خواهد دست شستن و تمیز کردن خانه برای coronavirus بر منطقه رودخانه?

در طول اقامت در خانه بار ناشی از این بیماری همه گیر همه ما آموخته است که برای شستن دست ما بیشتر است. ما یاد گ

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

در طول اقامت در خانه بار ناشی از این بیماری همه گیر همه ما آموخته است که برای شستن دست ما بیشتر است. ما یاد گرفته ایم برای تمیز کردن سطوح بیشتر است. کسانی که خوب هستند اما آیا این مواد شیمیایی اضافه شده از تمام دست شستن و تمیز کردن سطح و در نهایت پایان دادن به جریان رودخانه می سی سی پی و انشعابات آن? آنها را تحت تاثیر قرار زندگی آبزیان birdlife یا زیستگاه ؟

در میان همه اخبار بد آمدن از coronavirus بحران یک بیت از خبر خوب این است که پاسخ به سوال دوم این است که به احتمال زیاد منفی است.

"آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا کارکنان انتظار نیست افزایش استفاده از پاک کننده ها برای ترجمه به سطح نگرانی در سیستم های رودخانه" گفت: کاترین Malakowsky اطلاعات افسر MPCA. "این ضروری است که ما با استفاده از مناسب ضد عفونی برای کمک به محدود کردن گسترش COVID-19."

این MPCA به شدت توصیه می کند که مردم به دنبال دستورالعمل در مورد شستن دست و پوشیدن ماسک تمیز کردن خانواده ها و مراقبت از افراد بیمار منتشر شده توسط مینه سوتا وزارت بهداشت. این دستورالعمل ها را می توان در یافت www.health.state.mn.us/diseases/coronavirus/prevention.html.

"صابون اساسی و پراکسید شکستن سرعت" Malakowsky توضیح داد. "تا آنجا که به عنوان سفید کننده بسیاری از مواد تشکیل دهنده آن را در طول استفاده از. پس از راه حل شسته پایین تخلیه فاضلاب خواهد شد انجام یک کار بزرگ از مدیریت کننده, از بین بردن هر گونه مواد است که شکستن نه پایین در طول استفاده از."

او هشدار داد برخی از مواد شوینده حاوی غدد درون ریز ترکیبات فعال مانند nonylphenol ethoxylate. این مواد شوینده می تواند تاثیر منفی ماهی و دیگر آبزیان زندگی, بنابراین او توصیه می کند اجتناب از آن دسته از محصولات.

آژانس حفاظت از محیط زیست اشاره می کند که مصرف کنندگان می توانید اجتناب از محصولات که شامل nonylphenol ethoxylate و دیگر مواد شیمیایی خطرناک توسط "به دنبال محصولات با سازمان حفاظت محیط زیست را امن تر انتخاب برچسب های در قفسه های خرده فروشان عمده" با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست وب سایت. "هنگامی که شما امن برچسب محصول در یک محصول به این معنی است که سازمان حفاظت محیط زیست دانشمندان مورد بررسی قرار هر عنصر در این محصول به اطمینان حاصل شود آن دقیق سلامت انسان و معیارهای زیست محیطی. اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مصرفی که حمل امن برچسب محصول در: http://www2.epa.gov/saferchoice/learn-about-safer-choice-label."

Malakowsky گفت که یکی مرتبط با تمیز کردن مشکل این است که مردم خیط و پیت کردن دستمال توالت.

"حتی اگر دارای برچسب 'flushable," دستمال مرطوب شکستن نه پایین در سیستم فاضلاب و در نتیجه گران قیمت کفش های چوبی برای ساکنان و شهرستانها" او گفت:. "همه دستمال مرطوب باید قرار داده شده در سطل زباله. همان می رود برای بافت صورت حوله کاغذی و دستمال."

تنها انسان زباله و کاغذ توالت باید پایین رفتن توالت و به شهر systems, او گفت:, و اضافه کرد که همان صادق است برای در سایت در سیستم های فاضلاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب