با 357 موارد جدید, Punjab می بیند بیشترین تک-بعد سنبله

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:12:40 am پنج ماموران قضایی

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:12:40 am
Punjab coronavirus cases, coronavirus cases Punjab, Punjab chief secretary, Vini Mahajan, India news, Indian Express پنج ماموران قضایی و 26 مقامات در پنجاب و هاریانا شده اند قرنطینه از جولای 9 به بعد.(اکسپرس عکس/بازنمودی)

در بیشترین همیشه سنبله در موارد جدید در یک روز 357 مورد جدید گزارش شده در پنجاب در دوشنبه رانندگی تا مجموع شمارش افراد آزمایش مثبت برای رمان coronavirus عفونت به 8,178. قبل از این حداکثر تعداد موارد گزارش شده در یک روز بودند 302 زمانی که زائران از ناندید حال بازگشت به دولت است.

پنج مرگ و میر بیشتر گزارش شد و سه از جلندر (دو مرد در سن 37 و 54 و 65 سال) و دو نفر از امریتسار (مردان در سن 72 و 48). با استفاده از این مجموع تعداد مرگ به علت Covid-19 رسیده 204, نقض 200 خوانده شده را علامت.

حداکثر جدید موارد مثبت (88) گزارش شد از Patiala حداقل 30 از آنها در تماس با بیماران. بالا Khana وزارت دفاع در پاتیالا اعلام شد مهار منطقه. در پاتیالا منطقه سه بیشتر مناطق اعلام شد میکرو-مهار مناطق (5 تا 14 نفر) در نظر گرفتن مجموع تعداد این مناطق در این منطقه به شش.

از موارد جدید در روز دوشنبه در Ludhiana گزارش 65 مورد و Jalandhar گزارش 53 بيمار. پلیس موارد در Moga Ludhiana افزایش است.

پنج پلیس از جمله یک DSP-rank رسمی از Moga هفت از Ludhiana شهرستان و چهار از Ludhiana, روستایی, آزمایش مثبت برای coronavirus دوشنبه.

Moga, PPS, افسر Jasbinder سینگ (49) ارسال شده به عنوان DSP (Baghapurana) تست مثبت است. او ساکن Ludhiana شده است و خانه قرنطینه. 51-سال-معاون sub-بازرس (ASI) و دو سر پاسبان سالخورده 32 و 33, — هر سه پست شده به عنوان دستیار خوانندگان با SP (کارآگاه) — و یک زن 50 ساله ASI ارسال شده در Baghapurana ایستگاه پلیس نیز آزمایش مثبت در Moga.

یک 20 ساله موتورسیکلت سرقت متهم دستگیر فتهگره Panjtoor پلیس همچنین آزمایش مثبت در Moga.

در Ludhiana شهر هفت پلیس آزمایش مثبت است. این خدمات عبارتند از: یک 22 ساله پاسبان و یک 49 ساله ASI (هر دو نوشته شده در Moti نگر ایستگاه پلیس) و 46 ساله ASI (incharge Dharampura پلیس پست) در 42 سال سر پاسبان (بخش شماره 7 ایستگاه پلیس) و سه پلیس ارسال شده با سازمان سیا-1 کارکنان (دو ASIs در سن 50 و یک سر پاسبان در سن 32).

چهار پولیس و دو سر پاسبان و دو پاسبان ارسال شده در Mullanpur Dakha ایستگاه پلیس از لودهیانا (Rural), تست مثبت در نظر گرفتن تعداد کل آلوده پلیس از ایستگاه پلیس به چهارده.

در ضمن Ludhiana DCP (نظم و قانون) Ashwani کاپور بهبود پیوست و خود را وظیفه شنبه.

این Moga پلیس نیز دوباره بازداشت متهم که تا به حال آزمایش مثبت در جولای 7 و فرار کرده بود از جداسازی بخش از جامعه مرکز بهداشت (CHC) Baghapurana یکشنبه.

Bathinda قاضی همسر محلی CJM تست مثبت

همسر منطقه و جلسات قاضی نیز آزمایش مثبت است. قاضی تا به حال آزمایش مثبت زودتر. محلی ارشد قضایی دادرس همچنین آزمایش مثبت برای عفونت است. پنج ماموران قضایی و 26 مقامات در پنجاب و هاریانا شده اند قرنطینه از جولای 9 به بعد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب