Walz می کشد از جنوب ایالت مینه سوتا با اول دیوان عالی کشور انتخاب

مور, 57, ریاست بیش پنجم دادگاه مدار در وورتهینگتون و دارای سابقه کار به عنوان یک دادستان در وورتهینگتون. او را

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

مور, 57, ریاست بیش پنجم دادگاه مدار در وورتهینگتون و دارای سابقه کار به عنوان یک دادستان در وورتهینگتون. او را به جای عدالت دیوید Lillehaug که بازنشسته خواهد شد ژوئیه 31 پس از خدمت در دادگاه از سال 2013.

Lillehaug در سال گذشته اعلام کرد که او بازنشسته خواهد بود و پس از او مبتلا به بیماری پارکینسون.

Walz گفت که او انتخاب مور پس از شنیدن از همسالان خود و دیگران در مورد استرلینگ شهرت در جنوب ایالت مینه سوتا و چون او احساس بیشتری مینه سوتا چشم انداز خواهد بود با ارزش را به دیوان عالی کشور. و او در دفاع از این حرکت به جای یک مرد سفید عدالت با دیگری, سفید, مرد روی نیمکت و گفت مور آورده های مختلف جغرافیایی چشم انداز.

"من فکر می کنم این سوال در تنوع در دادگاه است که همیشه وجود دارد و نقش به تصمیم ما اما نه در کلیت آن. این بود که حق انتخاب" Walz گفت. "من احساس می کنم اعتماد به نفس است که قاضی مور به ارمغان می آورد که چشم انداز منحصر به فرد و در این مورد آن است که یک چشم انداز از زندگی در بیشتر ایالت مینه سوتا برای آخرین ربع قرن."

دادگاه استیناف قضات دایان Bratvold و جفری برایان همراه با معاون دادستان کل جان کلر نیز فینالیست برای موقعیت.

مور قبلا به عنوان اشراف شهرستان وکیل و به عنوان یک همکار وکیل و معاون دادستان شهرستان در قانون شرکت ملترس چوپان و فون Holtum. او همچنین به عنوان دستیار ویژه و معاون دادستان کل تحت دادستان کل سابق جست و خیز هامفری.

در اولین حضور خود را به عنوان یک دادگاه منصوب مور به سر اشاره کردن به هموطنان خود بیشتر مینه سوتا قضات و گفت: او را به درس او می خواهم که از کار در وورتهینگتون به دولت بالاترین دادگاه.

"من تعهد به شما و اعضای قوه قضائیه و دولت از مینه سوتا به کار سخت با هدف تامین امنیت بی طرفانه عدالت برای همه Minnesotans," مور گفت. "است که من در کار قضایی منطقه و قانونی منطقه برای 32 سال گذشته."

Walz گفت: هر نامزد خواسته شده بود به ارائه یک نمونه نوشتن به عنوان بخشی از برنامه خود را و مور نوشت: در مورد آزادی مطبوعات به عنوان بخشی از خود را تسلیم و از سال 1971 آمریکا دادگاه عالی نیویورک تایمز v. ایالات متحده مورد. مور در روز جمعه در صحبت با خبرنگاران در مورد مشاهدات خود را در مطبوعات' حق دسترسی به دادگاه ها.

"ما نمی توانیم یک سیستم که در آن مطبوعات است شرور و اهریمن و تبدیل به اصطلاح دشمن مردم یا برخی از انواع دیگر سازمان است که خنثی کردن پایه عدالت" مور به خبرنگاران گفت:.

مور متولد و بزرگ شده در روچستر و با حضور کالج در نورثفیلد قبل از دریافت مدرک حقوق خود را از دانشگاه آیووا. مور در خدمت در وورتهینگتون First United Methodist Church هیئت امنا در وورتهینگتون هاکی انجمن هیئت مدیره و Worthington, Futbol Club. او همچنین صندلی تخته از مدرسه منطقه 518 و Worthington منطقه YMCA و به عنوان یک هاکی جوانان و مربی تیم فوتبال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن