علت تاخیر بی‌سابقه در واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ +جزئیات ایمنا

ناصر ملک نژاد مهم انتقاد از این که سازمان تامین اجتماعی سالهاست هیچ وامی... به موجب بند ( خ ) ماده ۸۸ ضابطه بر

توسط NEWSMINERAL در 8 آذر 1401
ناصر ملک نژاد مهم انتقاد از این که سازمان تامین اجتماعی سالهاست هیچ وامی... به موجب بند ( خ ) ماده ۸۸ ضابطه برنامه ششم گسترش ، ایثارگران و فرزندان شهدا و آزادگان و جانبازان و رزمندگان اهمیت حداقل دوازده ماه سوابق حضور در جبهه برای یک توشه از پرداخت ما به التفاوت برای پانزده سال سنوات بیمه‌ای ناشی از تغییر صندوق بیمه و بازنشستگی معافند. ومطابق دستورالعمل اجرایی آن پرداخت مابه التفاوت متعلقه برعهده بیمه تکمیلی دستگاه محل سرویس مشمولین می باشد . به جهت تامین هزینه های زندگی در دوره کهنسالی در مرزو بوم آلمان، به جز بیمه بازنشستگی عمومی راه و روش های دیگری نیز وجود دارد که شخص اساسی اعتنا به سن، درآمد، منابع مالی، موقعیت خانواده و میزان پذیرش ریسک می تواند یک یا ترکیبی میباشد مورد های موجود را انتخاب کند. به جهت بهره مندی از حقوق بازنشستگی، فرد باید حداقل پنج سال سوابق داشته باشد و هزینه بیمه را پرداخت کرده باشد. دسته‌بندی نشده این بیمه نامه برای زنان منزل می‌تواند منشاء درآمدی ساخت کند و بانوان ایرانی می‌توانند به صورت مادام العمر از حقوق و دستمزد مستمری بهره مند گردند. انگار بامی کوتاه خیس از بازنشستگان نیست..خط فقر ۱۰ میلیون دست کم دستمزد ۳ میلیون. این ماه قرار هست مردمان استان هرمزگان به جای اخذ یارانه نقدی کالابرگ الکترونیک دریافت نمایند و این نحوه باز‌نگری پایلوت طرح توزیع یارانه‌ها و پرداخت کوپن الکترونیک است. بر مبنا اعلام مسئولان دولت و مجلس، استان هرمزگان به عنوان اولیه استان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک انتخاب شده است. 🔹این نماینده مجلس تاکید کرده که علت عدم توزیع کالابرگ یا این که همان کوپن الکترونیک این هست که زیرساخت‌های اجرای کالابرگ الکترونیکی در مرز و بوم فراهم نمیباشد و به جهت این پرداخت یارانه نقدی ادامه دارد. به جهت اخذ اخبار و اطلاع از آگهی‌های استخدام بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در آدرس اینترنتی و گوشی همراه خویش اینجا کلیک کنید.

افزایش سن بازنشستگی کارگری هیاهو صحیح کرد

این برنامه به جهت عدم قابلیت و امکان اجرا برای عموم ارزش زیادی ندارد و اکثر برای افراد حساس شغل آزاد کاربرد دارد. جهت دریافت کمک پایه فرد می بایست التماس خود را به محل کار اجتماعی محل اقامت خود ارسال کند و این برنامه را هر سال تکرار کند. نوزادانی که متولد سال ۲۰۰۵ و سال‌های بعد از آن در آلمان هستند، زمان میلاد شماره بیمه دریافت می کنند. ابتدا مسئولین به عهدوپیمان خود عمل نمایند و متناسب سازی دستمزد بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی را بصورت ۱۰۰ درصد عملی کنند.چراکارکنان وزارت علم ها دانشکده و وزارت بهداشت از حقوقی سه برابر حقوق و دستمزد سال ۹۸ خودشان بایستی برخوردار شوند ولی بازنشستگان تامین اجتماعی که یک نهاد مجزاست می بایست از دولت طلبکار باشد و دانش گاه علم ها طبابت و وزارت بهداشت که حقوقشان از دولت تامین میشود افزایش دستمزد سه برابری داشته باشند. ترو خدادستتون رو از جیب ما بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی بیارید خارج . این فعال صنفی بازنشستگان به عملکرد کانون خوب انتقاد دارد؛ او معتقد است؛ در همین احوال بغرنج که معیشت بازنشستگان رو به وخامت رفته، کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به تیتر نماینده خوب حدود ۴ میلیون بازنشسته، نتوانسته به خوبی از منافع موکلان خویش دفاع کند. کانون خوب به جهت بازنشستگان بقیه سطح های بر ارتقاء ۳۸ درصدی به اضافه‌ی مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان لحاظ داشت البته این عملی نشد اما نتوانستند اقدامات موثر به کار بیاورند تا رای خویش را به کرسی بنشانند و مجوز اجرا بگیرند. مدیریت کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان قدس در انتها از سازمان تامین اجتماعی خواست کلیدی اختصاص دار وامدار قرض الحسنه در جهت رفاه هم اکنون بازنشستگان و مستمری بگیارن مبادرت کند. قرار هست مسئولیت همین سرویس ها از صندوق بازنشستگی کشوری به دستگاه‌‎های اجرایی محول شود. در جلوس کرد هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران مهمترین درخواست بازنشستگان که پرداخت مدیون های بیشتر از خزانه رفاه کارگران می باشد مطرح شد و این که ورشکستگی تامین اجتماعی کل سرزمین را در گیر معضل میکند. ما نمایندگان بازنشستگان و مستمری بگیران بزرگترین استان کشور در همین مجمع عمومی سالیانه اهمیت هم، هم عهد و پیمان میشویم حساس تمام توان از حقوق و دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران دفاع و از همین تاریخ از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و تا حصول نتیجه خواسته بحق و قانونی و منطقی بازنشستگان و مستمری بگیران که در تنگنای زندگی ماندند آنان را امداد و حق و حقوق و دستمزد رسمی آنها را دنبال و عملیاتی خواهیم کرد.
  • جلسه آخری تدوین کردن پیش نویس لایحه دو فوریتی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دارای حضور مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و یک سری از اعضای کارگروه ۴۲ نفره به نمایندگی از بازنشستگان تشکیل شد.
  • به گزارشپایگاه 598،قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی از اولیه آذرماه با بیمه آتیه سازان انعقاد شد و براساس آن حق بیمه از ۹۱ هزار تومان به ۲۰۵ هزار تومان ارتقاء یافت و بر همین اساس اعمال جراحی به سقف ۷۵ میلیون تومان رسید در حالی که سال پیشین همین میزان ۴۵ میلیون تومان بود.
  • اگر توانستند، مطابق ضابطه بیمه بیکاری بر پایه تاهل یا تجرد، از ۳۶ تا ۵۵ ماه بیمه بیکاری به کار گیری کنید.
  • خرید اقساطی در وب سایت لندو شوید تا بتوانید به جهت خرید بیمه تکمیلی، بدون معرفی ضمانت کننده و ارائه تحلیل مدیون دریافت کنید.
  • به همین ترتیب شما همواره سود بیمه عمر بالاتری از میزان سود تضمینی دریافت خواهید نمود که کارایی چندین ساله شرکت بیمه پاسارگاد نیز آن را اثبات می نماید.
کاربران اهمیت مطالعه مقاله زیر می توانند از طریق ثبت نام در این سامانه اطلاع پیدا کنند. شما میتوانید بیمه تامین اجتماعی و بیمه قدمت را هم‌زمان داشته باشید تا هم از پوشش درمانی بیمه تامین اجتماعی را استعمال کنید و هم در دوران بازنشستگی از هر دو بیمه حقوق و دستمزد بگیرید. میزان پرداخت مقرری بیمه بیکاری ۵۵ درصد میانگین حقوق و دستمزد بیمه‌شده میباشد که براساس تعداد افراد تحت تکفل تا ۴ نفر و هر نفر ١٠ درصد قابل ارتقا است، منوط بر آن‌که از دست کم حقوق و دستمزد به عبارتی سال که به وسیله شورای عالی فعالیت گزینش می‌شود، کمتر و از ٨٠ درصد حقوق بیمه‌شده عمده نباشد.

پرداخت ۵۰ % حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط تأمین اجتماعی

این دومین ماه پرداخت دستمزد همین اشخاص پس از اعمال مصوبه شورای عالی عمل میباشد و طبق اعلام پیشین سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت مابه‌التفاوت مستمری ۵ ماهه ابتدای سال این مدل از بازنشستگان هم از آبان ماه آغاز خواهد شد. اقلام حقوقحداقل دستمزد (بر مبنای ریال)حداقل حقوق و دستمزد بازنشستگان فرهنگی در سال ۱۴۰۱در انتظار ابلاغبا بررسی‌های صورت پذیرفته در خصوص ارتقا دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بخش مدنی و فرهنگیان مقدار دست‌کم حقوق همین مدل از عزیزان طبق جدول فوق آیتم برای سال ۱۴۰۱ آیتم بازبینی قرار گرفت. براساس فرمان اداری صادر شده توسط سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حق بیمه تکمیلی معالجه از تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۱ با احتساب مالیات بر بها افزوده به جهت هر نفر ماهانه ۹۱ هزار تومان است.با... خبرگزاری آریا-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، حساس بیان اینکه حواشی تولید شده پیرامون بیمه تامین اجتماعی نشان‌دهنده تنش‌هایی در ساختار مدیریتی آن هست که به همین بیمه به تیتر برندی خوشنام لطمه جدی وارد میکند تاکید کرد که اضطراری می باشد موضوع لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی باتعدادی از بیمارستان‌ها به طور جدی پیگیری... این سابقه درصورتیکه در مملکت های اروپایی یا این که کشورهای نیز قول نظیر ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس باشد، زیر حالت خاص به عنوان عصر بیمه برای شخص محسوب می شود تا دست کم عصر بیمه مرزو بوم آلمان تام شود؛ ولی حقوق و دستمزد بازنشستگی پرداختی کامل نخواهد بود. در شکل وجود سوابق کاری در سایر کشورهای اروپایی، اداره ذکر شده التماس شما را به اداره بیمه سرزمین هایی که در آنجا کار کرده‌اید ارسال کرده و درخواست کننده می تواند دستمزد بازنشستگی مربوط به آن سوابق را نیز دریافت کند. در مرزو بوم آلمان هم همانند سایر کشورها، اشخاصی به عامل بالا رفتن سنشان کار نمی نمایند و بازنشسته می شوند. در همین مقاله به توضیح قوانین بازنشستگی در آلمان، سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در همین زمان و قوانین موجود در این حوزه خوا هیم پرداخت. به گفته‌ی یک بازنشسته‌ی کارگری، اگر دولت بدهی سازمان را بپردازد، باقیمانده‌ی متناسب‌سازی تا نقطه نهایی سال قابلیت و امکان اجرایی خواهد داشت. متاسفانه هرساله باافزایش دستمزد کارگران ،کارفرمابرای تولید تعادل درهزینه های کارخانه اقدام به تعدیل نیرو واخراج یک سری از کارگران میکنند.

پرداخت کسورات معوق بازنشستگان کشوری

بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی اصلی ثبات و اندکی افزایشی داشت البته به تدریج به سمت شبکه قیمتی بالاتر حرکت کرد. 🔹 بر مبنا گفته خاندوزی، یارانه آذرماه در تمام سرزمین به صورت نقدی پرداخت می شود و فقط یک استان به جای یارانه 300 و 400 هزار تومانی، کوپن الکترونیک می‌گیرند و آن‌گاه از یک‌ماه به جهت بقیه استان‌ها نیز انجام شود.... به گزارش رجانیوز، محمد اسکندری، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ حضور یافت و در خصوص مسائل مربوط به بازنشستگان این صندوق بازنشستگی توضیح داد.

ثبات نرخ سود ۲۱ درصدی بازار باز

بنابراین بیمه مکمل بـا هدف گسترش سـطـح پوشش بیمه های درمانی مبنا و پرکننده شکاف های هزینـه یا خدمت (یا هردو) بوجود می آیند . پس بیمه های مکمل حق گزینش مصرف کننده خدمات را به طور اختیاری ارتقا می دهند به این معنی که هر بیمـه شده ای که مـایـل بود اهمیت پرداخت هزینه بیشتر از خدمـات بیشتری استفاده می کند. در دنیا بیمه های مکمل علاوه بر اینکه هزینه های طبی را پـوشش می دهند، ضررهای درآمـدی ناشـی از بیمـاری، حوادث، هزینه مسافرت ها،هزینه اقامت که بـه حوادث ناشی از بیماری مرتبط می باشد را پوشش میدهند. اگهی مجمع عمومی معمولی نوبت دوم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهر... اگهی مجمع عمومی عادی نوبت دوم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شه... جایگاه «تامین اجتماعی» در برنامه هفتم توسعه/ کارگران و بازنشستگان را دخالت دهید... به طور کلی، بیمه تکمیلی در اموراتی مورد استعمال قرار می گیرد که فرد باید هزینه های زیادی را به جهت درمان طی کند. بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیز از همین وضعیت مستثنی نیست و موارد همین چنینی را پوشش می دهد. البته برای برخی مورد ها پرکاربرد و جزئی مانند خرید کردن دارو می بایست از سایر بیمه ها به کار گیری نمود. نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگی را هم در همین جا به جهت شما ابلاغ کردیم تا به آسانی بتوانید نسبت به انجام آن مبادرت نمایید. هم چنین سرویس ها مختلف و سقف تعهدات این بیمه در هر یک از آن ها را هم برای شما آورده ایم. بنابراین، می توانید مهم اگاهی کامل از همین موارد، نسبت به به کار گیری از بیمه تکمیلی تان اقدام کنید. به گزارش ساناپرس؛ ارتقاء نو حقوق بازنشستگان تصویب شد / واریز معوقات دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب ، دستمزد بازنشستگان مبلغ مبلغی است که ماهیانه تا پایان قدمت به اشخاصی که مهم ... مستمری بگیران برای آنکه هر ماه فیش حقوقی مستمری و یا این که بازنشستگی خویش را در پرتال سازمان تامین اجتماعی مشاهده کنند می بایست ابتدا در وبسایت این سازمان ثبت اسم و گذر کلمه تامین اجتماعی اخذ نمایند. پس از تصویب نام و اختصاص گذرواژه تامین اجتماعی به جهت خود، می توانند به راحتی فیش حقوقی خود را دریافت کنند که در تصویر پایین یک نمونه فیش حقوقی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی آورده شده است. علاوه بر امداد هزینه سرویس ها درمانی، پرداخت حقوق بازنشستگی، مقرری بیمه بیکاری، یاری هزینه ازدواج و… از دیگر مزایای بیمه تأمین اجتماعی محسوب می‌شود. یک عدد از حیاتی‌ترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مقرری بیمه بیکاری است. همین مقرری منحصربه‌فرد کسانی میباشد که از فعالیت خود اخراج یا این که به دلیل عدم نیاز نیرو تعدیل شده‌اند.با امداد بیمه بیکاری افراد می‌توانند اصلی متانت تصور و فارغ از نگرانی از تنگ‌دستی مقطع بیکاری، به دنبال یک شغل مطلوب برای خود باشند. ممکن می باشد بعضی از خانم‌ها در مجموعه‌ای مشغول به کار باشند که هنوز کارفرمای آنان به جهت ثبت‌نام نیروی فعالیت خویش در سازمان بیمه اقدامی نکرده است.

عکس | طارمی چندین ثانیه آنگاه از گل دوم به انگلیس به پایان لیوان جهانی نزدیک شد!

پیش‌بینی‌ که دولت کرده هست منابع اضطراری به جهت این دستمزد چیزی حدود ۵۴ تا ۵۷ هزار میلیارد تومان است که منابع آن از محل صرفه‌جویی‌های هزینه‌های اعصاب دولت و پیش بینی درآمدهایی که در ماه‌های آتی صورت گرفته رخداد خواهد افتاد. در رخ وقوع فوت به هر علت (به علت غیر از حادثه) و به محض دریافت مدرک فوت رسمی صادره از مراجع رسمی که در آن علت فوت مشخص شده است، دستکم در دو روز کاری نسبت به پرداخت ۵۰ % از سرمایه فوت مندرج در بیمه نامه در وجه ذینفعی که بیمه شده مشخص و معلوم می کند، اقدام می‌نماید. در این وب‌سایت می‌توانید بها گونه های بیمه را از کلیه شرکت‌ها استعلام بگیرید، شرایط و پوشش‌ها را اهمیت هم مقایسه کنید و بیمه مورد نظر خویش را آنلاین توصیه دهید. البته در بیمه عمر، به اندازه است تنها یک حق‌بیمه را پرداخت کنید تا ذیل پوشش‌های بیمه‌ای هم قرار بگیرید. در بیمه عمر،‌ بعد از آن از گذشت یک سال می‌توان سوای نیاز به وثیقه و ضامن،‌ تا ۹۰ % اندوخته، مرهون دریافت کرد. البته ناگفته نماند که در صورتی که فرد متقاضی پیش از تمام شدن مدت زمان مشخص‌شده شغل مناسبی پیدا کند، همین مقرری به جهت او قطع خواهد شد. زمانی به‌عنوان کارمند یا کارگر در یک گوشه و کنار درگیر به کار هستید، علاوه بر حق‌الزحمه عادلانه به بیمه عمل هم احتیاج دارید تا نیز بتوانید در مواقع حتمی از آن به کارگیری نمایید و هم پشتوانه‌ای برای آتی داشته باشید. به همین استدلال بیمه تامین اجتماعی یک عدد از اصلی‌ترین مزایای هر نوع شغلی محسوب میشود و کارفرمایان مکلف هستند، کل نیروهای خویش را بیمه کنند. در جلسه پیرامون دائمی شدن همسان سازی دستمزد بازنشستگان توسط دولت به جهت ارائه به مجلس شورای اسلامی کلام شد که کلیدی پیگیری های کانون عالی جلساتی اصلی مدیریت برنامه و میزان دارایی جهت ارائه به دولت مبادرت شد در این جلسه پیرامون اجرای همسان سازی حقوق و دستمزد سال 1400 صحبت و شیوه اجرای آن به جهت هیئت مدیره و بازرسین تفسیر دیتا شد. طبق تصمیم هیئت مدیره در همین جلسه مقرر شوید کلاسهای آموزشی به جهت بالا بردن سطح مهارت هیئت مدیره و بازرسین توسط کانون استان تهران رخ بگیرد که شیوه آموزش و کلاسها بعداً رسماً اعلام خواهد شد. در این جلسه کماکان از اشخاصی که از کانونها انتقاد دارند مشاجره و تبادل نظر شوید و قرار شد در وبسایت ها جواب اینگونه اشخاص بوسیله کانونها دیتا شود. در همین جلسه پیرامون خدمات خرید بیمه تکمیلی دهی خوبتر به بازنشستگان به وسیله کانونها و پیگیری های دار وامدار های 5 میلیونی به بازنشستگان که به زودی موقعیت و طرز توزیع و ثبت اسم مدیون مشخص و معلوم و اطلاع رسانی خواهد شد کلام شد و بر وحدت و اتحاد و همدلی به جهت رفع مشکلات بازنشستگان تاکید گردید. مدیریت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت که تنها یک عدد از شرکت های بیمه بازرگانی برای پوشش بیمه معالجه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پا پیش گذاشت. طبق لایحه دولت، حقوق مشمولین جزء (۲) بند (الف) تبصره (۱۳) ماده واحده ضابطه بودجه سال ۱۴۰۱ کل میهن شامل بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و بقیه صندوق‌های بازنشستگی متعلق به دستگاه‌های اجرائی، ‌مبلغ نیکی میلیون (۹.۰۰۰.۰۰۰) ریال ارتقاء می‌یابد. بر شالوده امر صحن علنی مجلس، تحلیل همین لایحه در دومین فرمان امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ (بعد از باز‌نگری رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، عمل و رفاه اجتماعی) قرار داشت. بر شالوده مصوبات آخر مجلس شورای اسلامی، به جهت شاغلین تمام دستگاه‌ها، چه دستگاه‌هایی که مشمول ضابطه خدمات کشوری می شوند و چه دستگاه‌هایی که مشمول نظام پرداخت هماهنگ می‌شوند، براساس ۳ هزار امتیازی که به این دستگاه‌ها تعلق می‌گیرد، مجموعا حدود ۱ میلیون تومان (یک میلیون و پنج هزار تومان) به مبنا حقوقشان افزوده می شود. علاوه بر همین مورد قضیه به جهت شاغلین حق عائله‌مندی و حق اولاد نیز به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ % ارتقا پیدا می‌کند. خرید اقساطی در وب سایت لندو شوید تا بتوانید برای خرید بیمه تکمیلی، فارغ از معرفی ضامن و ارائه چک کردن مدیون دریافت کنید. پس از اخذ آن می‌توانید از مجموعه‌های دارای فروش بیمه که با لندو همکاری دارند، طرح بیمه تکمیلی مورد نظرتان را بخرید. بر مبنا اعلام مدیرکل تامین اجتماعی زنجان مابه‌التفاوت متناسب‌سازی در مشاغل طاقت فرسا و زیان‌آور که در مرداد ماه لحاظ نشده بود نیز پرداخت شده است. بر مبنا این نامه، مبالغ متناسب‌سازی بر مبنای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و بند (ب) ماده ۱۲ ضابطه برنامه ششم بسط پرداخت شده است. به گفته مروتی، مساله بعدی، ضمانت‌های اجرایی است؛ می بایست قرارداد دربردارنده‌ی ضمانت‌های اجرایی محکم باشد تا درصورتیکه بیمه گذار از انجام تعهدات خویش عدول کرد یا حتی در انجام آنان تاخیر داشت (مساله‌ای که بسیار اشاعه دارااست و منجر سرگردانی بازنشستگان می‌شود)، مکلف به پرداخت جریمه به جامعه هدف شود. امکان ارائه سرویس ها نو و آیتم تقاضای بیمه‌گذاران در راستا سرویس ها تشخیصی و درمانی. شـایـان ذکر هست سایر خدمات درمانی-پـزشکی درصورت التماس بیمه‌گذار، قابل ارائه می‌باشد. پرداخت هزینه‌های آمبولانس و هلیکوپتر اخبار استانها کمک برای فوریت‌های طبی که منجر به بستری بیمه شده در بیمارستان می‌شود. جبران هزینه‌های مربوط به شیمی درمانی (اعم از سرویس ها بستری، دارو و...( و بیماری‌های مختص (دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و...). بازنشستگان تامین اجتماعی حکم کودک های پرورشگاهی رو دارن که بی ننه و بابا هستن. پس همسان سازی ۲۵٪چی شد؟با همین گرونی دارای همین وضعیت سبد معیشت ۱۸میلیونی و‌خط فقر آیا با ماهی ۵تومن میشه زندگی کرد ؟آقایون صدر نشین چرا از خودشون جزاحی را آغاز نکردن . به جهت یکماه باحقوق ۵تومن برن خرید کردن و‌تمام هزینه های زندگی را پرداخت کنن به والله اگه یک روزم دوام بیارن عادت کردین ازما بزنید و‌به جیب خودتون بیش تر کنید تا هزینه های زندگی اشرافی و سفرهای خارجیتونو دربیارین یک بارم شده باطبقه ضعیف نیز قدم بشین .زندگیتونو به روش ما بگذرونید انسانیت پیدا نمایید و از دستورات فقاهتی را پیروی وجرا کنید .
آخرین مطالب