پس از دوره نقاهت بعد از Covid سورت بر اساس تاجر مجموعه بیمارستان برای فقرا

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:15:00 am Hiba بیمارستان در Adajan

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:15:00 am

Coronavirus recovery, surat buisnessman, hospital for poor, Gujarat news, Indian express news Hiba بیمارستان در Adajan در سورات. (اکسپرس عکس)

Kader شیخ, 63 آزمایش مثبت برای Covid-19 ماه پیش. درمان در یک بیمارستان خصوصی که هزینه lakhs روپیه ساخته شده املاک و مستغلات تاجر فکر می کنم از کسانی که نمی توانیم چنین درمان است.

به زودی پس از او مرخص شد شیخ در آغاز کار به تبدیل خود را از 30 ، 000 فوت مربع فضای اداری در Shreyam پیچیده به 85 تخت Covid-19 تسهیلات با اکسیژن امکانات برای ارائه درمان رایگان برای فقرا است.

شیخ امضا توافق نامه با سورت Municipal Corporation (SMC) برای تامین کادر پزشکی و تجهیزات در تاسیسات با 15 تخت ICU در سورت Adajan منطقه است. سورات شهرداری کمیسر BN Pani و SMC معاون کمیسیون بهداشت و درمان Dr Ashish Naik بازدید از محل و تصویب این پیشنهاد.

روز سه شنبه پس از زیرساخت ها آماده بود SMC وزارت بهداشت مقامات بازدید Hiba بیمارستان پس از نام شیخ نوه روز سه شنبه و در بازرسی از ترتیبات. "ما را دیده اند و محوطه و آن را مناسب است. در چند روز آینده از بیمارستان شروع خواهد شد عملکرد با بیماران مراجعه کننده از جدید بیمارستان مدنی و SMIMER بیمارستان گفت:" دکتر Naik.

صحبت به بیان شیخ گفت: "این بیمارستان است که برای همه صرف نظر از طبقه عقیده و دین است. من در آن متولد شد با قاشق نقره ای در قاشق را در دهان من... من نیز مواجه مشکلات مالی در روز قبل و من سخت کار می کرد... در حال حاضر من از نظر مالی صدا. بنابراین من فکر کردم از اعطای وام یک دست کمک به نیازمندان در طول این جهانی همه گیر... من سه پسر و من همیشه به کمک مردم فقیر و... در حال حاضر من احساس می کنم باید چیزی بیشتر... از این رو بیمارستان."

قرائت ترتیل نیز آماده کردم فضای جداگانه برای پزشکان و پرستاران. "یک آشپزخانه و غذاخوری نیز ساخته شده اند آماده... ما همچنین برنامه ریزی برای ارائه آشپز و مراقبت از مواد غذایی روزانه نیاز بیماران" اضافه شده است شیخ.

سورت اسلام Yatim Khana جامعه نیز نامه ای به دولت های منطقه و مقامات شهرداری درخواست اجازه برای شروع یک Covid بیمارستان که در آن خفیف تا متوسط در بیماران علامت دار می تواند درمان شود. جامعه قبلا شروع به یک مرکز قرنطینه در محل خود و در حال حاضر با کمک یک سازمان غیر دولتی آنها می خواهند برای شروع یک اختصاص داده شده Covid -19 بیمارستان. روز دوشنبه یک تیم از SMC و دولت های منطقه در بازدید از این دانشگاه و به تصویب به پروژه.

SIYS جمهور یونس Chakkiwala گفت: "محل خالی است در حال حاضر ما به فکر استفاده از آن برای Covid درمان است. ما همچنین کمک از یک سازمان غیر دولتی که کمک در راه اندازی یک بیمارستان در راجکوت و بمبئی. ما امضای یک تفاهمنامه با SMC و به زودی شروع به کار می کنند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن