عمل گسترده به سرزنش رجیستری بدون هیچ دلیل خوب: SC

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 5:43:23 am منظور موثر از ژوئیه 1 را

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 5:43:23 am
Supreme Court, Supreme Court cases listing, Supreme Court cases listing plea, India news, Indian Express منظور موثر از ژوئیه 1 را برای یک دوره سه سال و یا تا زمانی که سفارشات بیشتر هر کدام که زودتر.

وکلا "یک کلاس جدا از هم در جامعه" و باید "احترام خود را برای اولین بار" دیوان عالی کشور گفت: در روز دوشنبه به عنوان آن را کشیده تا یک مدافع برای بالا بردن "بی اساس و اتهامات بی پروا" در برابر دادگاه رجیستری در یک زمان کارکنان است "کار با وجود خطر به زندگی خود و ایمنی ناشی از بیماری همه گیر".

یک نیمکت از قضات آرون Mishra و S Abdul Nazeer نیز تحمیل یک "نشانه" خوب از 100 تومان در حمایت Rrepak Kansal که ادعا شده که این SC رجیستری به تاخیر انداخته بود مثال در مورد او با وجود ضرورت التماس کرد او و متهم به مقامات تعصب.

Kansal ادعا کرده است که ترجیح داده است به موارد مطروحه توسط نفوذ وکلا یا دادخواهان شرکت های حقوقی و غیره و با اشاره به سه اخیر دادخواست توسط او که گفت ذکر شده بود دیر است.

SC با اشاره به این که وجود نقص در تمام این سه مورد.

Kansal ادعا کرد که در حالی که خود را در دادخواست ذکر شده بود اواخر یک درخواست توسط جمهوری تلویزیون Editor-in-Chief Arnab Goswami داده شد فوری شنوایی. دادگاه اشاره کرد که Goswami را موضوع "مربوط به آزادی و آزادی رسانه" و "ذکر شده بود فوری با در نظر گرفتن منظور از مرجع صالح".

"ما به طور کلی آن را تبدیل به یک عمل گسترده به سرزنش رجیستری بدون هیچ دلیل خوب" دادگاه گفت.

آن گفت که "گمراه شدن انسان است و وجود دارد می تواند یک خطا در بخشی از برخورد دستیاران بیش از حد". "این است که بیش از حد انتظار به کمال از آنها به خصوص زمانی که آنها در حال کار به حداکثر ظرفیت خود را حتی در زمان بیماری همه گیر. موارد ذکر شده. آن می تواند نمی شود گفت که بی اندازه از تاخیر در لیست این مسائل از نظر نقص. دادگاه عمل در طول مستند موارد اسکن شده و ذکر شده توسط رجیستری. کارکنان این دادگاه در حال کار است با وجود خطر به زندگی خود و ایمنی ناشی از بیماری همه گیر و چند تا از برخورد کارکنان و همچنین به عنوان افسران رنج می برد با توجه به Covid-19. در طول یک زمان سخت نبود که انتظار می رود این درخواست که یک افسر این دادگاه به پرونده از جمله دادخواست به demoralise رجیستری از این دادگاه به جای به رسمیت شناختن این کار انجام شده توسط آنها را حتی در طول همه گیر و مستند دوره" نیمکت گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب