Ganesh raina vijay, سردار سینگ در 12-عضو پانل انتخاب برای ورزش ملی جوایز

دهلی نو سابق هند کریکت Ganesh raina vijay و هاکی بی باک سردار سینگ بودند در روز جمعه شامل 12-عضو کمیته تشکیل ش

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

دهلی نو سابق هند کریکت Ganesh raina vijay و هاکی بی باک سردار سینگ بودند در روز جمعه شامل 12-عضو کمیته تشکیل شده توسط وزارت ورزش برای انتخاب این سال ملی ورزشی جوایز برندگان.

درست مثل سال گذشته وزارت تصمیم گرفتند برای یک کمیته انتخاب به انتخاب awardees در میان ورزشکاران و مربیان و آن را رهبری بازنشسته دیوان عدالت Mukundakam Sharma.

نیز وجود دارد در این پنل پارالمپیک نقره مدال Deepa ملک.

"در این سال بیش از حد ما در ادامه با ایده یک کمیته انتخاب برای تمام جوایز که ما احساس می کنید بیش از حد بسیاری از کمیته ها تنها اوضاع را دشوار و ایجاد مجادلات" یک ورزش وزارت منبع گفت PTI.

دیگر اعضای این کمیته عبارتند از سابق تنیس روی میز بازیکن Monalisa Baruah مهتا بوکسور Venkatesan Devarajan به عنوان به خوبی به عنوان مفسر ورزشی Manish بتیویا و روزنامه نگاران Alok سینها و Neeru Bhatia.

ملی ورزشی جایزه داده می شود دور هر سال در اوت 29, تولد, سالگرد, هاکی روی آیکون Dhyan Chand.

این پنل نیز به نمایندگی از وزارت ورزش از جمله ورزش اقتدار هند مدیر کل Sandip Pradhan مشترک وزیر (توسعه ورزش) LS سینگ و هدف المپیک تریبون طرح (تاپ) مدیر عامل راجش Rajagopalan.

"دو اعضای اضافی که Dronacharya Awardees ممکن است به دعوت رئیس در حالی که با توجه به نامزدی برای Dronacharya جایزه" ورزشی وزارت انتشار اعلام کرد.

در این سال جایزه تابع ممکن است با تاخیر یک یا دو ماه به دلیل COVID-19 همه گیر اما تصمیم نهایی در این مورد است که هنوز هم در انتظار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن