ویساکاپاتنام: شش مرده پس از نشت گاز در LG پلیمرها

نوشته شده توسط Aishwarya AVSK , Sreenivas Janyala | حیدرآباد, New Delhi | به روز شده در: 7 مه سال 2020 9:4

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aishwarya AVSK , Sreenivas Janyala | حیدرآباد, New Delhi | به روز شده در: 7 مه سال 2020 9:49:37 am
Visakhapatnam gas leak, Vizag gas leak, LG Polymers gas leak, chemical gas leakage at Vizag, Vizag LG polymers gas leak, India news, Indian Express گاز نشت گزارش شد در 2:30 am. (توییتر/Srijana Gummalla)

حداقل شش نفر کشته و صدها بیمار پس از گاز سمی درز کرده از LG پلیمر گیاهی در Gopalapatnam در حومه ویساکاپاتنام. کارگران در حال آماده شدن برای بازگشایی این کارخانه امروز هنگامی که گاز شروع به نشت در ساعات اولیه.

صدها نفر از ناخودآگاه افراد و کسانی که با مشکلات تنفسی آورده بودند به پادشاه جورج بیمارستان در این شهرستان است. کودکان و سالمندان بیشتر تحت تاثیر قرار گرفت. یک offiical در KGH گفت که مرگ و میر است به احتمال زیاد به افزایش است. بخوانید در مالایالامی

وزیر YS Jagan موهان ردی پرسید: در مورد نشت گاز از این حادثه و به کارگردانی مقامات منطقه را در هر مرحله ممکن است به صرفه جویی در زندگی می کند و اوضاع را تحت کنترل است. او را ترک خواهد کرد برای Vizag جواب بازدید از بیمارستان که در آن تحت تاثیر قرار در حال درمان. رئیس جمهوری است که از نزدیک نظارت بر وضعیت.

پلیس و آتش و خدمات اضطراری را شروع کرده اند تخلیه 5 متر شعاع منطقه است. Vizag جمع آوری V Vinay Chand گفت: "وضعیت در حال نظارت است و با NDRF و SDRF مقامات در محل کار. ما در حال انجام همه چیز ممکن است."

Chand گفت که تمام این پنج روستا تخلیه شده است. "جدی ترین موارد منتقل شده به پادشاه جورج بیمارستان. این وضعیت بسیار جدی بود تا ساعت 6 صبح به عنوان گاز سمی به بیرون درز کرد تا پس از آن. در حال حاضر آن کاسته کمی و ما قادر به رفتن به روستاهای آسیب دیده. تعداد زیادی از حیوانات از جمله سگ حیوان خانگی دام و پرندگان فوت کرده اند. یک تیم دامپزشکی پزشکان رسیده روستاها به ارزیابی وضعیت. در چند ساعت این وضعیت باید بهبود," او اضافه شده است.

موسس صفحه اصلی G کیشان ردی پرداخت تسلیت به افرادی که فوت کرد و گفت که او به طور مداوم نظارت بر وضعیت. "تسلیت به خانواده های 5 نفر که گذشت به علت نشت گاز در یک Pvt شرکت در Vizag AP ساعات اولیه امروز.خطاب به CS& DGP AP به بورس از این وضعیت است. دستور NDRF تیم برای ارائه لازم است اقدامات امداد. من به طور مداوم نظارت بر وضعیت" او هنوز توییتی.

ساکنان شکایت کرده است که گاز نشت که بنا به گزارش ها آغاز شده و در حدود 2:30 am از این گیاه در RR Venkatapuram نزدیکی Naiduthota منطقه باعث سوزش چشم و خارش در بدن و دشواری در تنفس.

"ما بیدار شد به بوی گاز. زمانی که ما بیرون رفت و تمام هوا شد پر از گاز است. آن را وارد خانه های ما و ناشی از مشکلات تنفسی و سوزش در ریه ها گفت:" DVSS Ramana ساکن Naiduthota. "ما در حال تخلیه. ما می رویم به ما نسبی جای" اضافه شده Ramana که دارای دو فرزند 8 و 12.

صنایع وزیر M Goutham ردی گفت که این کارخانه برای بازگشایی امروز پس از مستند. "ما با صدور دستورالعمل ها و پروتکل برای تمام صنایع به صورت امن بازگشایی کارخانه. ما اطلاعات اولیه است که کارگران چک کردن ذخیره سازی گاز مخزن هنگامی که آن را شروع به نشت. تنها یک تحقیق کامل آشکار خواهد شد که دقیقا happenned," ردی گفت.

خدمات اورژانس پرسنل بودند و تخلیه مردم نیز کاهش یافت و ناخودآگاه به دلیل نشت گاز. بسیاری از کودکان آسیب دیده اند. یک دکتر در KGH گفت که کودکان زیر سن 10 سال به طور جدی تحت تاثیر قرار. گفته اند که آنها را قادر به تماس با هر کسی در LG پلیمر واحد.

اگر چه مقامات پلیس ساخته شده اطلاعیه درخواست از مردم برای بیرون آمدن از خانه های خود را ترک و به منطقه بسیاری از مردم باقی ماند قفل شده است تا در خانه های خود. "برخی از مردم به گوش ما و بیرون آمد و ما آنها را به ایمنی اما بسیاری از قفل خود را در. ما همچنین نمی دانیم که اگر برخی از مردم کاهش یافت و ناخودآگاه در داخل خانه های خود" یک مقام رسمی گفت.

LG پلیمر تاسیس شد در سال 1961 به عنوان هندوستان پلیمر برای تولید پلی استایرن و آن شرکت پلیمر در Vizag.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن