می خواهم که من را تغییر بازی به عنوان یک T20 بازیکن: Ganguly پشت قالب

BCCI جمهور Sourav Ganguly در یکشنبه لنت حمایت خود را از کریکت T20 گفت: او را باز آفرینی بازی خود را برای دیدار

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly در یکشنبه لنت حمایت خود را از کریکت T20 گفت: او را باز آفرینی بازی خود را برای دیدار با خواسته از کوتاه ترین فرمت اگر او در این دوران است.

"T20 بسیار مهم است. من می خواهم که من را تغییر بازی. این گواهینامه برای حفظ حرکت و نگه داشتن هدف قرار دادن...," Ganguly گفت: در حالی که پاسخ به یک سوال در BCCI توییتر مسئولیت رسیدگی به.

سابق هند کاپیتان با 113 آزمون و 311 ODIs بود در جان کندن پایان کار خود را در زمانی که کشور در آغوش فرمت اما او کاپیتان IPL حق رای دادن Kolkata Knight Riders قبل از تعویض به پونا رزمندگان.

"من دوست داشتم به بازی T20 اگر چه من برای پنج سال اول این لیگ. من فکر می کنم من می خواهم که لذت می برد T20," او گفت:.

Ganguly همچنین صحبت در مورد پیشرو در هند به سال 2003 فینال جام جهانی و نقطه عطفی نیوجرسی-تکان دادن حادثه از خداوند بالکن پس از تیم خود را تعقیب 326 را به نفع خود NatWest جایزه نهایی در سال 2002.

"این یک لحظه بزرگ. ما تمام کردم اجرا میشه اما این که چه ورزشی است, هنگامی که شما برنده یک بازی که شما را جشن می گیرند و حتی بیشتر. که در یکی از مسابقات کریکت من بخشی از" او گفت:.

خواسته مقايسه با پیروزی در فینال جام جهانی گفت: "هر دو را از محل خود. فینال جام جهانی از جایگاه خاصی برخوردار است; ما رو شکست استرالیا. آنها بهترین تیم در این نسل است."

"رسیدن به جام جهانی برنده شدن در هر دست بازی کردن به جز استرالیا, من فکر کردم یک دستاورد بزرگ است," او گفت:.

"این NatWest حال جذابیت خاص خود را دارد. زمانی که شما برنده شدن در انگلستان در روز شنبه در خداوند آن قابل احساس است. این خانه بسته بندی شده. من مطمئن هستم که شما را وادار به بازی تست کریکت در انگلستان هنگامی که سفر ما به بازی پنج آزمون...و آن را به یک تجربه قابل توجه" او امضا کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب