جنگ در درون IOA: تازه نامه به کمیته بین المللی المپیک و در برابر Batra

هند المپیک انجمن (IOA) نگاه یک تقسیم خانه در آن رئیس جمهور Narinder Batra با یک معاون رئیس جمهور Sudhanshu Mi

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

هند المپیک انجمن (IOA) نگاه یک تقسیم خانه در آن رئیس جمهور Narinder Batra با یک معاون رئیس جمهور Sudhanshu Mittal به دنبال پرس و جو علیه او در تازه درخواست تجدید نظر به کمیته بین المللی المپیک در حالی که دیگر Adille Sumariwalla دفاع از وقت با شور و نشاط.

میتال که قبلا نوشته شده به IOC ادعا بی نظمی در Batra انتخابات به عنوان IOA رئیس جمهور اتحاد شات کردن یکی دیگر از پست به کمیته بین المللی المپیک (IOC) رئیس جمهور توماس باخ این ادعا به شواهد تخلف ملی بدن رئیس.

Sumariwalla از سوی دیگر گفته شده است عمیقا دردناک توسط Mittal را "اتهامات بی اساس" به "را بی احترامی به صادق و زحمتکش رئیس جمهور."

همچنین بخوانید: IOA VP مدعی بی نظمی توسط Batra

باخ است و در عین حال برای پاسخ به هر یک از ایمیل ریختن در حالی که Batra ادعا کرده است که در سمت راست در ارتباطات خود به کمیته بین المللی المپیک ،

"پذیرش در دکتر Batra پیام به شما (باخ) به عنوان "عضو زندگی' از هاکی هند برای المپیک انجمن خود را در معرض نقض قانون از زمین های ملی ورزشی کد هندوستان 2011 که اجازه نمی دهد که برای رای دادن حقوق از زندگی کاربران در هر ورزشی ملی فدراسیون در مجمع عمومی سازمان ملل" Mittal ادعایی در آخرین نامه ای به باخ.

"...من هستم و من تکرار می کنم که من یک داوطلب برای رئیس جمهور ارسال در 2021 بنابراین دکتر Batra می توانید استراحت در صلح و آرامش در این موضوع است. اما او تقلب باطل خطا و گناهان را به معرض و اصلاح در نتیجه این جنگ صلیبی."

"من خود را در انتظار مفصل پاسخ به طوری که من قادر به باز کردن تمام کارت های با حقایق و اسناد و مدارک است که ناخن خود نهفته است و مجبور به حذف خود را," او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: Batra می رسد به باخ رد اتهامات جعل

Sumariwalla در مقابل تنها effusive ستایش برای Batra در پست خود به باخ و متهم Mittal از پناه دادن به آرمان های پیشرو IOA.

Sumariwalla نیز رئیس فدراسیون دو و میدانی هند است.

"به عنوان تنها المپیک انتخاب به المپیک انجمن (IOA) به عنوان معاون رئیس جمهور این درد مرا به دیدن چنین نامه کاملا از اتهامات بی اساس در حال گردش به اعضای کمیته بین المللی المپیک," او نوشت.

"...اعضا مانند آقای میتال در حال استفاده از این تاکتیک برای ترویج خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری در IOA عضویت که در آنها هیچ پایه و یا پشتیبانی. تنها هدف این است که به بی احترامی به صادق و زحمتکش رئیس جمهور Dr Batra," او گفت:.

"من می خواهم برای اطمینان از رئیس جمهور و همه اعضای کمیته بین المللی المپیک که ما اعضای IOA باید ایمان کامل و اعتماد به نفس در ما رئیس جمهور دکتر نارندرا Dhruv Batra, چه کسی به ما احترام زیادی که انجام داده است يومان خدمات برای حمایت از ورزشکاران...," او اضافه شده است.

وی باخ برای درمان حروف از میتال با "تحقیر".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن