نصب و تعمیر دوربین مداربسته در تهران پین ورک

در سال 2017 شرکت Dahua به تیتر دومی برند محبوب جهان شناخته شد و آن گاه از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از

توسط NEWSMINERAL در 24 شهریور 1401
در سال 2017 شرکت Dahua به تیتر دومی برند محبوب جهان شناخته شد و آن گاه از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از دربین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua اهمیت مناسب ترین بها و بهترین کیفیت در اشکال دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. علی رغم حاصل شدن ترقی های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات حساس آن که عدم اتصال به شبکه بود کماکان حل نشده باقی باقی‌مانده بود. تا این که در آخرها قرن بیستم میلادی دوربین های پایین نتورک پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین های IP علاوه بر میزان مرغوب بودن فیلمبرداری بالا، می توانستند مهم وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به سناریو بگذارند. علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را نخست باطن حافظه خویش پردازش و بعد به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند.

هارد دیسک

در رخ گزینش هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت و امکان ها روی بها پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه کل مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد. در صورتی که دوربین 2 مگاپیکسل دارای قابلیتی مثل دید در شب رنگی باشد و دوربین 3 مگاپیکسل حیاتی دید در شب IR به طور انقطاع دوربین 2 مگاپیکسل ارزش بالاتری دارد. بنابراین ارتقاء یا کمتر بها دوربین براساس تمام خصوصیت ها و نه فقط یک آیتم مشخص و معلوم می شود. دوربین مداربسته بی سیم از نحوه یک ارسال کننده بدون سیم دیتاها صدا و تصویر را برای نقطه ای دیگر ارسال می نماید .
  • امروزه اهمیت بسط و پرورش جمعیت نیاز به نظارت بر بر روی کارمندان، به دست آوردن و کارها، مرکزها نظامی، خزانه ها و غیره روز به روز عمده شده است.
  • در دوربین مدار بسته آنالوگ، رزولوشن تصویر مهم پارامتر “TV Line” ابلاغ می شود.
  • برای بهبود میزان مرغوب بودن فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متمایز از روی همین دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت کانال بالا می آورد.
  • گونه ای از دوربینها هستند که از نظر ظاهری نسبتاً به رخ دوربین های دام می باشند اهمیت همین تفاوت که طوری طراحی شده اند که قابلیت دید بصورت 360 جايگاه را دارند.
در صورتی که شما یک نتورک یکپارچه سیمی یا این که بی سیم در میان محل ضبط تصاویر دوربین ها و محل دیدن آنان داشته باشید قابلیت انتقال تصویر سوای اینترنت هم وجود دارد. در کانال های بی سیم، به جهت فواصل اندک تا تراز صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) security systems استعمال کنید. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از نحوه تولید یک کانال داخلی در بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر سوای اینترنت را تولید کنید.

دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته ذیل نتورک NVR

همچنین این نکته با میباشد که دستگاه ضبط کننده تصاویر را حساس چه کیفیتی ذخیره می کند در بخش اعظم موارد دستگاه ها تصاویر را با کیفیتی پایین تر از میزان مرغوب بودن واقعی ذخیره می کنند. هر دوربین ،یک قسمت جدا از هم در نظر گرفته می شوند که به تنهایی قابل مانیتور شدن ، در اختیار گرفتن شدن ، مشاهده و ضبط شدن تصویر است. در این آیتم توصیه می‌کنیم که از دوربین‌های لامپی به جهت منازل به کار گیری شود. دوربین‌های دام و بولت که فراوان پر اسم و رسم میباشند نیز گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای آپارتمان از آنان به کارگیری کنید. حتماً دوربین را در منتخب قرار دهید که فرد خاطی نتواند به‌راحتی آن را دست‌کاری کند و آن گاه وارد محفظه منزل شود. این سیستم در بی آلایش ترین موقعیت از یک آنتن، یک تقویت کننده و یک یا چندین اسپلیتر یا تقسیم کننده تشکیل شده است. تقویت کننده خروجی آنتن را تقویت می نماید تا پس از تقسیم سیگنال ها مبتلا افت نشوند. وظیفه اسپلیتر یا تقسیم کننده هم تقسیم کردن هم اندازه سیگنال محل ورود در بین خروجی هاست. سایت خبریان پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و هم توافق است که این مفاهیم، اساسی کاربرد رایانه ای آن نیز سازگار است. درحقیقت، پروتکل کلمه هست از تیم استانداردی از قوانین و توافق ها که گزینش می کنند به چه صورت رایانه های داخل یک شبکه اهمیت هم رابطه برقرار کنند.

مودم مناسب برای انتقال تصویر دوربین مداربسته چیست؟

اما چنانچه دوربین یا این که سیستم مداربسته خویش را مستقیما در نزدیکی یک منشا گرمایی شدید مثل کوره یا بخاری قرار دهید ممکن میباشد به دوربین شما زخم رسانده و سبب به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. ظرفیت هارد آیتم نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب کلیدی کیفیت ارتقاء می یابد)، میزان سا‌عتها تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آن‌ها ، محاسبه می شود. یک هارد حساس گنجایش یک ترابایت مناسب به جهت ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. دوربین های زیر نتورک داهوا این قابلیت را به شما می دهند تا بتوانید به آسانی و اهمیت کارگزاری نمودن یک هاب کلید کنترل کاملی بر بر روی آن‌ها داشته باشید. به امداد این دوربین ها این امکان وجود دارد که بتوانید گوشه و کنار خود را با هزینه های مقداری مدیر نمایید و در اختیار گرفتن بهتری بر بر روی محفظه کاری خویش داشته باشید. شرکت ها معمولا از یک IP پیش فرض برای تولید محصولات متنوع خویش به کارگیری می کنند. در رخ پیدا نکردن این ادرس می توانید به جهت این منظور از نرم افزارهایی مانند IP Finder استعمال نمایید. ما کل نکات قبل از خرید به جهت شما خوا‌هیم گفت و پکیج مطلوب کلیدی گوشه و کنار و میزان دارایی شما معرفی می گردد. مشاوران ما توصیه مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پکیج جهت کارگزاشتن در انواع مکان ها اصلی وضعیت های مختلف به شما ارائه خواهند کرد. این تنوع به نحوی میباشد که میتوانید گونه های دوربین های کوپر و فول کالر را در کنار بقیه محصولات بازدید نمایید. آنگاه از ورود نور به داخل دوربین امنیتی، لنز اولین عنصری می باشد که آن‌را اخذ می‌کند. در صورت پیدایش هرگونه دانسیته و یا این که رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان،میتوان از تصاویر به وسیله دوربین مداربسته به عنوان مدرک استعمال کرد. به جهت این که بتوانید این اتصال را انجام دهید، علاوه بر مودم و اینترنت، بایستی برنامه اتصال دوربین مداربسته به گوشی را کارگزاشتن کنید. یکی از برندهای عالی که همه می‌شناسند برندهای هایک ویژن و داهوا هست. قرارگیری درست دوربین مداربسته در ورودی منزل، باید کاملاً حرفه‌ای باشد. حتماً از نصاب دوربین مداربسته تقاضا کنید که در شکل نیاز برای پشت‌بام منزل شما یک دوربین مداربسته نصب کند.

۲/ نکاتی درباره جانمایی درست دوربین

با توجه به گوشه و کنار هنگام خرید این دوربین‌ها بایستی به میزان مسافت کانونی لنز دقت نمود که هر چه فاصله کانونی لنز بخش اعظم باشد زاویه دید کاهش و فاصله بخش اعظم و یا هر چه میزان مسافت کانونی کمتر زاویه بیشتر و مسافت کمتری می توانیم داشته باشیم. در هم اکنون حاضر برندهایی در بازار بررسی چهره‌ای کشور ایران وجود دارند که گارانتی‌های متمایز دارند. شرکت های نوظهوری که آنگاه از این جریانی که در بالا به آن اشاره شد، گارانتی محصولات را برعهده می گیرند.

دوربین مداربسته دام داهوا IPC-T1A30

خیلی از این اشخاص برای خرید کردن دوربین مداربسته فارغ از داشتن علم قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به دکان ها و کمپانی های فعال در همین راستا مراجعه می نمایند و در نهایت یک سیستم تام تحلیل چهره‌ای به جهت محیط خویش خریداری و کارگزاشتن می نمایند. در مقابل، در دوربین های مدار بسته تحت نتورک بایستی از کابل های cat5 و cat6 به کارگیری نمود که کابل هایی گران تر هستند. از حیث قیمتی، هزینه خرید کردن دوربین مداربسته تحت نتورک یا این که IP بالاتر از اشکال آنالوگ خواهد بود. همین دوربین ها قابلیت کارگزاشتن لنز دوربین مداربسته را دارا‌هستند و عمده مطلوب محفظه های صنعتی هستند. دوربینهای صنعتی یا این که BOX نیاز به اتصال به پایه جداازهم دارا‌هستند و مناسب جاهایی می باشند که تهی دست تنظیم لنز هستند. نا گفته نماند همین دوربین ها قابلیت نصب در کاور را هم دارا هستند که غالبا به آنها کاور صندوقی یا پمپ بنزینی نیز می گویند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اکثر وقت ها در گیر خطا می گردند، علی الخصوص درصورتیکه تصویر با یک رنگ غالب اشراف شده باشد و یا این که این‌که هیچ نور سفیدی اساسی مرجع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در سرانجام منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در پیشین نه چندان دور، از حیاتی متعددی برخوردار بود و اهمیت ورود پروژکتور های مادون قرمز رنگ ، و یا دوربین هایی که مهم ” ال ای دی ” مادون قرمز رنگ بودند ، همین خلل تا حدودی حل شد . نویز نمک و فلفل زمانی که سنسور CCD داغ میگردد و یا به وسیله ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. همین نوع نویزها به طور تصادفی رخ دیتا و هیچ رابطه‌ای کلیدی پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. مطلقا تا به هم اکنون دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن کلیدی اتومبیل توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میگردد ، از شما منظور می شود که چراغ های اتومبیل را خاموش نمایید یا این مورد قضیه بر روی تابلویی در گوشه کنار مسلما کارگزاشتن شده . این نوع دوربین های مداربسته نسل قدیم سیستم های امنیتی می باشند و امروزه خیلی آیتم استفاده قرار نمی گیرند حتی در بازار نیز به راحتی پیدا نمی شوند. در واقع به کار گیری از بستر کابل های کانال و به دنبال آن دوربین های مداربسته ip مزایای متعددی به جهت ما به ارمغان می آورد. علاوه بر این دوربین های مداربسته ای که روی همین بستر قرار می گیرند از دوربین های مداربسته ip که روی بستر کابل های شبکه قرار می گیرند، مناسب تر هستند.

دوربین مداربسته ورتینا مدل VHC-5270

مجری و نصاب نقش مهمی را در برد یک پروژه کارگزاشتن سیستم مداربسته ایفا می کند. شاید این کلیدی بیش از گزینش محصولات مداربسته نیز باشد، چطور می اقتدار یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در کارگزاری سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند کمپانی ها و اشخاص نصاب به صورت متفرقه، سوال همین می باشد که گزینش از کدام گروه خوب تر است. ذکر یکسری نکته به شما امداد می نماید تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر گزینش کنید. با توجه به مدل سیستم مداربسته ای که انتخاب می کنید، نوع کابل کشی نیز تغییر می کند. بهترین محل قرارگیری دوربین مداربسته و انواع آن، قرار دادن آنها در کنجی می باشد که دیوار و سقف به نیز می‌رسند. به هیچ عنوان و در هیچ نقطه ای نباید کابل های دوربین مداربسته چشم شود. معمولا به جهت فضای خارج ساختمان این کابل ها را بصورت توکار باطن لوله های مسی، فلزی و … قرار می دهند و به جهت فضای باطن ساختمان از داکت های پلاستیکی به کار گیری می کنند. پین ورک، اصلی داشتن تیمی از بهترین مشاوران و متخصصین، مهیا ارائه مشاوره به شما دوستان در راستا خرید، نصب و تعمیر دوربین مداربسته می‌باشد. برخی از بهترین موسسات امنیتی و مداربسته ایران عبارتند از کمپانی دوربین مداربسته نیتاران ، فراگستر، زاکو، کشور ایران پاناسونیک، ایمن شاپ، پارس ارتباط و ... بعد از آن از هایک ویژن ، داهوا و سامسونگ از دیگر برندهای محبوب سیستمهای مداربسته می توان به یونی ویو، پاناسونیک، ویووتک، اکسیس، هانیول اشاره کرد. آیس پلاس در سال 1398 دارای ایده یاری به مردمان عزیز کشور ایران در راستا مشاوره و خرید کردن سیستم های امنیتی مثل دوربین های مداربسته، دزدگیر اماکن، ردیاب و … به‌وجود امده است. بله پکیج های اقتصادی دوربین مداربسته ما شامل یک سال گارانتی میشه می تونید از لینکی که قرار میدم پکیج گزینه نیازتون رو تنظیم کنید. اما مساله دارای همین می باشد که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال ذکر شده استفاده نمایند و زبان هم را بفهمند. اعتنا فرمائید درصورتیکه نویز از دسته مغناطیسی ، که به طور معمول خویش را به رخ موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. اختلال این قابلیت و امکان داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کمتر نویز تصویر رخ می گیرد. دو جور DNR وجود دارااست که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش جداازهم بر بر روی فریم و تصویر، بصورت نوع ای هم روی تمام فریمها در انتها هر سیکل، پردازشی منقطع صورت می پذیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن می باشد در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، عضو می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی آیتم حیث را انتخاب کند. دوربین مداربسته می‌تواند به ادراک عمیقی از تجربه مشتریان خویش در یک دکان خرده‌فروشی کمک کند و بنابراین به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا مغازه و جریان آن را به جهت بهبود فروش تطبیق دهید. همچنین می قدرت دانسیته نقاط و عمق بیتی تصویر را به راحتی بدون افزایش بیش از اندازه بها ، بالا پیروزی . بخاطر همین مزیتها و سایر مزایا ، بسیاری از تحلیل گران صنعت های باور دارند که نهایتا کلیه انواع دوربین دیجیتال از CMOS به کارگیری خواهند نمود و CCD صرفا در دوربینهای حرفه ای و گران ارزش بکار خواهد رفت . در همین تکنولوژی ایراداتی از قبیل تصاویر کلیدی نویز و عدم بضاعت در گرفتن عکس از موضوعات متحرک وجود دارااست که امروزه حساس از بین بردن همین مشکلات ، CMOS در حالا وصال به برابری اساسی CCD می باشد . دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و امکان های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که قابلیت پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید مسلما از همین سیستم استفاده کنید البته درصورتیکه همین هزینه ها برای شما دوچندان بود و نیاز به یک سیستم بی آلایش و نخستین داشتید دوربین های آنالوگ را تعیین کنید. هر یک از این شرکت ها هر ساله منتخب از بودجه خویش را صرف ارتقا کیفیت دوربین های خویش می نمایند و بهترین امکانات را به آن ها می افزایند. به طوری کلی برای خرید کردن دوربین مدار بسته مطلوب بهتر میباشد از اشخاص کارشناس در این زمینه هدایت بگیرید و بهترین دوربین مدار بسته را کلیدی اعتنا به نیاز و هدفی که از خرید آن دارید و هم چنین میزان دارایی ای که به جهت این کار در لحاظ گرفته اید، تنظیم نمائید. دوربین مدار بسته ضد آب برای در اختیار گرفتن محیط‌های بیرونی ساختمان، کوچه و فضای گشوده کاربرد داشته و قابلیت و امکان ضبط تصاویر در موقعیت آب و هوایی گوناگون را دارد. برخورداری از ویژگی حفظ در برابر نفوذ گرد و غبار منجر ارتقاء ارتفاع عمر دوربین مدار بسته ضد آب یا Waterproof شده و هزینه تعمیر و محافظت آن را به شدت کاهش دهد. دوربین های مدار بسته در دو نوع آنالوگ و ذیل کانال تولید شده و هر یک کلیدی مبلغ های مختلفی هستند. این خصوصیت که اکثر اوقات نادیده گرفته می شود یک خصوصیت اثر گذار برای بضاعت تحلیل از روش به دور بر روی تصاویر ویدئویی شما م باشد. به شرط اتصال به اینترنت و دسکتاپ، تلفن یار هوشمند، لپ تاپ یا این که تبلت، می توانید کار خویش را در فیدهای نظارتی گوناگون از هر جای دنیا در دست گرفتن کنید. می توانید از شیوه هر یک از این دستگاه ها وارد سیستم امنیتی خود شوید و جریان های مستقیم را بازدید کرده یا به تصاویر بایگانی شده دسترسی پیدا کنید. اساسی مطالعه این نوشته می توانید در ارتباط اساسی دوربین های مدار بسته دیجیتال و ساختار و عملکردی که دارا هستند به طور تام آشنا گردید. در این مقاله قصد داریم به تعریف‌و‌تمجید استاندارد ONVIF در دوربین مداربسته بپردازیم. چنانچه می‌خواهید کاربرد ONVIF و مزایای آن را در سیستم‌‌های زیر نتورک و ... در ادامه قصد داریم شما را بابهترین برندهای دوربین‌های مداربسته در بازار کشور‌ایران آشنا کنیم تا انتخابی درست و مطمئن داشته باشد. کارگزاری و تعمیر دوربین مداربسته، ضرورتی هست که باعث افزایش امنیت خانه شما می‌گردد. بدین ترتیب اگر دوربین منزل یا محل عمل شما خراب شده باشد، باید هرچه سریعتر برای تعمیر آن مبادرت کنید. دوربین بولت در کیفیت های گوناگون به رخ شبکه و آنالوگ ساخته شده هست از حیث کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای قابلیت و امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. دوربین های مداربسته بر مبنا تکنولوژی به دو مدل آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. تجهیزات داهوا به ادله طریق کارگزاری مخصوص و امنیت بالا و میزان مرغوب بودن مطلوب به شما این امکان را می دهد تا هر محیطی را بتوانید به سادگی در اختیار گرفتن و از منش به دور آنالیز کنید. دوربین مداربسته آنالوگ داهوا به تیتر تجهیزات مناسب و مناسب ارزش این شرکت برای محیط های کوچک در لحاظ گرفته می شود که قابلیت کارگزاشتن و شیوه اندازی دوچندان معمولی ای دارند. هایک ویژن و داهوا به تیتر پرفروش ترین مارک های ایجاد کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را اصلی کیفیت و تنوع بالا ایجاد می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته کمپانی هایک ویژن اهمیت تکنولوژی های خاص است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن