غرب هند آزمون cricketers, رزومه, آموزش پس از COVID-19 وقفه

آماده سازی برای سفر پیشنهاد انگلستان در ماه جولای برخی از اعضای غرب هند تست تیم به رهبری کاپیتان Jason دارنده

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

آماده سازی برای سفر پیشنهاد انگلستان در ماه جولای برخی از اعضای غرب هند تست تیم به رهبری کاپیتان Jason دارنده بازگشته اند به آموزش در گروه های کوچک زیر یک coronavirus-وقفه اجباری.

دور از شبکه برای یک دوره طولانی به دلیل COVID-19 مستند بازیکنان از جمله Kraigg Brathwaite, Shai امید Kemar روچ شین Dowrich, Shamarh بروکس و Raymon Reifer آموزش دیده در کنزینگتون بیضی در باربادوس در پشت درهای بسته در روز دوشنبه.

"ابتکار عمل را به عقب بر گردیم به آموزش داده شده است محلی موافقت دولت با پروتکل های دقیق اجتماعی فاصله رعایت این دستورالعمل به عنوان تعیین شده توسط مقامات و mobile backup پزشکی کمیته مشاوره و انجام شد در پشت درهای بسته" این کشور کریکت بورد گفت: در آزادی مطبوعات.

بازیکنان آموزش دیده تحت غرب هند دستیار مربی رادی Estwick و همچنین سایر مربیان از باربادوس انجمن کریکت.

"این خبر خوبی است که بازیکنان در حال حاضر قادر به شروع خود را آموزش کریکت, داشتن شده است محدود به تناسب اندام و مطبوع کار در خانه برای چند هفته گذشته به عنوان ما شروع به آماده شدن برای دفاع از Wisden جایزه گفت:" جانی قبر مدیر عامل شرکت کریکت غرب هند.

اعتماد به نفس از تور

Mobile backup برگزاری منظم بحث با انگلستان و ولز Cricket Board (ECB) در مورد تور شامل سه آزمون و باقی می ماند "به طور فزاینده ای با اعتماد به نفس" در مورد آن پیش رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

"بر اساس اطلاعات ما در حال حاضر هر کس به طور فزاینده اعتماد به نفس است که این سفر اتفاق می افتد در برخی از نقطه در تابستان امسال گفت:" جانی قبر مدیر عامل شرکت mobile backup.

"ما آینده هیئت مدیره تلفنی است که در مارس 28 و اگر تور را به عنوان در حال حاضر برنامه ریزی شده با شروع ماه ژوئن ما نیاز به تایید و حمایت از آن به منظور گرفتن پرواز چارتر تدارکات در محل را انتخاب کنید و بازیکنان است.

"ما در مراحل نهایی مذاکره با بانک مرکزی اروپا و ما انتظار داریم به شنیدن از آنها در مدت کوتاهی پس زیستی امن برنامه های دولت انگلستان و بانک مرکزی اروپا حمایت هیئت مدیره."

بازیکنان انگلیس از جمله استوارت گسترده بن استوکس, کریس Woakes و جیمز اندرسون هم از سر آموزش تبدیل شدن به اولین مجموعه از اطفال برای انجام این کار پس از coronavirus شکستن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن