای امنیتی تا به حال قرار داده تا پست های بازرسی در پولوما بعد از یک هوش ورودی. در اواخر شب یک خودرو در Rajpora متوقف نمی در یک ایست بازرسی. به عنوان آن را سوار بر نیروهای امنیتی آتش گشودند. این خودرو بعدها ره در نزدیکی روستای اما راننده به حال موفق به فرار.

پلیس در روز پنج شنبه گفت: نیروهای کشف و خنثی بود یک ماشین بمب گذاری "شبیه به 2019 پولوما حمله" و گفت: این خودرو تا به حال 40 تا 45 کیلوگرم مواد منفجره در آن است.

منابع پلیس گفت: Hidaytullah برادر است که مورد سوال.

اعضای خانواده از Hidaytullah گفت: آنها هیچ اطلاعاتی در مورد Santro ماشین بازیافت توسط پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب