برنده Dhoni اعتماد کلید برای گرفتن هند کاپیتانی خود درس: Virat Kohli

هند کاپیتان Virat Kohli معتقد است که او فرود آمد و این کار تا حد زیادی به دلیل سلف خود ماهندرا سینگ Dhoni تحت

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

هند کاپیتان Virat Kohli معتقد است که او فرود آمد و این کار تا حد زیادی به دلیل سلف خود ماهندرا سینگ Dhoni تحت تاثیر قرار گرفته بود با خواندن شرایط در مسابقات.

Kohli, 31, جایگزین Dhoni به عنوان آزمون کاپیتان در 2014-15 و در زمان بیش از این محدود اور کمر در اوایل سال 2017, تبدیل شدن هند به تمام فرمت رهبر به عنوان به خوبی این تیم را حلاجی عماد.

فیلدینگ در ورقه Kohli به حال دسترسی آسان به wicketkeeper Dhoni و او احساس خود را از چت در بین تحویل او را به دست آورده اعتماد سابق کاپیتان.

"شما شروع به صحبت کردن به کاپیتان به طور منظم" Kohli گفت: تیمی Ravichandran Ashwin در یک چت در یوتیوب.

"من همیشه در MS گوش در کنار او ایستاده و گفت:" ما می توانیم انجام این کار ما می توانید انجام دهید که شما چه فکر می کنید؟'.

"او انکار می کند اما او می خواهم در مورد بسیاری از چیزهایی که به عنوان خوبی. من فکر می کنم او اعتماد به نفس زیادی است که من می تواند انجام این کار پس از او.

"بخش زیادی از من تبدیل شدن به کاپیتان بود برای انجام با او رعایت من برای یک دوره طولانی از زمان. آن را فقط اتفاق می افتد نیست که او می رود و انتخاب, بگو خوب, شما را تبدیل به کاپیتان'," Kohli گفت.

پیشرو تیم ملی کریکت-mad کشور یکی از سخت ترین مشاغل در این بازی اما Kohli با بهره گیری از مسئولیت است.

"من در این راه — اگر من این فرصت من نیاز به کار به عنوان سخت به عنوان من می تواند دلیل بسیاری از افراد به این شانس" گفت: Kohli که منجر به هند زیر 19 عنوان قهرمانی جهان در سال 2008.

Kohli led هند به بالای جهان رتبه بندی آزمون در اکتبر 2016 جایی که آنها باقی مانده تا استرالیا را جایگزین آنها در این ماه. هند از دست رفته در نیمه نهایی سال گذشته یک روز جام جهانی در انگلستان است.

"من همیشه تمایل به گرفتن مسئولیت (اما) تبدیل شدن به کاپیتان هند بود و نه حتی در وحشی ترین رویاهای صادقانه" Kohli گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب