West Bengal: فرماندار به دنبال پاسخ از دولت جدید بیش از KMC مدیره

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:29:09 am West Bengal فرماندا

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:29:09 am
west bengal governor, jagdeep dhankar, kolkata municipal council, board of administrators nomination in kolkata, kolkata cm, mamata banerjee, Calcutta High Court, indian express news West Bengal فرماندار Jagdeep Dhankhar (Express)

West Bengal فرماندار Jagdeep Dhankhar به دنبال اطلاعات از دولت برای آن تصمیم به معرفی هیئت مدیره از مدیران به رهبری شهردار Firhad حکیم به اجرای کلکته شهرداری شرکت بدون اطلاع او. دادخواست نیز در زمینه کلکته بالا در برابر دادگاه روز چهارشنبه اطلاع رسانی دولت.

فرماندار روز پنج شنبه استناد ماده 167 قانون اساسی به منظور جلب توجه وزیر Mamata بانرجی بیش از روز چهارشنبه اطلاع رسانی.

"اطلاع رسانی به تاریخ مارس 6 مورد کلکته شهرداری شرکت است که هنوز در دسترس. از هر نظر این باید فرستاده شده اند به راج Bhavan بدون تاخیر. این اطلاع رسانی است که به طور گسترده ای در گردش در رسانه ها. دبیر کل ممکن است خواسته شود به فوریت به جلو اطلاع رسانی مورخ مارس 06 عنوان نیز کل فرایند تصمیم گیری از جمله این مقامات است که گرفته شده این تصمیم (sic)" خواندن یک بیانیه صادر شده توسط راج Bhavan در روز پنج شنبه.

دولت منصوب شده است 14-عضو هیئت مدیره از مدیران با توسعه شهری وزیر Firhad حکیم به عنوان رئیس به اجرا KMC.

هیئت مدیره تشکیل شد پس از به تعویق افتادن این انتخابات مدنی در دولت در میان Covid-19 بیماری همه گیر. این اطمینان خواهد داد بدون مانع خدمات ضروری به مردم عادی از 8 مارس.

نگهداری نوزاد در انتخابات گذشته برگزار شد و در مارس 8, 2015 و یک دوره پنج ساله از دفتر مشاوران منقضی شده در روز پنج شنبه. دولت در اطلاع رسانی گفت: اولین جلسه هیئت مدیره از مدیران خواهد بود روز جمعه برگزار شد.

در این بیانیه از راج Bhavan بیشتر گفت: "این بود بهآنها بالاترین اولویت داده شده آن در قانون اساسی پیامدهای تأثیر بدن که منوط به قسمت نهم از قانون اساسی است. عدم پاسخ از دبیر کل منجر به نیایش ماده 167 قانون اساسی است."

درخواست در HC چالش های دولت دولت تصمیم

حکم دادخواست واصل شد قبل از کلکته دادگاه عالی روز پنجشنبه به چالش کشیدن همان اطلاع رسانی صادر شده توسط دولت برای تعیین حکیم به عنوان رئیس هیئت مدیره.

در درخواست یکی Sharad کومار سینگ گفت: دولت تا به حال به طور غیر قانونی منصوب اعضای خروجی شهردار در شورا و شهردار KMC به عنوان عضو و رئیس مدنی بدن هیئت مدیره از مدیران بود.

به دنبال quashing از اطلاع رسانی درخواست کرد که در هیچ تدارک برای انتصاب مدیر در کلکته شهرداری شرکت عمل می کنند. دادگاه عالی است که در حال حاضر در حال شنیدن فقط خیلی فوری مسائل بیش از ویدئو کنفرانس در میان این مستند قرار است به نشستن بعدی در مارس 12.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن