همه چیز درباره روغن هیدرولیک - صنعت برش پرشین

فیلتر یک سیستم و یونیت هیدرولیک در نقاط گوناگون آن کارگزاری میشوند. برای شعور بهتر قاعده­های عملکردی و ویژگی­ه

توسط NEWSMINERAL در 1 فروردین 1401
فیلتر یک سیستم و یونیت هیدرولیک در نقاط گوناگون آن کارگزاری میشوند. برای شعور بهتر قاعده­های عملکردی و ویژگی­های طراحی در یک یونیت، ممکن می باشد اعتنا به اجزای با یک دسته استاندارد به کار گیری شده در سیستم­های هیدرولیکی صنعتی موثر باشد. او‌لین چیزی که می بایست در همین مورد بدانید آن میباشد که امر های اتومبیلهای مدرن به دو گونه کلی فرمان الکتریکی و امر هیدرولیک تقسیم می شوند. علاوه بر دو گروه سیالات Hydraulics و روغن های هیدرولیک با قابلیت و امکان اشتعال پایین، گونه های متمایز از سیالات اهمیت خواص های متفاوت هم وجود دارند. رنگ شیری روغن به این معنا است که در روغن اب وجود داراست که در اینصورت اب به روغن جعبه دنده رویکرد پیدا کرده میباشد که منجر تورم در اختیار گرفتن کننده ها و نرمی سطح های اصطکاکی میگردد. از سیالات هیدرولیک به طور کلی در محیطهایی که خوردگی قطعات مکانیکی بالاست و قصد انتقال توانهای زیاد وجود دارد، استعمال فشار شکن مدولار هیدرولیک میشود. استعمال از یک قطعه بی کیفیت، کارکرد بقیه قطعات سیستم هیدرولیک امر را هم زیر تاثیر قرار می دهد. به طور کلی در یک سیستم هیدرولیک ، مهمترین بخش، بخش مربوط به روغن های هیدرولیک می باشد. برای ردوبدل روغن هیدرولیک فرمان، در وهله در آغاز بایستی ظرف مناسبی را در زیر مخزن مربوط به روغن قرار دیتا و آن گاه شیلنگ رجوع و برگشت روغن را باز کرد. پس از تخلیه تام روغن هیدرولیک، شیلنگ را در جای اول خود قرار داده و پس از اطمینان حاصل کردن از سفت و محکم بسته شدن شیلنگ، مخزن را اصلی روغن تازه پر کنید. شایداصول حیاتی بالا پاره ای بی آلایش به نظر برسند ولی پایه و مبنا دانش هیدرولیک میباشند کلیدی داشتن فهم و شعور صحیحی از این قوانین براحتی میتوان حرکت سیال در خطوط انتقال را دنبال و عملکرد سیستم را باز‌نگری نمود. کمترین میزان مجاز ویسکوزیته بر شالوده خواص روانکاری روغن و مقاومت آن به کاویتاسیون مشخص میشود و بیشترین مقدار مجاز ویسکوزیته به واسطه توانایی پمپاژ روغن انتخاب میشود. علاوه بر این، در هنگام کف کردن مرحله روغن، تیره و آلوده و کثیف و مات شدن روغن هیدرولیک، انتشار بوی سوختگی از روغن و سفت و ذیل رفتن تراز روغن، بایستی نسبت به بده بستان آن اقدام ورزید. در رخ واضح و کهربایی بودن رنگ روغن، نیازی به بده بستان آن نمی باشد. از آنجا که غالبا در آسانسور هیدرولیک از وزنه تعادل استفاده نمی شود، همین آسانسورها به فضای کمتری در ساختمان نیاز دارند. برای خودداری از این مشکلات، مطلوب است که همواره از قطعات یدکی اصل و اصل و اعتبار به کارگیری نمود. در سیستم هیدرولیک مقدار روغن موجود در مدار و همچنین کیفیت آن از اهمیت فراوان ویژهای برخوردار است. همینطور سیستم های فرمان برق الکترونیکی نسبت به سیستم های هیدرولیکی کوچکتر و سبک تر هستند. در همین نوشته به بررسی علامتها و علت خرابی هیدرولیک فرمان همینطور بهترین دوران بده بستان آن پرداختیم.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن