پیش بینی آب و هوا امروز: وزش شدید باران برای یکی دیگر از دو ساعت بیش از بمبئی

توسط: اکسپرس میز وب | بمبئی, دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 11:51:36 am غرقاب در تامي پس از سنگ

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | بمبئی, دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 11:51:36 am
mumbai rains, weather, weather forecast, mumbai weather today, mumbai rains latest news, mumbai red alert, mumbai red alert news, mumbai rains today, mumbai heavy rains, rain in mumbai, mumbai rains forecast, mumbai rains forecast today, mumbai weather, mumbai weather today, mumbai weather forecast, mumbai weather forecast today, mumbai forecast غرقاب در تامي پس از سنگین بارندگی در روز چهارشنبه.

بمبئی باران, پیش بینی وضع هوا امروز: در بمبئی و ساحلی ماهاراشترا شده اند که شاهد باران های سنگین پس از سه شنبه شب و در نتیجه اشباع در مناطق مختلفبه هند هواشناسی بخش (آی) صادر کرده است یک هشدار نارنجی (آماده) برای بمبئی خان و پلقر برای پنج شنبه با پیش بینی های "سنگین و بسیار سنگین باران" در مکان های جدا شده. شدت است به احتمال زیاد به کاهش از جمعه. در چهارشنبه آی را, Santacruz رصدخانه ثبت شده 80.2 میلی متر باران بین 8.30 صبح تا 5.30 بعد از ظهر در حالی که Colaba ایستگاه ثبت 39.2 mm در طول همان دوره زمانی.

منطقه پونا و مناطق همسایه را تجربه سنگین و بارش باران در 16 ژوئیه با بارش شدید جادوها بیش از ghat مناطق آی گفت:, و اضافه کرد که پونا و پیمپری- - چینچواد می تواند تجربه بارندگی متوسط تا 20 ژوئیه.

همانطور که در حال حاضر رصدخانه داده ها نشان می دهد سنگین را بسیار سنگین و بارش بسیار سنگین سقوط کرده است متوجه شده است بیش از Konkan/بمبئی منطقه طبق پیش بینی تا 8:30 am. داده ها همچنین نشان می دهد که بارش های ثبت شده در جاهای دیگر در دولت (Bandra-21 سانتی متر; Bhayander-10 سانتی متر; Dahisar-8 سانتی متر Mahalaxmi-13cm; میرا جاده-10 سانتی متر; Ram, Mandir-14 سانتی متر رصدخانه داده Colaba-16 سانتی متر;, Santacruz-19 سانتی متر; رتنگیری-10 سانتی متر; هرنی-13cm; تانه-6 سانتی متر). وزش شدید طلسم به احتمال زیاد برای ادامه به یکی دیگر از دو ساعت بیش از بمبئی و محله.

mumbai rains, weather, weather forecast, mumbai weather today, mumbai rains latest news, mumbai red alert, mumbai red alert news, mumbai rains today, mumbai heavy rains, rain in mumbai, mumbai rains forecast, mumbai rains forecast today, mumbai weather, mumbai weather today, mumbai weather forecast, mumbai weather forecast today, mumbai forecast وزش شدید طلسم به احتمال زیاد برای ادامه به یکی دیگر از دو ساعت بیش از بمبئی و محله.

جدا از ماهاراشترا آی نیز هوا "سنگین و بسیار سنگین باران' در گجرات در روز پنج شنبه و صدور هشدار قرمز. آب و هوا بخش نیز صادر رنگ نارنجی هشدار برای گوا ساحلی و مرکزی ماهاراشترا برای همان روز است.

همچنین Safdarjung رصدخانه در دهلی فراهم می کند که نماینده و ارقام برای این شهر ثبت کرده است 44 میلی متر بارندگی در ماه جولای تا کنون است که حدود 50 درصد کمتر از نرمال از 88.3 mm با توجه به آی داده است. "تازه طلسم "نور متوسط" باران انتظار می رود که از ماه جولای 17 تا 20 ژوئیه در سرمایه های ملی" PTI به نقل از Kuldeep Srivastava سر از منطقه ای پیش بینی مرکز آی گفته.

در عین حال سنگین و بسیار سنگین و بارش باران پیش بینی شده است در مکان های جدا شده بیش از آروناچال پرادش, آسام, Meghalaya, Madhya ماهاراشترا و مسکونی و گوا و بارش باران های سنگین در مکان های جدا شده بیش از Uttarakhand, Uttar Pradesh, شرق, Rajasthan, غرب, Madhya Pradesh, Vidarbha زیر هیمالیا بنگال غربی هند اوریسا ساحلی کارناتاکا و کرالا.

روز چهارشنبه به عنوان بسیاری از 12 نفر کشته شدند در باران و سیل حوادث مرتبط در سراسر کشور در روز چهارشنبه زمانی که هند هواشناسی بخش (آی) صادر قرمز هشدار برای گجرات و برای ساحلی, Maharashtra زیر باران های سنگین در بمبئی و مناطق مجاور. در حالی که هفت نفر در آسام, سیل چهار کشته شدند در یک خانه سقوط در Uttarakhand. همچنین یک کشاورز که رفته بود به این زمینه را به خود گاو خانه خود را از دست داده و زندگی پس از اصابت رعد و برق در ماهاراشترا ناگپور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن