تماشا کنید: موریس PM سوئیچ به هندی بیش از, تماس ویدیویی, متحیر PM مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:13:14 pm نارندرا نخست وزیر و موریس PM

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:13:14 pm
نارندرا نخست وزیر و موریس PM Pravind Jugnauth در طول ویدئو کنفرانس. (منبع: توییتر/ANI)

نارندرا نخست وزیر و موریس همتای Pravind Jugnauth به طور مشترک افتتاح جدید ساختمان دادگاه عالی موریس از طریق ویدئو کنفرانس در روز پنج شنبه.

خواستار آن یک روز مهم در تاریخ هند-موریس رابطه Jugnauth گفت: "مشترک ما گذشته و فرهنگ تعمیق روابط بین دو کشور. تا کنون از مودی ji شد نخست وزیر هند پیوند دوستی را نگه داشته است در تقویت بین دو کشور است."

خیلی به تفریحی PM مودی Jugnauth سپس تغییر به زبان هندی گفت:"شری مودی جی, hamara desh, hamari janta aapke samarthan ke liye abhari hai."

"ما سرمایه گذاری جدید در دیوان عالی کشور... اولویت های ما در حال هدایت اساسی ماموریت برقراری عدالت است. Modiji ما می دانیم که شما رعایت همان ارزش...شما تاکید کرد که دولت خود را اعمال تجسم 'Sabka Saath, Sabka Vikas Sabka Vishwas'," او اضافه شده است.

Jugnauth که اجداد از هند صحبت کرده است در هندی در سیستم عامل های قبلی نیز هست. در 2019, Jugnauth شد رئیس مهمان و سخنران اصلی در 15 Pravasi Bharatiya Divas, جایی که او تا به حال صحبت در Hindi و Bhojpuri.

صحبت به مناسبت PM مودی گفت که تاریخ به ما آموخته است که به نام توسعه مشارکت سازمان ملل مجبور شدند به وابستگی مشارکت. "برای هند و اساسی ترین اصل در توسعه همکاری با احترام ما همکاران. این های توسعه درس است که ما تنها انگیزه. همین دلیل است که ما توسعه همکاری نمی آید با هر شرایط" او گفت:.

او در ادامه گفت: هر دو کشور هند و موریس احترام خود را مستقل judiciaries به عنوان ارکان مهم خود را دموکراتیک سیستم. "این قابل توجه ساختمان جدید با طراحی مدرن آن و ساخت و ساز است که یک علامت از این, احترام," او گفت:.

"اگر هند مفتخر است برای کمک به در ساختمان پارلمان در افغانستان به آن نیز افتخار به همراه ساخت مهاتما گاندی در مرکز کنوانسیون در نیجر" از ظ گفت.

ساختمان اولین بار است که هند به کمک زیرساخت های پروژه در پورت لوئیس. این یکی از پنج پروژه های در حال اجرا تحت 'ویژه اقتصادی بسته' US $353 میلیون دلار توسعه یافته توسط دولت هند به موریس در سال 2016.

ساختار گسترش بیش از مساحت بیش از 4700 متر مربع با بیش از 10 طبقه و ساخته شده است تا منطقه از حدود 25000 متر مربع. آن را ساخته شده با تمرکز بر عایق حرارتی و صوتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب