سال پس از زن در شماری از بدن در مرتا, 6 دستگیر

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:08:35 am پلیس گفت که در

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:08:35 am
meerut, meerut news, meerut woman death, uttar pradesh woman body, meerut woman body found, decapitated body found in Meerut, meerut woman decapitated body, Indian express پلیس گفت که در روز قتل Saqib و خود را به اتهام شرکت در توطئه گران رنگ و لعاب قربانی نوشیدنی سرد با ماده ای ساخته شده است که او ناخودآگاه. (عکس)

یک سال پس از یک زن نیمه برهنه و بدن با سر و سمت چپ قطع و دست راست مثله کشف شد در یک مرتا زمینه بازداشت شش نفر در ارتباط با قتل است.

پلیس گفت: 19 ساله قربانی مورد ستایش قرار داد از Ludhiana و تا به حال سفر به مرتا با یک Saqib, جایی که آنها زندگی می کردند با هم در یک مسکن اجاره ای. اما Saqib چشم طلا و جواهر او به همراه آورده بیشتر به کسب و کار خود را گفته است و توطئه خود را با اعضای خانواده و همکاران به طرح قتل او.

پلیس گفت که در روز قتل Saqib و خود را به اتهام شرکت در توطئه گران رنگ و لعاب قربانی نوشیدنی سرد با ماده ای ساخته شده است که او ناخودآگاه. آنها سپس اقدام به سر بریدن و قطع دست چپ او — که در آن او تا به حال یک امضا با نام خود را — در حالی که mutilating دست راست. بدن بود و سپس به خاک سپرده شده و نمک را ریخته بود روی زمین به تجزیه آن سریع تر, پلیس گفت:. روز بعد یک سگ استشمام کردن بخشی از بدن است که منجر به کشف آن است.

"ما تا به حال یافت (بدن) در یک میدان در مرتا را Daurala در ژوئن 13 (2019)... ما به شدت ما جستجو و ترسیم برخی از مردان در این منطقه که در حال سفر به پنجاب. از طریق این منجر شود ما دور در در زن هویت که منجر به Saqib ... متهم گرفته خواهد شد و در بازداشتگاه..." مرتا گفت: SSP آجی Sahni.

روز دوشنبه هنگامی که Saqib گرفته شد به نقطه ای که در آن او گفته به خاک سپرده شد قربانی سر او تلاش برای فرار و کشته شد سه بار. او در حال حاضر دریافت درمان, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن