Walz اورژانس قدرت به دست نخورده باقی می ماند به عنوان اعتراض به پایین تلاش برای جلوگیری از گسترش

رای می آید یک روز پس از مینه سوتا در مجلس سنا به تصویب یک قطعنامه مشابه. در 63-70 رای خانه سقوط کوتاه از کل نی

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

رای می آید یک روز پس از مینه سوتا در مجلس سنا به تصویب یک قطعنامه مشابه. در 63-70 رای خانه سقوط کوتاه از کل نیاز به یک پیشنهاد برای پایان دادن به اورژانس به طور غیر مستقیم اجازه دادن به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را گسترش اختیارات اجرایی به ادامه برای یک ماه دیگر.

Walz روز دوشنبه با صدور یک فرمان اجرایی دوباره کشش کردن زمان صلح و اضطراری است. هر دو مجلس سنا و مجلس نیاز به مخالفت با فرمت پایان اورژانس قدرت.

مینه سوتا و 48 کشورهای دیگر تا به حال مشابه شرایط اضطراری در محل است که اجازه داده آنها را به منظور جلب کردن فدرال فاجعه بودجه برای پاسخ به COVID-19 همه گیر و استقرار گارد ملی. در مینه سوتا اورژانس نیز مجاز فرماندار به مدارس و رستوران ها و کسب و کار به طور موقت در تلاش برای کاهش این بیماری را گسترش دهید و اجازه دهید دولت ساخت بیمارستان ظرفیت و تجهیزات حفاظتی.

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره گفت: این اورژانس در نظر گرفته شده برای بلایای طبیعی و یا خرید و فروش با شرایط برای دوره های کوتاه تر از زمان. پس از چند ماه از اختیارات اجرایی گسترده و به عنوان مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان می روند را در مینه سوتا اضطراری باید بلند و قانونگذاران دولت باید یک نقش برجسته در مراحل بعدی پاسخ آنها گفت.

"آنچه من خواسته اند این است که ما به عنوان قوه مقننه و قوه مقننه را به ما اقتدار و قدرت و گام به گام و مدیریت این پاسخ با فرماندار" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت. "این در رفته است بیش از حد طولانی است."

دیگر توافق قانونگذاران تاسف فرماندار استفاده از اختیارات اجرایی گسترده و سوالات مطرح شده در مورد استفاده از ماسک برای محدود کردن گسترش COVID-19 به عنوان Walz دولت متعهد ماسک قیمومیت.

"من تعجب می کنم اگر استفاده از ماسک نیست خیلی مسئله ایمنی آن را به عنوان یک فرهنگی نشانه ای از همبستگی" Rep. تونی آلبرایت R-دریاچه قبل گفت: همکاران در کف خانه. آلبرایت نمی پوشیدن ماسک.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهد که پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش در فضاهای داخلی و مناطق که در آن اجتماعی فاصله نمی تواند تمرین می کند کاهش گسترش قطرات تنفسی که حامل بیماری است.

در خانه ساعت-طولانی بحث طبقه در شنبه Rep. تینا Liebling, D-روچستر هشدار خود را جمهوری خواه و همکاران از سرزنش Walz به صورت گسترده دست دادن شغل از دست رفته نقاط عطف و یا سلامت روانی اثرات. او گفت: این بیماری همه گیر است که "موثر فقط در مورد همه چیز در زندگی ما" — و نه فرماندار.

"بله ما همه عزادار. (...) این ها همه اثرات وحشتناک," او گفت:. "اما سوال قبل از ما نیست 'می تواند ما را سرزنش کسی در مورد این کار؟' ما باید درک کنند که ما دشمن مشترک در اینجا این است که این ویروس."

نظرات به عنوان مینه سوتا مقامات بهداشت در روز سه شنبه گزارش شش جدید و میر ناشی از COVID-19 و 403 جدید موارد گزارش شده, آوردن مجموع ایم که آزمایش مثبت برای این بیماری در مینه سوتا به 43,170 پس از همه گیر در زمان برگزاری در دولت است.

دموکرات ها در روز سه شنبه اعتبار Walz اقدامات دولت است در پایین آوردن میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در صورت عدم وجود یک مطلب جامع فدرال استراتژی است. و به آنها هشدار داد در برابر فسخ اورژانس منظور بدون قوانین در جای خود به جای Walz سفارشات.

فرماندار با استفاده از دستور اجرایی برای اجازه به دولت برای تعیین یک مهلت قانونی برای اخراج قرار داده و در محل برنامه تغذیه برای به دست آوردن غذا به کودکان ارائه مرخصی با حقوق برای کارگران بیمار با COVID-19 راه اندازی همکاری با دانشگاه مینه سوتا و کلینیک مایو به مقیاس تست و به طور موقت حذف مناقصه نیاز به اجازه دولت را در بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی و هواکش.

"این دستور اجرایی مقابله با بسیاری از موضوعات بیشتر از بسیاری از مردم متوجه" Rep. مایک فرایبرگ D-Golden Valley گفت. "در برخی از نقطه در, همه چیز خواهد شد به حالت عادی بازگشت و ما نمی خواهد نیاز به یک زمان صلح و اورژانس کنه و من نمی توانم صبر کنید برای آن روز اما در حال حاضر زمان."

Walz روز سه شنبه هشدار داد در برابر فسخ سفارشات و با اشاره به معدود کشورهایی است که به تازگی دیده می شود موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر سنبله بعد از رستوران ها و کسب و کار بازگشایی شد. و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: انجمن اخبار خدمات Walz دولت نیاز به حفظ قدرت اضطراری برای پاسخ به سرعت به "آنچه واضح است این است که هنوز هم بسیار مهم بهداشت عمومی را انتخاب کنید."

"در پاسخ به یک به سرعت در حال تحول بحران مانند COVID-19 pandemic نیاز به یک سطح از سرعت و انعطاف پذیری است که نمونه ای از فرآیند قانون گذاری که توسط طراحی است و بیشتر مشورتی," مالکوم در بیانیه ای گفت.

فروم سرویس خبری خبرنگار Paul John Scott کمک به این گزارش از روچستر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب