هیوا مووی معرفی می کند برترین سریال های تاریخی کره ای

قطعا ما ایرانی ها به سبب این که صدا و سیما از زمان های بسیار دور اقدام به پخش سریال های پر طرفدار کره ای به وی

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
قطعا ما ایرانی ها به سبب این که صدا و سیما از زمان های بسیار دور اقدام به پخش سریال های پر طرفدار کره ای به ویژه در سبک تاریخی کرده است، آشنایی زیادی با برترین های این ژانر در دنیای دراما های کره ای داریم و صد البته خاطرات شیرین و ناراحت کننده نیز با این آثار داشته ایم. به شخصه نیز باید اشاره کنم که من هم علاقه ی بسیار وافری به این سبک از آثار کره ای داشته و تمامی آثار پخش شده از تلوزیون ایران را تماشا کرده ام. هیوا مووی طی مقاله ای قصد دارد به بهترین و مشهور ترین آثار سریال های تاریخی دانلود سریال کره ای بپردازد که بعضی از آن ها قطعا برای همگان نام آشنا می باشد و بعضی نیز ممکن است تازگی داشته باشد. هر آن اگر طرفدار این گونه سریال ها هستید و هر کدام از آثار اشاره شده ی زیر را ندیده اید با مراجعه به این سایت می توانید با بهترین کیفیت و همراه دوبله فارسی دانلود کنید.

افسانه های گوگوریو

شاید نام آشنا ترین این گونه سریال ها اثر بسیار زیبای افسانه جومونگ باشد که همه ی ما ایرانی ها دست کم نام آن را شنیده ایم. اثری که در زمان پخش خود توانست طرفداران بی شماری را داخل ایران پیدا کند و تقریبا تمامی خانواده های ایرانی مرتبا این اثر را دنبال می کردند. از حق که نگذریم یکی دیگر از دلایل محبوبیت این اثر با وجود داستان و روایت قوی، دوبله ی فارسی بی نظیر صدا و سیما است که به بی نقص ترین شکل خود انجام شده است. این اثر را هم اکنون می توانید به بهترین کیفیت به همراه دوبله تلوزیونی از وب سایت هیوامووی دانلود کنید. [caption id="" align="aligncenter" width="461"]بهترین سریال های کره ای از نگاه هیوا مووی بهترین سریال های کره ای از نگاه هیوا مووی[/caption]

ملکه جنگجو

اثر بعدی که یکی از بهترین سریال های تاریخی کره ای به حساب می آید سریال ملکه کی یا Empress Ki می باشد. متاسفانه از صدا و سیمای ایران پخش نشده است ولی قطعا یکی از جذاب ترین آثاری است که شما را تا همان انتهای قسمت پنجاه یکمش میخکوب می کند. داستان در مورد زنی به نام سونگ نیانگ است که با وجود اصلیت گوریویی خود ملکه یوآن می شود. داستان نیز حول محور یک مثلث عشقی جذاب و البته غم انگیز است. از جمله نکات بسیار مثبت این اثر نیز موسیقی متن بی نظیر آن است که در ترکیب با روایت احساسی و غم انگیز آن یک هارمونی بسیار زیبایی پدید آورده است که می تواند قلب سنگدلترین انسان ها را نیز به درد آورد. در ضمن این اثر دوبله فارسی شده است ولی کار دوبله ی آن را یک شرکت خارجی بر عهده داشته که کیفیتش در حد دوبله های بی نظیر داخلی نیست.

یک فانتزی-تاریخی جذاب دانلود فیلم های ایرانی

یکی دیگر از آثار تاریخی فانتزی جدید که در سال 2019 منتشر شده است می توان به سریال Arthdal Chronicles اشاره کرد که توانسته است نظر منتقدان و کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و با دریافت نمره ی فوق العاده ی 8.2 از وب سایت آی ام دی بی آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای تماشا در دوران قرنطینه تبدیل کرده است. پس با خیال راحت اقدام به دانلود فیلم رایگان در هیوا مووی کنید و همچنین زمزمه هایی از پخش شدن این سریال از شبکه سه به گوش می خورد که امیدوار هستیم صحت داشته باشد تا با دوبله ی بی نظیر صدا و سیما به سراغ این اثر فوق العاده قوی رفته و از آن نهایت لذت را ببریم. از جمله دیگر آثار بسیار زیبای تاریخی کره ای که در صدا و سیما پخش شده می توان به سریال جواهری در قصر اشاره کرد. داستانی است در مورد یک دختر به نام یانگوم که آرزو دارد به بانوی اول قصر تبدیل شود. البته در این بین با ماجرا های بسیاری روبرو می شود و با مشکلات زیادی نیز دست و پنجه نرم می کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن