آتش سوزی موجود در برتر ملی جنگل

چهار آتش سوزی بودند شناسایی شده در منطقه غرب برتر جنگل ملی در روز شنبه. با توجه به به روز رسانی از U. S. خدما

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

چهار آتش سوزی بودند شناسایی شده در منطقه غرب برتر جنگل ملی در روز شنبه. با توجه به به روز رسانی از U. S. خدمات جنگل های, آتش سوزی موجود ، دو آتش سوزی دیگر در منطقه نیز 100% موجود است.

بزرگترین آتش بود 8 هکتار در اندازه و سوزش در یک منطقه از راه دور از BWCAW در ساعت آفتابی مدیریت ابتدایی منطقه حدود 3.5 مایل در جنوب آهن و کج و دریاچه ها در نزدیکی مرز کانادا. این آتش باقی مانده 8 هکتار در اندازه و دریافت باران اخیر از رعد و برق. آتش خدمه به نام آتش 100% موجود که از روز سه شنبه.

دو نفر در آتش سوزی یک دهم از یک هکتار در اندازه و واقع در شمال و شمال شرقی از ماهی قزل آلای دریاچه و شمال دریاچه شنگرف. هر دو تک درخت حملات رعد و برق و آتش خدمه قادر به مهار و کنترل قرار داده و از هر دو آتش سوزی سه شنبه.

نیم هکتار آتش سوزی در نزدیکی توس دریاچه در جنوب الی موجود بود و به عنوان کنترل از دوشنبه.

1.5 هکتار آتش سوزی واقع در نزدیکی دریاچه سرو شمال الی 100% موجود که از روز سه شنبه.

آتش سوزی در یک منطقه از راه دور از BWCAW نزدیکی بدون دیدن-um دریاچه یک و نیم هکتار در اندازه 100% موجود که از روز سه شنبه.

وجود دارد هیچ آتش-خاص جنگل تعطیلی در این زمان اما بازدید کنندگان باید در ادامه برای آگاهی از شرایط خشک و آتش محدودیت در محل هر دو در داخل و خارج از BWCAW به جز در خاص توسعه یافته هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب