غرب هند منجر انگلستان توسط 114 اجرا می شود در 1 نوبت در روز 3

نیم قرن توسط Kragg Brathwaite و شین Dowrich راه اندازی غرب هند' اول-نوبت سرب از 114 برابر انگلستان در روز سه آ

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

نیم قرن توسط Kragg Brathwaite و شین Dowrich راه اندازی غرب هند' اول-نوبت سرب از 114 برابر انگلستان در روز سه آزمون برای اولین بار در خالی رز باول در روز جمعه.

غرب هند از سرگیری روز در 57-1 بود همه را برای 318 کمتر از یک ساعت قبل از کنده در اولین روز پر از باران متاثر از آزمون. در وسط جلسه آن پیشی انگلستان برای اولین بار در مجموع 204.

در پایان روز, انگلستان افتتاحیه روری می سوزد و دم Sibley به نحوی جان سالم به در برد 10 اور پر از وزوز بولینگ که بی وقفه حمله کردن از بیخ و بن.

آنها ساخته شده از 10 و 5 به ترتيب به انگلستان 15 بدون از دست دادن و کسری بودجه را به 99.

ایستاده در کاپیتان بن استوکس قرار داده و انگلستان در پشت پا با انتخاب به خفاش برای اولین بار در ایده آل بولینگ شرایط اما او محدود آسیب در روز سه با در نظر گرفتن بگیر و چهار ویکت.

در رسیدن به 150 تست درها همراه با به ثمر رساندن بیش از 4000 اجرا می شود, او ششمین مرد به feat پس از گارفیلد Sobers ایان Botham, Kapil توسعه ژاک Kallis و دانیل Vettori.

Brathwaite برگزار شد با هم شروع به غرب هند' تعقیب با اطمینان دادن 65 قبل از او به دام افتاده بود توسط استوکس.

استوکس نیز در زمان لغزش گرفتن برای حذف Shai امید برای 16 کردن بولینگ از عنکبوتی که تار میتند Dom Bess اما بازدید کنندگان رسید 122 اجرا می شود در اولین جلسه از بازی در آفتاب.

به زودی بعد از ناهار Roston تعقیب و گریز از دست همکاران Shamarh بروکس (39) و Jermaine بلک وود (12) به عنوان آنها تضعیف به 186-5 اما Dowrich دیدم Bess و ضربه ماند بیمار به دست آورد و کنترل به عنوان آنها به تدریج تحت الشعاع انگلستان در کل.

انگلستان در زمان جدید توپ مستقیما بعد از چای اما تعقیب و گریز است که در هیچ عجله و Dowrich در زمان حمله به پرتاب کنندگان به جای.

تعقیب کردن برای 47 خاموش 142 توپ پس از انگلستان بررسی James Anderson پا قبل از جدا درخواست تجدید نظر خود را به پایان 81-اجرای ایستاده با Dowrich.

غرب هند کاپیتان Jason دارنده اخراج کرده قضیه استوکس و استوکس بازپرداخت به نفع. دارنده ساخته شده فقط 5 پس از warmup نمرات از 0 تا 5 و 2.

Dowrich به 50 از 91 توپ و نگاه غیر قابل نفوذ او به عنوان رهبری غرب هند گذشته 300 و سرب گذشته 100.

در ضمن استوکس بود hobbling در پای چپ خود را, اما در زمان Alzarri یوسف بر 18 و Dowrich که لبه پایین سمت پا بر 61.

علامت چوب برداشت و جلوتر از استوارت گسترده در نهایت به پایان رسید و غرب هند' نوبت هنگامی که او شکست بیش از شانون گابریل میانه بیخ و بن.

گسترده ای در روز جمعه گفت: او "نا امید و عصبانی و سوخته" در حال عمدا کاهش یافته است برای یک خانه آزمون برای اولین بار در هشت سال و بعد از اینکه پیشرو چوگان-یادداشت برداری در دو اخیر سری.

گسترده و در نظر داشتند تا حدودی توجیه به عنوان چوب در زمان 1-74 در حالی که همکار هاي Jofra کماندار رفت چوگان-کمتر در 22 اور. استوکس به رهبری انگلستان با 4-49 اندرسون سه ویکت گرفت و Bess دو.

گابریل Kemar روچ و دارنده سزاوار درها به انگلستان خود را آغاز نوبت دوم, اما می سوزاند و Sibley سوار شانس خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب