که بیشتر میهنی — اهالی داکوتای شمالی یا Minnesotans?

FARGO — باور کنید یا نه یکی از بزرگترین فصل تابستان جشن است که در اینجا. از آن زمان به دوبار کلیک کنید تا آن

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

FARGO — باور کنید یا نه یکی از بزرگترین فصل تابستان جشن است که در اینجا. از آن زمان به دوبار کلیک کنید تا آن کوره انبرک patty تا برخی از همبرگر و بازی شیر یا خط بیشتر یخ در کولر به دلیل از آن زمان بار دیگر برای جشن "روز تولد" آمریکا است.

بله استقلال روز است که در اینجا, اما در حالی که این کشور ممکن است در حال حاضر احساس ترین متحد از نقاط آن را هنوز هم در یک زمان به هم می آیند با خانواده (شش فوت از هم جدا البته!) و لذت بردن از یک روز در آب یا در حیاط خلوت.

و چه جایی بهتر برای جشن? در یک گزارش تازه منتشر شده توسط WalletHub های امور مالی شخصی وب سایت ذکر شده در داکوتای شمالی به عنوان هفتم وطن پرست ترین دولت در این کشور در حالی که دولت همسایه به شرق, مینه سوتا, کاهش یافت و فقط چند لکه های زیر که به شماره 9.

به شکل ترین (و حداقل) میهنی متحده WalletHub در مقایسه با 50 ایالت در سراسر دو معیار کلیدی: نظامی و مشارکت مدنی. از آنجا که بررسی هر یک از ابعاد کلیدی با استفاده از 13 شاخص های مختلف از میهن پرستی از جمله تعدادی از جانبازان در مقابل غیر نظامی بزرگسالان سهم از بزرگسالان که رای در انتخابات ریاست جمهوری 2016 تعلیمات مدنی مورد نیاز آموزش و پرورش ،

پس چگونه مینه سوتا و داکوتای شمالی پشته ؟

با توجه به این مطالعه داکوتای شمالی به پایان رسید با یک نمره کل 60.41 از 100 در حالی که مینه سوتا کاهش یافت و فقط کوتاه که با یک 57.18. اما مینه سوتا برگزار شد "top five" نقطه در دسته های فردی از جمله "بالاترین درصد از بزرگسالان که رای در انتخابات ریاست جمهوری 2016" (شماره 5) و "بالاترین داوطلب رای" (شماره 2).

هر دو ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی در بالا پنج در مشارکت مدنی بخشی از این رتبه بندی با مینه سوتا در آینده در ردیف 4 و داکوتای شمالی رتبه بندی شماره 5.

در حالی که سال 2020 ممکن است یک سال کمتر عجیب دریافت-togethers هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از امن اجتماعی دور سرگرم کننده بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن