با سطح شیب دار تا دوره, دوقلو,' تبادل عمق باید سود

هیچ دوقلوها مینه سوتا' نزدیک گفت: چهار شنبه, ژوئن 24, در طول یک زوم کنفرانس تلفنی با خبرنگاران سه هفته است که

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

هیچ دوقلوها مینه سوتا' نزدیک گفت: چهار شنبه, ژوئن 24, در طول یک زوم کنفرانس تلفنی با خبرنگاران سه هفته است که به اندازه کافی زمان برای آماده شدن برای یک فصل است اما آنچه که به آنها داده می شود به طوری که آنها خواهد وفق دهند.

با یک سطح شیب دار کوتاه-تا دوره یکی از جالب جنبه از لیگ اصلی بیس بال 2020 فصل خواهد دید که چگونه تیم خود استفاده تبادل چرخش. شروع کوزه هستند که نیاز به زمان بیشتر برای آماده شدن برای یک فصل و دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت: تیم لگد در اطراف این ایده از یک مرد شش چرخش است. آنها خواهد شد و نظارت بر استارت' حجم کار به عنوان آموزش پیش فصل همراه می رود و بدون توجه به چگونه آنها را در ادامه این تیم را تبادل عمق باید سود برای آینده 60-بازی فصل.

"هیچ یک از ما عامل با یک طرح روشن از این و یا حداقل یک تاریخی طرح در نظر چگونه بچه ها احساس می کنم به طوری که آن را می شود برای ما مهم است برای نظارت بر, 'چگونه خوزه (Berrios) احساس می کنم که او تا ساختمان و گرفتن یک کمی عمیق تر به این ؟ آیا ما نیاز به مدیریت او در اوایل رفتن؟' "Falvey گفت. "با جیک (Odorizzi) همین کار را با Kenta (Maeda) همین کار را با همه."

در طول چند ماه گذشته Falvey گفت: این تیم نگه داشته و آن استارت "نسبتا مسطح" در آموزش خود را به جای به طور کامل ramping آنها را. او گفت که او تا به حال صحبت با Odorizzi برای مثال کسی که تا به حال صحبت در مورد پرتاب 50-زمین شبیه سازی بازی که در آن او خواهد نشستن بین "نوبت" و سپس دوباره به پرتاب دوباره.

"هنگامی که ما همه پشت سه هفته خواهد بود, سریع" Falvey گفت. "آن را نمی خواهد این رویکرد طبیعی است که ممکن است ما را به داشتن یک آگاهی از جایی که بچه ها زمانی که آنها شروع فصل از نظر وظایف سنگین خود را. من پیش بینی ما به دنبال در کوزه خاص و نه در حال اجرا آنها را تمام راه را تا به اوج خود تعداد زمین مناسب از یک روز."

که می تواند به معنای کوتاه گردش piggybacking استارت کردن یکی دیگر در نزدیکی ابتدای فصل و یا گسترش چرخش. دوقلوها هیچ کمبود از گزینه ها با یک چرخش به رهبری دو all-stars در Berrios و Odorizzi. Maeda که آنها به دست آورد در یک تجارت در ماه فوریه خواهد اسلات به چرخش و هومر بیلی است که انتظار می رود به عنوان به خوبی.

دوقلوها به حال گزینه های متعدد رقابت برای پنجمین چرخش نقطه هنگامی که بهار آموزش تعطیل از جمله سفت Dobnak, Devin Smeltzer و Jhoulys Chacin اما در حال حاضر با بهره مندی از زمان غنی هیل انتظار می رود که بازگشت و آماده است که ارائه خواهد شد از افزایش دیگر برای چرخش. تپه بود offseason جراحی آرنج اما سالم هیل شده است بسیار موثر در سال های اخیر, ارسال 2.45 به دست آورده-اجرا به طور متوسط در 13 شروع می شود با داجرز فصل گذشته.

"ما برخی از عمق بچه ها و بچه ها بودند که بخشی از این گفتگو که در ادامه به بخشی از آن جلو می رویم و می تواند ما را به تفکر در مورد بیشتر بچه ها در یک چرخش برای شروع با" Falvey گفت.

یکی از گزینه های که در دسترس نخواهد بود که مایکل Pineda که تعلیق برای آزمایش مثبت برای ممنوع مدر سپتامبر گذشته خواهد بود خدمت کرده است و نمی خواهد pro-دارای طول کوتاه فصل است. پیندا 39 بازی در سمت چپ که تعلیق معنی او نمی خواهد در دسترس خواهد بود تا سپتامبر است.

او را به سفر به مینیاپولیس به ادامه کار و پیشرفت است. Falvey گفت: دوقلوها او را نگه می دارد در حال حرکت به عنوان اگر او بودند در یک ناتوانی انتساب به او آماده برای این نقطه از فصل زمانی که او اجازه دوباره فعال roster.

تاکسی تیم ملی

دوقلوها هنوز در حال کار را از طریق جزئیات نهایی در جایی که تاکسی خود را تیم ملی را اما آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر CHS حوزه, خانه, St. Paul پرستاران پیشرو مدعی.

"آنها بزرگ شده است در این مکالمات" Falvey گفت. "در کوتاه مدت که برنامه ما. هنوز مطمئن شوید که اگر ما قرار داده اند از هر چیزی به طور رسمی اما ما تا به حال برخی از واقعا خوب و گفتگو با آنها در مورد چگونه ما می تواند انجام این کار است."

تیم رئیس جمهور دیو سنت پیتر همچنین با اشاره Siebert زمینه در دانشگاه مینه سوتا به عنوان یک امکان در این هفته. بازیکنان در تاکسی تیم ملی خواهد بود قادر به فعال شود اما قطار به طور جداگانه از فعال roster. تیم قادر خواهد بود به دعوت 60 بازیکن به کمپ — یک لیست باید فرستاده شده توسط یکشنبه — و پس از آن خواهد شد که گسترش فهرست اسامی برای شروع این سال است. فهرست اسامی شروع خواهد شد در 30 کوچک به 28 بعد از دو هفته و پایین رفتن به 26 بعد از گذشت دو هفته باقی مانده از این فصل است.

بازیکنان خواهد شد که قطار با تاکسی, تیم ملی, Falvey گفت: در درجه اول خواهد شد بازیکنان در سطوح بالاتر جزئی لیگ که "مناسب خواهد بود و بیشتر به یک لیگ اردوگاه محیط زیست است." دوقلوها نیست گفت: در عین حال اینکه است که عبارتند از سه چشم انداز بالا — Royce Lewis, Alex Kirilloff و ترور Larnach — همه از آنها دعوت به بزرگ-لیگ اردوگاه بودند اما میله میله برای شروع سال در افراد زیر سن قانونی.

"ما تمرکز و هدف ما در حال حاضر است برای به دست آوردن یک تکه از بازیکنان که نزدیک به عمده-لیگ سطح و بچه ها که به طور معمول مناسب به عمده-لیگ برتر بهار آموزش محیط زیست" Falvey گفت. "هر کس نمی خواهد آماده برای لیگ های بزرگ. واضح است که ما باید برخی از چشم انداز است که در گروهی که ما معتقدیم که کمی دورتر اما ما تمرکز بیشتر بر روی این گروه."

نمایشگاه بازی ؟

برنامه نشده منتشر شده است, اما از آن است که انتظار می رود در هفته آینده یا پس Falvey گفت. تیم انتظار می رود برای شروع بازی در جولای 23 یا 24.

Falvey گفت: تیم اجازه داده می شود به برنامه نمایشگاه بازی — بیش از سه — در روزهای پایانی فصل آموزش. این دوقلوها باید برنامه ریزی نه کسانی که هنوز رتبهدهی نشده است. برخی از این بستگی دارد که دوقلوها باز در برابر خود و اینکه آیا آنها در خانه و یا در جاده ها Falvey گفت.

"اگر شما از من خواست به فرض من می خواهم پیش بینی ما قادر به بازی بازی های قبل از ما بازی اولین بازی ما," او گفت:.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن