ویساکاپاتنام LG پلیمرها گاز نشت زندگی می کنند به روز رسانی: حداقل 6 کشته; سانتی متر ردی سراسیمه به نقطه

ویساکاپاتنام LG پلیمرها گاز نشت زندگی می کنند به روز رسانی: تمام ناخودآگاه مردم و کسانی که با مشکلات تنفسی ب

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
 lg polymers, lg polymers gas leakage, visakhapatnam lg polymers, visakhapatnam lg polymers gas leak, lg polymers visakhapatnam gas leak, lg polymers vizag gas leak, lg polymers gas leakage, lg polymers gas leakage news, lg polymers gas leakage latest news, lg polymers gas leakage today news, visakhapatnam lg polymers gas leakage news ویساکاپاتنام LG پلیمرها گاز نشت زندگی می کنند به روز رسانی: تمام ناخودآگاه مردم و کسانی که با مشکلات تنفسی بستری شده است به پادشاه جورج بیمارستان در این شهرستان است. (ANI)

ویساکاپاتنام نشت گاز زندگی می کنند به روز رسانی اخبار: حداقل شش نفر کشته و صدها نفر بیمار در یک نشت گاز حادثه که در محل LG پلیمر گیاهی در Gopalapatnam در حومه ویساکاپاتنام در ساعات اولیه پنج شنبه. گاز گزارش شروع به نشت حدود 2:30 am زمانی که کارگران در حال آماده شدن برای بازگشایی این کارخانه امروز.

همه ناخودآگاه مردم و کسانی که با مشکلات تنفسی بستری شده است به پادشاه جورج بیمارستان در این شهرستان است. یک مقام رسمی در KGH گفت که مرگ و میر است به احتمال زیاد به افزایش است. دکتر گفت که کودکان زیر سن 10 سال بیشتر شد به طور جدی تحت تاثیر قرار. ویساکاپاتنام کمیسر پلیس راجیو کومار مینا گفت: هند اکسپرس که چهار نفر فوت کرد و پس از تنفس گاز در حالی که دو نفر در اثر تصادفات در حالی که فرار.

در حالی که وزیر YS Jagan موهان ردی است به کارگردانی مقامات منطقه را در هر مرحله ممکن است به صرفه جویی در زندگی می کند و اوضاع را تحت کنترل نخست وزیر نارندرا مودی گفت که او صحبت کرده است به وزارت خانه امور و ان دی ام ای و که وضعیت در حال نظارت از نزدیک. ساعت مودی همچنین خطاب به وزیر و مطمئن باشید همه او را کمک و پشتیبانی می کند.

Visakhapatnam gas leak, Vizag gas leak, LG Polymers gas leak, chemical gas leakage at Vizag, Vizag LG polymers gas leak, India news, Indian Express

ویساکاپاتنام LG پلیمرها گاز نشت زندگی می کنند به روز رسانی: گاز نشت گزارش شد در حدود 2:30 am. (ANI)

ویساکاپاتنام LG پلیمرها گاز نشت زندگی می کنند به روز رسانی:

ساکنان شکایت کرده است که گاز نشت که بنا به گزارش ها آغاز شده و در حدود 2:30 am از این گیاه در RR Venkatapuram نزدیکی Naiduthota منطقه باعث سوزش چشم و خارش در بدن و دشواری در تنفس.

"ما بیدار شد به بوی گاز. زمانی که ما بیرون رفت و تمام هوا شد پر از گاز است. آن را وارد خانه های ما و ناشی از مشکلات تنفسی و سوزش در ریه ها گفت:" DVSS Ramana ساکن Naiduthota. "ما در حال تخلیه. ما می رویم به ما نسبی جای" اضافه شده Ramana که دارای دو فرزند 8 و 12.

صنایع وزیر M Goutham ردی گفت که این کارخانه برای بازگشایی امروز پس از مستند. "ما با صدور دستورالعمل ها و پروتکل برای تمام صنایع به صورت امن بازگشایی کارخانه. ما اطلاعات اولیه است که کارگران چک کردن ذخیره سازی گاز مخزن هنگامی که آن را شروع به نشت. تنها یک تحقیق کامل آشکار خواهد شد که دقیقا چه چیزی اتفاق افتاده است" ردی گفت.

خدمات اورژانس پرسنل بودند و تخلیه مردم نیز کاهش یافت و ناخودآگاه به دلیل نشت گاز. بسیاری از کودکان آسیب دیده اند. گفته اند که آنها را قادر به تماس با هر کسی در LG پلیمر واحد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب