گردشگری کشاورزی و صنعت با چالش روبرو در COVID-19 fallout اما فرصت نیز وجود دارد

برای Sanner خانواده همه گیر شده و به صورت عجیب و غریب سال به جشن سالگرد 10 از بودن در کسب و کار. تونیا و دین S

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

برای Sanner خانواده همه گیر شده و به صورت عجیب و غریب سال به جشن سالگرد 10 از بودن در کسب و کار. تونیا و دین Sanner با چهار فرزند خود را عمل کرم شب تاب انواع توت ها در شمال شرق روچستر که در آن محصول توت فرنگی در این سال به نظر می رسد قوی است.

"فصلی, همه چیز هنوز هم اتفاق می افتد همان" گفت: Sanner

اما در واقع همه چیز در مورد کسب و کار تبدیل وارونه از این بیماری همه گیر ، در سال گذشته مزرعه برای شما باز-انتخاب توت فرنگی در ژوئن 20.

"در ارزیابی خطرات برای خودمان و مشتریان ما, ما تصمیم گرفتیم که ما نمی خواهد برای شما باز-انتخاب توت فرنگی در تمام این تابستان" گفت: Sanner که گفت: هر چهار نفر از فرزندان خود را به رای دادن در این زمینه است. این تصمیم به اتفاق آرا بود.

او گفت: آن را احساس نمی امن برای آنها به عنوان یک خانواده برای ادامه کسب و کار خود را به طور معمول انجام می دهند بیشتر در این زمینه کار خود را و کمک به صدها نفر از مشتریان هر روز انجام معاملات.

در نهایت تصمیم لولایی در درآمد آنها از دین خارج از مزرعه کار در IBM که Sanner گفت: باعث می شود آنها را در یک موقعیت منحصر به فرد از نظر مالی برای گردشگری کشاورزی بهره برداری است.

"درآمد ما از مزرعه به ما کمک می کند اما آن چیزی است که قرار می دهد مواد غذایی روی میز برای فرزندان ما" گفت: تونیا Sanner. "تا به حال شده است که در این مورد من مطمئن هستم که ما می اید تصمیم مختلف."

Bogdana Glynstea picks strawberries as her 4-year-old son, Maxim, takes a bite of one at Wold Strawberries in Mable, Minn. on June 16, the opening day of you-pick business at the farm. (Noah Fish / Agweek)

Bogdana Glynstea میدارد توت فرنگی به عنوان او 4 ساله و پسر ماکسیم طول می کشد یک نیش یکی در خطابه توت فرنگی در Mable, Minn. در ژوئن 16 روز افتتاحیه از شما-انتخاب کسب و کار در مزرعه. (نوح ماهی / Agweek)

مینه سوتا وزارت بهداشت منتشر گسترده دستورالعمل ها برای شما-انتخاب کنید عملیات در دولت است. گنجانده شده در این دستورالعمل چیزهایی مانند داشتن یک تعیین شده خروج و ورودی اضافی در دست شویی ایستگاه و نه اجازه می دهد مردم را به خوردن انواع توت ها در حالی که آنها در حال چیدن.

"ما در مورد صحبت کردیم که مسئول اجرای این قانون," او گفت: از هیچ-خوردن قاعده است. "هیچ کس نمی خواست این کار است."

Suzi Spahr مدیر اجرایی آمریکای شمالی کشاورزان بازاریابی مستقیم انجمن عضویت بر اساس غیر انتفاعی است که در خدمت به عنوان یک منبع آموزشی شبکه و مرکز گردشگری کشاورزی فروشندگان.

او تعریف گردشگری کشاورزی به عنوان زمانی که یک "کشاورزی ارائه دهنده این است که استقبال عمومی مصرف کننده برای آمدن بر روی مزرعه خود را." گردشگری کشاورزی تشکیل شده است از هر گونه ag عملیات که شامل تفریحی آموزشی انتخاب کنید-شما-خود و یا دیگر خرده فروشی جزء.

با توجه به داده ها از وزارت کشاورزی سرشماری کشاورزی ایالات متحده گردشگری کشاورزی و صنعت بیش از سه برابر شده بین سال های 2002 و سال 2017, صنعت و رشد درآمد از $704 میلیون در سال 2012 به $950 میلیون در سال 2017.

Spahr گفت: این تنها رشد کرده و از آن به عنوان بیشتر تولید کنندگان نگاه به تنوع عملیات خود را برای قیمت. نیز وجود دارد یک رشد منافع مصرف کننده در صنعت.

"علاقه به دیدن این علم و به دست آوردن درک بهتر از بهره وری کشاورزی و از چه مواد غذایی ما رشد کرده است که در واقع بازگشت به خط مقدم" گفت: Spahr.

A customer carries a basket of picked strawberries at Wold Strawberries in Mable, Minn. on June 16. Employees said there was a line of cars waiting at the entrance a half hour before it opened. (Noah Fish / Agweek)

یک مشتری حمل یک سبد از برداشت توت فرنگی در خطابه توت فرنگی در Mable, Minn. در تاریخ 16 ژوئن. کارکنان گفت: وجود یک خط از اتومبیل های در حال انتظار در ورودی یک ساعت و نیم قبل از آن باز می شود. (نوح ماهی / Agweek)

عنوان موضوع COVID-19 دارای پیشرفت Spahr گفت: انجمن برگزار کرده است میزگردها با اعضای آن به بحث در مورد مسائل مربوط به آنها رو به رو شد. بحث پیشنهاد اعضای یک فضا برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و چه کار می کرد در عملیات خود را که می تواند کار بر روی دیگران است.

اکثر ادارات دولتی کشاورزی یا بخش های بهداشت باید با صدور دستورالعمل ها برای شما-انتخاب کنید مزارع و Spahr گفت: برخی از بهتر از دیگران هستند.

"این جدید است بنابراین برخی از ایالت ها شده اند در تلاش برای تعیین کلی بهترین شیوه," او گفت:. "هر کس فقط در حال اجرا و تلاش برای نگه داشتن."

Spahr گفت: برای بسیاری از شما-انتخاب کنید عملیات تصمیم گیری برای باز کردن برای شما-انتخاب کنید نه یک گزینه.

"برای اکثر شما واقعا نمی تواند تصمیم می گیرید به شما-انتخاب کنید چرا که شما نمی خواهید به ترک تولید نشستن در این زمینه" Spahr گفت. "شما نمی تواند چشم پوشی (شما-انتخاب کنید) درآمد و ترک تولید به زوال است."

در کرم شب تاب, انواع توت ها بدون داشتن شما-انتخاب کسب و کار در این سال یعنی شش نفر از اعضای Sanner خانواده را خیلی بیشتر چیدن به در خود را انجام دهد.

"ما تا به حال به شکل اگر آن را حتی عملی برای ما انتخاب کنید همه آنها را بدون پوشیدن خودمان را به زمین" Sanner گفت.

The Sanner family at Firefly Berries has decided to pick all their berries themselves in 2020, Dean Sanner says is already taking a toll on their bodies, with weekly visits to the family chiropractor. Noah Fish / Agweek

این Sanner خانواده در کرم شب تاب انواع توت ها تصمیم به انتخاب انواع توت ها خود را در سال 2020 دین Sanner می گوید: در حال حاضر در نظر گرفتن تلفات در بدن خود را با بارگیری در این هفته بازدید از خانواده فیزیوتراپ. نوح ماهی / Agweek

Sanner پیش نویس یک برنامه است که تعیین روز و زمان را انتخاب کنید با روز استراحت در بین, و به این نتیجه رسید که هر یک از آنها را باید انتخاب کنید برای 30-40 دقیقه در هفته برای رسیدگی به کل محصول.. که شمارش ساعت کار می رود که به روابط مشتری و شاخص سفارشات.

مشغول چیدن برنامه در حال حاضر در نظر گرفتن تلفات در بدن خود گفت: Sanner. با استثنا از 8 سال همه را می بیند خانواده فیزیوتراپ یک بار در هفته.

درد امیدوارم یک حافظه ژوئن آینده زمانی که خانواده امیدوار به باز دوباره برای شما-انتخاب کنید.

"ما قصد داریم به اطراف پس از COVID-19" او گفت:.

در گردشگری کشاورزی عملیات حدود 50 کیلومتری غرب کرم شب تاب انواع توت ها در روچستر های شما-انتخاب کنید فصل است که هنوز هم در.

لایحه Hein مالک مشترک از راست رودخانه مزرعه در Faribault, Minn. گفت: او فکر می کند توت فرنگی محصول خوب خواهد بود "بیش از همه" در این سال به دلیل این منطقه را نمی بینم خیلی فراست. Hein گفت: آنها خواهید بود برای شما باز-انتخاب کسب و کار در اواسط ماه ژوئن این سال و مانند آنها هر تابستان.

"ما قصد داریم به گسترش مردم در این زمینه و آنها نیاز به پوشیدن ماسک در هنگام تعامل با دیگران" گفت: Hein.

Hein اجرا می شود که مزرعه با همسرش, مگی گفت: شما-انتخاب کنید سمت کسب و کار خود را یک "قطعه بسیار مهم از درآمد" برای آنها.. این زوج با این نسخهها کار ساعت های طولانی در مزرعه هر تابستان حتی با بخشی-زمان کمک به آنها را استخدام.

"شما نیاز به درآمد" او گفت:. "به علاوه شما رو تن و تن توت فرنگی در این زمینه و آنها را حفظ کند."

این زن و شوهر شده در مزرعه از سال 2003 و Hein گفت: این تاثیر از این بیماری همه گیر است او را احساس مانند آن خواهید بود "زمان به حرکت بر روی" به زودی از کسب و کار.

"من نمی گرفتن هر جوان" گفت: Hein که 75.

برای Hein, عدم اطمینان بیش از چه نوع از کسب و کار آنها در این تابستان نیست چه می شود به او. آنچه او را ناامید ترین چیزهایی است که توت چیدن ویژه به او و بسیاری دیگر می تواند از دست رفته اجتماعی فاصله. معمولا, مردم, انتخاب درست در کنار یکدیگر است.

"این فقط از نوع طبیعی با چیدن که مردم تا پایان با هم حتی اگر آنها نیست شروع با هم یا هر یک از دیگر," او گفت:. "وجود دارد نیاز به برقراری ارتباط با هر یک از دیگر و ما باید برای دلسرد کردن که این سال است."

Spahr گفت: خوش در خودش معتقد است همه گیر نمی خواهد نیروی یک مقدار قابل توجهی از گردشگری کشاورزی عملیات از کسب و کار. وجود دارد می تواند حتی از یک دست انداز درآمد برای کسب و کار است که اجازه داده شد برای باز بماند در طول pandemic, او گفت:.

در مناطقی از کشور که مانع از گردشگری کشاورزی عملیات از دوباره باز Spahr گفت: این تاثیر از COVID-19 حیاتی خواهد بود.

"اگر آنها نمی توانند باز پس بسیار واضح است که آنها به خوبی انجام نمی شود," او گفت:.

او گفت: تمرکز در حال حاضر در حال تبدیل شدن به فصل آینده چرا که "بسیاری از تکیه به شدت در سقوط درآمد."

اما Spahr می خواهد مردم بدانند که در این تابستان است که در بالا از آن به عنوان یک خانواده بزرگ فعالیت های گردشگری کشاورزی به عنوان یک کل است امن برای مصرف کنندگان است.

"آن را ایمن و زیبا, هوای آزاد, راه برای لذت بردن از آنچه در جامعه محلی خود و حمایت از جامعه" او گفت:.

او رفت تا آنجا که به می گویند که گردشگری کشاورزی بود: "بهترین چیزی که می تواند انجام شود" در این زمان در حالی که مردم به دنبال امن همه چیز برای انجام با خانواده های خود.

"زمانی که خیلی دیگر بسته است و رویدادهای ورزشی و کنسرت در حال لغو گردشگری کشاورزی در بیشتر قسمت ها باز است برای شما برای لذت بردن از" Spahr گفت. "پیدا کردن برخی از ذرت در چوب بلال و یا هر آنچه که شما می توانید انتخاب کنید که در خود مزارع محلی و یک پیک نیک در حالی که شما وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب