چهارشنبه هوا برای Northland: Cool با پر از لکه دوش

چهار شنبه: منطقه کم فشار مسئول دیروز باران خزنده به سمت شرق. ما با چپ آسمان ابری و پر از لکه دوش پشت آن به خص

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

چهار شنبه: منطقه کم فشار مسئول دیروز باران خزنده به سمت شرق. ما با چپ آسمان ابری و پر از لکه دوش پشت آن به خصوص نوک پیکان منطقه و ساحل جنوبی است. یک منطقه پر فشار را به تدریج کار برای روشن شدن آسمان از غرب اجازه می دهد بین المللی می افتد به یک نقطه گرم رسیدن به نزدیکی 76 در حالی که خیره پوشش ابر بخور بیش شمال ویسکانسین نگه می دارد دماهای گیر در پایین به اواسط دهه 60. ادامه باد شرقی را نیز محدود درجه حرارت در امتداد خط ساحلی منجر به یک خیلی سرد بعد کلی. آسمان روشن شب چهارشنبه اجازه خواهد داد که درجه حرارت به قطره به اواسط 40s به پایین 50s.

پنج شنبه: آفتابی حمل از طریق پنج شنبه با اواسط و بالای 70 داخلی اما یک دریاچه نسیم یک بار دیگر ما را نگه می دارد کولر در نزدیکی دریاچه سوپریور. رعد و برق کار می کنند به این منطقه در اواخر پنج شنبه شب به صبح روز جمعه از غرب اما پایدار هوا در محل سعی خواهد کرد برای شکستن این پایین.

جمعه: رطوبت خواهد سنبله جمعه به جنوب جریان می کشد بیش از به احتمال زیاد و در نتیجه مه در اطراف دریاچه سوپریور و محدود کردن درجه حرارت گرما طول می کشد بیش از داخلی با نزدیک 82. گرما و رطوبت اقامت با ما از طریق آخر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن