قالیشویی ایران زمین

قالیشویی ایران زمین قالیشویی ایران زمین را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته مناسب ترین مراکز شستشوی ق

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1400

قالیشویی ایران زمین

قالیشویی ایران زمین

قالیشویی ایران زمین را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته مناسب ترین مراکز شستشوی قالی و فرش برای ساکنین منطقه ی ایران زمین دانست. این قالیشویی دارای مجموعه ای از مزیت ها و برتری های مختلف است که باعث شده تا دقیقاً متناسب با نیاز و البته شرایط ساکنین این منطقه باشد. کیفیت بالا، قیمت مناسب، مکانیزه بودن، سرعت بالا و... همگی جزو مزایایی است که باعث شده تا این قالیشویی یک انتخاب بسیار منحصر به فرد باشد . اگر شما هم تمایل دارید تا در رابطه با قالیشویی ایران زمین اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید چرا که قصد داریم مروری کامل بر روی این مرکز داشته باشیم.

مزیت های قالیشویی ایران زمین

قالیشویی ایران زمین یکی از شعبه های قالیشویی ملکه بوده که در ناحیه ی ایران زمین افتتاح شده است . این مرکز دقیقاً استاندارد های شعبه ی مرکزی را پیاده کرده و همین عاملی بوده که این مرکز را به انتخاب بسیار مناسبی بدل کرده است. ما در ادامه مجموعه ای از این مزیت ها را برای شما ذکر کرده ایم .

مکانیزه بودن

قالیشویی ایران زمین دارای جدیدترین و پیشرفته ترین خط شستشوی فرش است. این ماشین آلات از اولین بخش شستشوی فرش تا انتهای آن را بر عهده دارند. این موضوع باعث می شود تا فرآیند شستشو از خطای انسانی به دور باشد . از طرفی دیگر پروسه در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود که این به نوبه ی خود باعث صرفه جویی در انرژی و زمان مشتریان می شود .

نیرو های متخصص

شاید بتوان نیروی انسانی را بهترین سرمایه ی قالیشویی ایران زمین دانست. این نیرو ها به خوبی با فرش ها و انواع لکه آشنایی دارند . آن ها می دانند که برای هر نوع لکه و یا فرشی باید چه ماده ی شوینده ای استفاده شود . این تخصص باعث می شود تا کلیه ی لکه ها در بهترین وجه ممکن تمیز شوند و این کیفیت و خروجی کار را افزایش می دهد .

بهترین مواد شوینده

قالیشویی ایران زمین همواره در تلاش است تا بهترین و البته برترین مواد شوینده را برای تمیز کردن فرش های مشتریان استفاده نماید . این قالیشویی اولویت خود را بر روی استفاده از برند های خارجی گذاشته و همیشه این برند ها را مصرف می کند. این موضوع باعث می شود تا فرآیند تمیز کردن و البته شستن فرش ها در بهترین وجه ممکن صورت بگیرد .

سرعت عمل بالا

سرعت عمل از دیگر مزیت های قالیشویی ایران زمین به حساب می آید . این قالیشویی در منطقه ای احداث شده که دسترسی سریع مشتریان را فراهم می کند . از طرفی دیگر پیک های این مرکز می توانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر مشتریان برسانند و سفارشات آن ها را دریافت و با همان سرعت هم تحویل دهند . افزون بر این، مکانیزه بودن خط شستشو باعث می شود تا رویه پاکسازی و شستشو در کمترن زمان ممکن انجام شود .

قیمت مناسب

قمیت فاکتور دیگری است که قالیشویی ایران زمین را بیش از پیش برای مشتریان مناسب کرده است . مکانیزه بودن این مرکز باعث شده تا قیمت تمام شده برای پاکسازی فرش و قالی ها به حداقل میزان ممکن برسد. از طرفی دیگر خود این مرکز همواره کمترین تعرفه ها را برای مشتریان اعمال می کند که این موضوع در نهایت سبب افت نهایی هزینه های می شود . مجموع این موارد در کنار هم قالیشویی ایران زمین را به یکی از بهترین انتخاب ها برای اهالی این منقطه بدل کرده است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن