Walz ترسیم خط بین دلوت مجازات 100 سال پیش از مرگ جورج فلوید

این مردان بودند که به اشتباه متهم به تجاوز به عنف و Walz ستایش دلوت برای برسمیت شناختن نقش خود را در قتل است.

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

این مردان بودند که به اشتباه متهم به تجاوز به عنف و Walz ستایش دلوت برای برسمیت شناختن نقش خود را در قتل است. یک چهارم مرد سیاه و سفید حداکثر ماسون دریافت 30 سال حبس برای همان اتهام تجاوز شد اما پس از مرگ عفو از اعتقاد جمعه با حمایت از فرماندار.

"این جامعه کار کرده است به این داستان و رسیدن به آشتی برای افتضاح مدت زمان طولانی" Walz گفت.

"این داستانی است که ما که هستیم. بدون این داستان ... و بدون اتصال به آقای کلیتون آقای جکسون آقای McGhie و حداکثر ماسون, آن را آسان و سپس به دیدن وجود دارد یک خط مستقیم است که فرود را برای 100 سال به جورج فلوید دروغ گفتن در خیابان در 48th و شیکاگو," او گفت:.

From left: Hope, Gwen and Gov. Tim Walz talk with Duluth Human Rights Officer Carl Crawford at the Clayton Jackson McGhie Memorial Monday, June 15 on the hundredth anniversary of the public lynching of Elias Clayton, Elmer Jackson and Isaac McGhie. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

از سمت چپ: امیدوارم که گوئن و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz صحبت با دلوت حقوق بشر افسر کارل کرافورد در کلیتون جکسون McGhie یادبود شنبه, ژوئن 15 در صدمین سالگرد عمومی مجازات الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Walz اشاره کرد که همه بیش از حد اغلب مردم به نظر می رسد تمایلی "به صورت سیستمیک مسائل نژادپرستی و نابرابری های تحصیلی شکاف مالکیت خانه شکاف بهداشتی و شکاف."

در مقابله با گذشته بی عدالتی وی با تشریح تمایل "به بسیار Minnesotan در مورد آن و نه فقط واقعا می خواهید به صحبت در مورد آن را دردناک گفتگو."

Walz اعتبار دلوت برای انتخاب یک مسیر متفاوت است.

"من می خواهم به اینجا به می گویند با تشکر از شما برای این جامعه برای رفتن در این جهت و پس از آن شفا گفتگو" او گفت:.

شهردار امیلی لارسون تشکر فرماندار برای حضور او و به نام صدمین "یک روز جدی برای ما در اینجا در دولوت."

او توضیح داد که حس "به حالت تعلیق در واقعیت" و گفت: این یادبود مارک لینچ "لینک به وضوح در حال حاضر, بنابراین viscerally به تجربه ما تا به حال در مینه سوتا چند هفته گذشته با قتل جورج فلوید و متعاقب آن تحقق و نامید و روز روشن است که نشان داده شده در ناآرامی و نژاد پرستی و سیستمیک موسسات که با ما تماس بگیرید و خواستار تغییر دهید."

Walz گفت: اخیر صدمین سالگرد مجازات در دولوت همزمان با ادامه ناآرامی های مدنی و یک زمان از روح ملی-جستجو در بیش ادامه داد: اشکال نژاد پرستی نهادینه شده "به یک دلیل اتفاق افتاد."

"بسیاری از که می آید و به این نقطه می آید و به شهر دولوت یک شهر بزرگ یک پیشرو در بسیاری از جبهه و یک پیشرو در این ایده است که قبل از اینکه شما می توانید شفا و حرکت رو به جلو, شما باید به حقیقت و آشتی" او گفت:.

Walz بر اهمیت تصرف این فرصت را به تصویب اجرای قانون اصلاحات.

"ما قصد داریم به تعریف شود که آیا شما آن را دوست دارم یا نه, ما می رویم به تعریف یا با قتل جورج فلوید و یا چگونه ما به قتل جورج فلوید," او گفت:.

خانه اکثریت شلاق Rep. لیز اولسون, DFL-Duluth گفت: حزبی قرار داده است به جلو بیش از 20 قطعه از قانون توسعه تحت رهبری اعضای آن که می دانند نژادپرستی برای آنچه در آن است.

"ما محور, صدای, سیاه, قهوه ای و مردم بومی در این لحظه و من امیدوار هستم که ما می توانیم چیزی در سراسر خط پایان است که معنی دار و واقعا افزایش می یابد تا لحظه ای که ما هستیم. بنابراین من فکر می کنم Minnesotans می پرسید که از ما و ما نیاز به ارائه" اولسون گفت.

در حالی که خانه دموکرات ها و جمهوری خواهان مجلس سنا می تواند رسیدن به توافق در اجرای قانون اصلاحات روز شنبه هنگامی که آنها را ملاقات کرد در نشست ویژه Walz گفت که او همچنان خوش بین است که آنها می توانند پیدا کردن زمینه های مشترک.

Minnesota Gov. Tim Walz (center) visits the Clayton Jackson McGhie Memorial Monday morning with his daughter Hope (left) and wife Gwen on the hundredth anniversary of the public lynching of Elias Clayton, Elmer Jackson and Isaac McGhie. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz (مرکز) بازديد کلیتون جکسون McGhie یادبود صبح روز دوشنبه با دخترش امید (سمت چپ) و گوئن در صدمین سالگرد عمومی مجازات الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"من فکر نمی کنم شما پیدا کردن یکی Minnesotan که فکر می کند که chokeholds خوب," او گفت:, ابراز ناامیدی که نمایندگان مجلس نمی تواند رسیدن به حداقل نمادین توافق بر روی یک قطعه از قانون.

اما Walz گفت: انگشت اشاره انجام خواهد شد هیچ چیز نیست.

"به بیرون رفتن وجود دارد و شکایت دارند و می گویند ببینید آنها در حال توقف این,' است که به اندازه کافی خوب نیست. کار من باید به همه را دوباره به جدول و پیدا کردن برخی از راه حل های" او گفت: "من به نام شب دیگر و من به صحبت رهبری و گفت که امکانات وجود دارد در اینجا. امکانات وجود دارد که ما به توافق برسند."

مخاطرات بالا هستند توسط Walz حساب.

"ما به عنوان یک دولت یا نوظهور به سیاسی و حزبی تیراندازی در این مورد و یا ما adjourning روز جمعه و نه انجام هر کاری به نظر من خواهد مجموعه ای از تن از این دولت مشاهده شده است برای نسل های. من واقعا بر این باورند که" او گفت:.

"من گفت:" من ادعا نمی که تمام پاسخ ها و من قطعا تلاش برای خواندن به قلب خود چون من قطعا بر این باورند که آنها باید همان حس نفرت در از دست دادن انسانیت است که اتفاق افتاده است به جورج فلوید. اما به نظاره نشست و نه هیچ چیز منجر به آن خط مستقیم به پایین به این یادبود" Walz گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب