ما همیشه بازگشت دست خالی پس از دیدار با ساعت, مستند برنامه ریزی ضعیف: Mamata

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 7:01:06 pm نوری همچنین اظهار داشت که او

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 7:01:06 pm
We always return empty-handed after meeting with PM, lockdown poorly planned: Mamata نوری همچنین اظهار داشت که اوایل رهایی از thr بحران بعید است و به نام نیاز از سه ماه طرح' برای مقابله با این وضعیت. (اکسپرس عکس)

همانطورکه دولت مرکزی در پاسخ به کروناویروس pandemic, West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت: دولت خود را به دست آورد هیچ چیز از ویدئو کنفرانس دیدار با نخست وزیر نارندرا و ادعا کرد که شرکت کنندگان در تعامل با این ساعت همیشه بازگشت دست خالی. او همچنین تصریح کرد که این مستند در سراسر کشور اعمال شده در پی Covid-19 همه گیر شد ضعیف برنامه ریزی شده است.

"من مطرح شده مسائل مختلف در این جلسه با PM. اما من باید بگویم ما همیشه بازگشت دست خالی پس از جلسات ما با PM. ما هنوز به ما غرامت" وزیر بیان شد که توسط PTI. این مرکز در عین حال برای روشن شدن "مشروع مالی حق" از دولت او ادعا کرد.

نوری همچنین اظهار داشت که اوایل رهایی از بحران بعید است و به نام نیاز از سه ماه طرح' برای مقابله با این وضعیت.

"فکر نمی کنم ما را رهایی از COVID-19 بحران در هر زمان به زودی. ما باید سه ماه در کوتاه مدت برنامه در محل برای مقابله با این وضعیت," او گفت: به نقل از پس از یک جلسه نقد و بررسی با مقامات وزارت امور خارجه ،

نوری همچنین اعلام کرد که مناطق تحت قرمز مناطق به زودی تسهیلات بیشتری داده می شود. "مناطق قرمز خواهد بود بیشتر به سه دسته تقسیم کرد. مراحل نیز می توان به راه اندازی مجدد 100 روز کار طرح در عدم مهار مناطق" PTI به نقل از او عنوان کرد و گفت.

با اشاره به درگیری های جمعی است که شکست در Hooghly منطقه در هفته گذشته بانرجی گفت: اقدام خواهد شد در برابر کسانی که مجرم شناخته. "استرن عمل خواهد شد در برابر کسانی که در درگیری های جمعی در میان مستند. هیچ کس را در امان خواهد بود اگر گناهکار," او اضافه شده است.

Prevously, بانرجی تا به حال حمله به مرکز در تصویری-جلسه کنفرانس با PM مودی روز دوشنبه آن را متهم به بازی سیاسی و یک جانبه تصمیم گیری.

او در زمان بر روی ساعت صفحه اصلی وزیر آمیت شاه و همچنین مقامات دولت مرکزی سوال اقدامات خود را در میان یک بیماری همه گیر. او در میان CMs های مخالف با مرکز برنامه ریزی برای رقیق مستند و شروع به آموزش خدمات.

منابع آشنا با این اقدامات در این نشست گفت: هند اکسپرس که بانرجی متهم دهلی نو از گرفتن تصمیمات بدون مشورت متحده است. "او گفت که این مرکز می فرستد مشاوره و قبل از رسیدن به دولت هستند به بیرون درز کرد BJP واحد و رسانه ها" یک منبع گفت. او همچنین متهم به مقامات مرکزی از برگزاری ویدئو کنفرانس با مقامات دولتی بدون نگه داشتن دولت خود را در حلقه. "آیا سیاست Amit Shah saheb," او گفت:.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب