گندم تهیه: Ashok Khemka تماس arhtia کمیسیون 'ناعادلانه, ناعادلانه بار

نوشته شده توسط Varinder Bhatia | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 10:51:31 am ارشد I

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Varinder Bhatia | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 10:51:31 am
Wheat procurement: Ashok Khemka calls arhtia commission ‘unfair, unjust burden’ ارشد IAS افسر Ashok Khemka به نوشته وزیر منهر لعل خطار نشان می دهد که دولت باید اجازه خرید گندم از خارج از کشور به کسب "درآمد اضافی از چهار درصد". (عکس)

تشریح 2.5 درصد کمیسیون در حال ارائه به arhtias (کمیسیون عوامل) در حال انجام گندم تهیه در هاریانا به عنوان "غیر منصفانه و ناعادلانه بار در ملی خزانه" ارشد IAS افسر Ashok Khemka به نوشته وزیر منهر لعل خطار نشان می دهد که دولت باید اجازه خرید گندم از خارج از کشور به کسب "درآمد اضافی از چهار درصد".

"در یک برآورد تدارکات 90 لاخ تن گندم محصول arhtia کمیسیون مقدار به حدود 430 تومان کرور روپیه در هاریانا...تمام هزینه های اتفاقی از مرحله ورود غلات به طور موقت انباشته در mandis توسط بهبود arhtias تا حدودی از کشاورزان و بقیه از سازمان های دولتی. دولت گام برای حمایت از کشاورزان در MSP زمانی که arhtia نتواند به پیدا کردن یک خریدار برای تولید. از این رو arhtia کمیسیون 2.5 درصد است غیر منصفانه و ناعادلانه بار در ملی مستوفی" Khemka نوشته شده است.

افسر نیز مطرح نقاط مختلف در مورد "پرداخت آنلاین به کشاورزان" و پیشنهاد کرد که کامل موشکافی "آشکار خواهد شد میزان واقعی بهره برداری از کشاورزان".

"پورتال آنلاین – 'Meri Fasal Mera Byora' – توسعه داده شده توسط HSAMB برای فعال کردن پرداخت آنلاین به کشاورزان است. در مورد گندم گرداندن مراکز فساد سازمان در حال ساخت پرداخت به arhtias و نه به طور مستقیم به کشاورزان است. این پشتیبانی از بهره برداری از آنها آگاهانه و یا ندانسته. این arhtia پس از تنظیم خود غرامت می پردازد تنها تعادل به کشاورزان است. چنین تنظیم حلال نیست مگر اینکه کشاورز به او مایل رضایت...فروش به دولت از طریق یک arhtia مجبور است بر کشاورز زیرا هیچ سازمان دولتی یک خرید مستقیم در مندی" Khemka نوشت.

او افزود که این عمل دولت "اجازه تنظیم با غرامت از arhtia" به مثابه تضمین های اعتباری کسب و کار از arhtia. "هر آنچه که نیست آنلاین منتقل شده به کشاورزان توسط arhtia می تواند منطقی به فرض به پول تنظیم شده توسط او را در برابر خود حق. دولت با موارد فوق ضمانت هزینه قابل پرداخت در معاملات قابل توجهی از دست می دهد درآمد" او نوشت.

این افسر همچنین پیشنهاد کرد که دولت باید اجازه خرید گندم از خارج Haryana. "به دلیل ضعف سیستم تدارکات در کشورهای همسایه یک قابل ملاحظه مقدار گندم تولید شده در کشور همسایه در مناطق مرزی است تهیه شده در دولت ما. خارج خارجه کشاورز پرداخت رشوه در موانع و قبول یک نرخ پایین تر از arhtia. این arhtia بدست آورده حاشیه های اضافی در فروش از جمله گندم را به دولت و آژانس در MSP. این قصور رشد در سراسر قلمرو هند مگر اینکه محدودیت های اعمال شده توسط قانون است. یک کشاورز رایگان برای فروش تولید خود را در هر نقطه در کشور است. اگر MSP خرید مجاز است خارج از دولت گندم سازمان های دولتی را کسب درآمد اضافی از 4 درصد از خزانه ملی. برای جلوگیری از فساد در درون دولت تجارت گندم باید آن را روشن ساخته های عمومی در تبلیغات و چه در خارج از دولت خریداری خواهد شد تحت MSP یا نه," او اضافه شده است.

در حالی که این مرکز بوده است و تاکید کرد که ایالات متحده باید از افراط در "انتقال مستقیم پول" به کشاورزان هاریانا دولت شده بود و مقاومت در برابر آن را با استناد مختلف عملیاتی ، قبل از خرید شروع ماه گذشته هاریانا سعی در دور زدن arhtias و اعلام کرد که پول منتقل خواهد شد به طور مستقیم به کشاورزان حساب. که منجر به اعتراض های arhtias در سراسر کشور وادار کردن دولت به یک پشت پا.

وجود دارد حدود 10000 arhtias و نزدیک به 50 لاخ کشاورزان در سراسر Haryana. این سازمان های دولتی تهیه و گندم و برنج و ذرت و خردل و غیره و پرداخت حدود 10 ، 000 تومان کرور روپیه MSP سالانه به کشاورزان برای تهیه دانه.

"ما یک کشاورز دوستانه دولت'

در همین حال وزارت امور خارجه وزیر کشاورزی ژاپن دلال tattled کردن چهره برای توجیه اینکه چرا ائتلاف حاکم کشاورز-دوستانه دولت است. "برای دیدار با خطرات در طول Kharif نجومی دولت در سال 2016 راه اندازی کرده بود Pradhan Mantri Fasal بیما Yojana پوشش ارزن برنج و پنبه و ذرت و گندم و عدس و گندم و خردل و روغن آفتابگردان و محصولات. تا حالا 50.37 لاخ کشاورزان ثبت نام شده در طرح و Rs 825.69 کرور روپیه در نظر گرفته شده به عنوان حق بیمه از 12.09 لاخ کشاورزان در حالی که یک مقدار Rs 2546.96 کرور روپیه پرداخت شده است به عنوان پول بیمه".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن