شناخته شده منجم simple flair Daruwalla می میرد 89

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 7:09:17 pm Simple flair Daruwalla

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 7:09:17 pm
Bejan daruwalla, bejan daruwalla news, bejan daruwalla horoscope, bejan daruwalla ganesha speaks, bejan daruwalla death news, bejan daruwalla passes away, bejan daruwalla astrology, bejan daruwalla health, bejan daruwalla dead, bejan daruwalla astrologer, bejan daruwalla astrologer death news, bejan daruwalla dead, bejan daruwalla dead today, bejan daruwalla news update Simple flair Daruwalla بستری شد به یک بیمارستان خصوصی در احمدآباد

شناخته شده منجم simple flair Daruwalla گذشت جمعه در احمدآباد بیمارستان. او 89. او گله و شکایت از پنومونی مانند علائم و بستری شد در شهر آپولو بیمارستان حدود یک هفته پیش.

دو روز پشت وضعیت خود را بدتر زمانی که او قرار بود در یک پشتیبانی می کند. او جان سالم به در برد توسط دو پسر-Nastur و Fardun-و یک دختر Nazreen.

"او نمی میرند از coronavirus اما با توجه به ذات الریه. علت مرگ او بدون اکسیژن به مغز او" پسر خود را Nastur گفت: این مقاله. صحبت کردن در مورد گذشته خود مراسم Nastur گفت که خانواده است و در عین حال به تصمیم می گیرید که چگونه برای رفتن در مورد آن.

احمدآباد بر اساس تاجر Behram مهتا که همچنین یک دوست Daruwalla گفت: "همه او می خواست یک تشییع جنازه با شکوه اما با توجه به این مستند او نمی خواهد که. نماز خود را در Parsi آتش معبد در Khamasa را آغاز کرده اند."

میل خود را با سیاستمداران و چهره های محبوب شد به خوبی شناخته شده از جمله با پس از آن وزیر گجرات نارندرا که با حضور او در کتاب راه اندازی در سال 2012.

پشت طالع بینی مورد ستایش قرار داد مودی به عنوان خوش شانس, شیر و پیش بینی کرد که هند را "تبدیل شدن به چین تا سال 2050".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب