بهترین لپ تاپ های استوک سری Zbook

لپ تاپ استوک اچ پی 15 اینچ ZBOOK G6 لپ تاپ HP ZBook 15 G6 یک ایستگاه کاری متحرک نیرو محور است که به ما ثابت

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1401

لپ تاپ استوک اچ پی 15 اینچ ZBOOK G6

لپ تاپ اچ پی استوک zbook 455 G3

لپ تاپ ها عاشق صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی، صفحه مناسب با پردازنده نسل بالا، نسل هفتم، چک و دید عملکرد سریع با کارت گرافیک 1 گیگابایتی هستند. ساخته شده از بهترین مواد لپ تاپ با بدنه فلزی با محافظ های ضد ضربه از HP است. آیا دوست دارید با یک لپ‌تاپ تجاری متمایز شوید، اما نه مدل‌های قدیمی به شکلی بزرگ و بسیار زیبا، و همچنین گرافیک و بازی را هم ساپورت کند از جمله برخی از بازی‌های 2020 را با قیمت بسیار ویژه انجام دهید که برای مشاهده این لپ تاپ استوک میتوانید کلیک کنید.

حافظه 8 گیگابایت رم DDR3 قابل ارتقا

هارد 500 هارد

هدفون صوتی HD

صدای HD با صدای استودیو DTS

دوربین -  مایک -  بلندگو و  اینترنت وای فای - بلوتوث

ورودی های فوق‌العاده

دو پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0

صفحه نمایش ها دو ورودی دارند، اولی VGA و ورودی HDMI

مایک و هدفون

و ورودی کارت خوان

و ورودی LAN برای شبکه ها و اینترنت خانگی

لپ تاپ اچ پی استوک مدل ZBOOK15 G2

ZBook 15 G2 اچ پی یک لپ تاپ کاری میان رده معمولی است که شامل تنوع خوبی از رابط ها، گزینه های ارتقای گسترده، و البته عملکرد مناسب در کنار تحرک قابل قبول است. لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G2 HP در اولین آزمایش با برخی از اشکالات مربوط به پیکربندی روبرو شد. هارد دیسک معمولی عملکرد سیستم را کند می کند و صفحه نمایش QHD+ با وضوح بالا از استفاده از گرافیک قابل تغییر جلوگیری می کند. علاوه بر این، باتری طراحی شده برای طول عمر طولانی، ظرفیت کمی کمتر از مدل استاندارد مورد استفاده در حال حاضر داشت.

لپ تاپ ZBook 15 HP قبلاً کیفیت بدنه خوب خود را در چندین آزمایش ثابت کرده است. ساخت، پایداری و انتخاب مواد کاملاً قانع کننده هستند و به سختی دلیلی برای شکایت ارائه می دهند. فقط ابعاد دستگاه 15 اینچی با ظاهر حجیم و وزن مربوط به آن بیش از 3 کیلوگرم، سناریوهای کاربردی بالقوه را محدود می کند. با توجه به ویژگی های اصلی ارائه شده که از یک ایستگاه کاری با طراحی معمولی انتظار می رود، یک مصالحه اجتناب ناپذیر است. ایستگاه های کاری طراحی باریک متحرک معمولاً دارای جایگاه های مدولار، پورت های اتصال یا تنوع گسترده ای از رابط ها نیستند. گزینه های ارتقا نیز زودتر محدود می شوند و نیاز به تمایل به امتیازات عمده دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن