زمانی که می توانید ورزش سر در هند ؟

بوندسلیگا آلمان خواهد بود که نادر رویداد ورزشی به راه اندازی مجدد, on May 16, حتی در حالی که جهان همچنان به مق

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

بوندسلیگا آلمان خواهد بود که نادر رویداد ورزشی به راه اندازی مجدد, on May 16, حتی در حالی که جهان همچنان به مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. این پرسش — چگونه آماده است هند به سر عمل ؟ هندو با برجسته شخصیت های ورزشی برای نظرات خود را.

Vimal کومار ملی بدمینتون قهرمان و مربی:

مسابقات شروع می شود تنها پس از سپتامبر, اما ورزشکاران نخبه باید شروع به آموزش در حال حاضر به آماده شود. اما در حال حاضر هیچ تصمیم ساز است و مسئولیت. بسیاری از مردم در حال ساخت یک زندگی خارج از ورزش است اما هیچ کس ناراحت است. کشورهایی مانند استرالیا آمده اند با دستورالعمل های روشن به راه اندازی مجدد اما در اینجا وجود دارد این است که تنها ترس است. ورزشکاران بیشتر سلامت مردم آگاه و قطعا اقدامات احتیاطی. آنچه مرا ناراحت می کند این است که ورزشکاران خود را به نگه داشتن آرام و به جای ارسال پیام مانند "خانه ماندن و در امان ماندن'. اگر Virat Kohli خفاش ها برای ورزشکاران کل کشور گوش خواهد داد.

تری فلن سابق منچستر سیتی فوتبالیست و جنوب United FC مدیر فنی:

من انتظار نداریم که برای دیدن مسابقات فوتبال با بسته بندی جمعیت هر زمان در این سال است. بوندسلیگا است به رزومه, اما آن است که واقعا در پشت درهای بسته? شما هنوز هم باید حدود 300 نفر — بازیکنان باشگاه کارکنان groundstaff مقامات ، — در محل. هیچ ایمنی طرح وشکست; هنوز هم وجود دارد خطر درگیر است. زمانی که کارشناسان پزشکی در هند به چراغ سبز به سر بازی ما می توانید شروع به ایجاد اعتماد به نفس در میان کودکان و نوجوانان, پدر و مادر خود و مدارس. سلامت می آید برای اولین بار.

Vinay Kumar سابق هند کریکت:

با موارد هنوز هم در حال افزایش سرگیری کریکت هر زمان به زودی از سوال. ما باید آگاهی کامل در مورد این ویروس نشده است. مگر اینکه یک واکسن کشف شده است که خطر بسیار بالا است. یک بازیکن یا داور می تواند آلوده — که فرد آلوده و حتی ممکن است بدون علامت باشد. دونده و پرتاب کنندگان — صرفا عادت — را با استفاده از بزاق و عرق است که خطرناک است. چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن یا قرارداد داوری این ویروس در محله? آن است که غیر ممکن است برای نظارت بر همه تمام وقت.

Abbas Ali, هندی, جام دیویس مربی:

حدود 70 درصد از تنیس در هند تفریحی و چنین فعالیت خواهد بود برای شروع. در حال حاضر من فقط دیدن جدی بازیکنان تنیس ابتدا در یک جلسه. وجود دارد برخی از اقدامات احتیاطی می شود: مانند مارک توپ تنیس با بازیکن نام برای استفاده فردی و پوشیدن دستکش. این ممکن است صدا مسخره سه ماه پیش اما هنجار خواهد بود. من در تماس با AITA اما من نمی بینم مسابقات اتفاق می افتد قبل از سپتامبر.

Ashwini Nachappa ورزشکار و المپیک:

AFI می گوید فصل آغاز خواهد شد در ماه سپتامبر. در داخل کشور بسیاری از تماشاگران می آیند و به هر حال می توان آنها فاصله گرفته است. اما از آن است که رفتن به دشوار است چرا که تهیه نامشخص است. اگر ورزشکاران در حال حاضر ماندن با هم در مراکز آموزشی آنها می توانید به جای فقط محدود به اتاق خود. اما مشکل این است که ترس را تعیین کرده است ، شما نمی توانید یک زندگی در ترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن