ویسکانسین اجازه می دهد تا فرد در خرده فروشی خرید

همه مستقل و نوار-بازار-بر اساس فروشگاه های خرده فروشی در ویسکانسین می تواند در شخص برای خرید به مشتریان در یک

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

همه مستقل و نوار-بازار-بر اساس فروشگاه های خرده فروشی در ویسکانسین می تواند در شخص برای خرید به مشتریان در یک زمان تحت اورژانس را امضا چهار شنبه, مارس 11 توسط گروه خدمات بهداشتی وزیر-نماینده Andrea نخل.

این حرکت به نوبه خود یکی دیگر از شماره گیری به دولت را امن تر در صفحه اصلی به منظور اضافه کردن فرصت های بیشتر برای کسب و کار ویسکانسین به بازگشایی با خیال راحت با توجه به انتشار اخبار صادر شده توسط دولت است. آن را به اثر رفت دوشنبه ،

نظم ایجاد شده در مارس 27 اضطراری به منظور اجازه می دهد گلف به کار چمن ساخت و ساز و خدمات ارائه شده توسط یک کارمند منظقه وانت برای کتابخانه ها و تحویل پستی و منظقه وانت و رها کردن خدمات برای هر کسب و کار است. سفارش جدید همچنین اجازه می دهد تا درایو در تئاتر به کار گیرند.

"علاوه بر اضافه شدن انعطاف و گام های ما در حال حاضر گرفته شده برای کسب و کار این است که دیگر منظم به نوبه خود شماره گیری است که اجازه می دهد ویسکانسین صاحبان کسب و کار با خیال راحت به بازگشت به کار و ویسکانسین مصرف کنندگان به حمایت های مورد علاقه خود را محلی لکه" گفت: رژیم صهیونیستی است. تونی Evers در انتشار اخبار. "هر دو به مشتریان و کارگران نیاز به اعتماد به نفس در ایمنی خود را, بنابراین ما نیاز داریم هر کس به توان کوشا در پیروی از بهترین شیوه های ایمنی بنابراین ما می تواند همچنان به حرکت دولت ما رو به جلو در حالی که همسایگان ما و خانواده ها و جوامع امن و سالم است."

کسب و کار باید همچنان به دنبال تمام اقدامات ایمنی و دستورالعمل های مشخص شده در این امن تر در خانه نظم و حفظ مناسب اجتماعی فاصله.

رهبر اقلیت سنا جانت Bewley, D-Mason در بیانیه ای گفت که او با پشتیبانی از این تلاش است.

"این شده است یک زمان دشوار برای بسیاری از خانواده ها در سراسر ویسکانسین. به عنوان یک دولت ما همه در این با هم و با ادامه عمل اقدامات ایمنی و اجتماعی فاصله ما می توانیم محدود کردن گسترش COVID-19" او گفت:.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب