دروغ نمی خواهد در مورد چینی تجاوزات در Ladakh حتی اگر آن را هزینه سیاسی: راهول گاندی

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 3:58:05 pm راهول گاندی این اظهارات را در یک صدای ج

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 3:58:05 pm
rahul gandhi, rahul gandhi on india china dispute, rahul gandhi on india china lac faceoff, rahul gandhi twitter series, indian express راهول گاندی این اظهارات را در یک صدای جیر جیر. (Videograb: توییتر @راهول گاندی)

کنگره رهبر راهول گاندی در روز دوشنبه گفت: او در حال رفتن به دروغ در مورد چینی تجاوزات در شرق لاداخ حتی اگر آن هزینه های سیاسی و اجتماعی, ادعا او را از گفتن حقیقت تا آنجا که به قلمرو هند نگران است.

گاندی ساخته شده این سخنان در یک صدای جیر جیر همراه با بیش از یک دقیقه-فیلم بلند به عنوان بخشی از یک سری راه اندازی شده توسط او در هند و چین صورت خاموش در امتداد خط کنترل واقعی(LAC) در شرق لاداخ.

پرسید: در این ویدئو چگونه او واکنش نشان می دهند به کسانی که می گویند سوالات خود را به نخست وزیر نارندرا مودی در چین تضعیف هند سابق رئیس کنگره گفت: "اگر شما می خواهید من به دروغ که چینی ها وارد این کشور من قصد ندارم به دروغ. من به سادگی نمی خواهد آن را انجام دهد. من اهمیتی نمی دهند اگر من تمام حرفه ای به جهنم می رود. من قصد ندارم به دروغ است."

"این اختلال به من. رک و پوست کنده آن را باعث می شود خون من به جوش آید. چگونه می تواند برخی از ملت های دیگر فقط بیا به سرزمین ما?"

"پنهان کردن حقیقت است و ضد ملی است. آوردن آن را به جلب توجه مردم است و میهنی" گاندی گفت.

"بنابراین من اهمیتی نمی دهند اگر آن را هزینه سیاسی است. من اهمیتی نمی دهند اگر من هیچ فعالیت سیاسی در همه پس از آن. اما من می خواهم برای گفتن حقیقت تا آنجا که خاک هند, نگران است," او اضافه شده است.

گاندی شده است بارها و بارها حمله به نخست وزیر و دولت بیش چینی تجاوزات در لاک در شرق لاداخ.

"به عنوان یک هندی من اولویت شماره یک کشور است و مردم آن را," او گفت:.

این Bharatiya Janata Party (BJP) گزارشی در گاندی بیش از خود را در حمله به دولت در Ladakh چهره ادعا او به دنبال politicise دفاع و سیاست خارجی و مسائل "شستن گناهان گذشته خود از سال 1962 و تضعیف هند".

BJP جمهور JP Nadda نیز ادعایی است که برای سال ها یک سلسله بوده است تلاش برای از بین بردن مودی در حالی که اضافه کردن که کسانی که می خواهند برای از بین بردن نخست وزیر را تنها در نهایت باعث آسیب بیشتر به حزب خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب