تریپورا مهندس شطرنج آنلاین مسابقات می شود بازیکنان از سراسر جهان

Nirmal دس به حال در مارس 28 راه اندازی یک شطرنج آنلاین مسابقات از محض خستگی ناشی از coronavirus مربوط به مستند

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

Nirmal دس به حال در مارس 28 راه اندازی یک شطرنج آنلاین مسابقات از محض خستگی ناشی از coronavirus مربوط به مستند.

هدف از این 39 ساله مهندس عمران در تریپورا عمومی آثار بخش بود برای اتصال با ده-عجیب و غریب بازیکنان از بازی های هیئت مدیره در زادگاه خود و دولت سرمایه اگرتلا. در 44 روز هزینه-رایگان مسابقات بازی های برگزار شده در چهار فرمت دارای 975 شرکت کنندگان از سراسر جهان و شمارش.

برخی از مسابقات به طور منظم هستند و از کشورهایی مانند برزیل و آلمان و کره جنوبی و فیلیپین. بسیاری از خارجی و شرکت کنندگان باید یک Fédération بینالمللی des Échecs یا فیده امتیاز از بیش از 2000 یک معیار برای کیفیت بازیکنان.

"شطرنج شده است عشق من اما نه از نوع دیجیتال. خستگی به دلیل ماندن در داخل خانه در طول روز اولیه از مستند ساخته شده من در ورود به lichess.org یک شطرنج پورتال. ایده آنلاین مسابقات بر روی این پلت فرم به من زده و من تصمیم به آن را امتحان کنید," آقای .Das گفت هندو در روز یکشنبه.

علاقه مندان از کشورهای مختلف و کشورهای

این مسابقات آغاز شده و با 15 محلی علاقه مندان از جمله پسر خود را که شرکت در " زیر-7 اتباع در سال 2019. حدود 70 بازیکن از اگرتلا امضا شده تا در کمتر از یک هفته پس از 80 بیشتر از آسام و دیگر شمال شرقی متحده است.

دوستداران شطرنج از دهلی نو کارناتاکا و کشورهای دیگر به زودی پیوست و تعدادی دارای عقاید 450. "آن را نگه داشته و بزرگتر شدن به عنوان بازیکن از بنگلادش و نپال و فیلیپین و کره جنوبی و آلمان و برزیل و دیگر کشورهای پیوست," او گفت:.

در 75 سال انجو سرکار سابق تریپورا قهرمان شطرنج است که به طور منظم در این مسابقات آنلاین و قدیمی ترین بازیکن.

آقای داس مجموعه ای است از یک وضعیت برای هند شرکت کنندگان: دانلود تاج ردیاب برای اولین بار. ورود شرکت کنندگان خارجی بی قید و شرط.

آقای داس در ابتدا انجام این مسابقات دو بار در روز. با بسیاری از کشورها کاهش مستند آن است که در حال حاضر در حال انجام یک بار در 8 p. m.

چهار فرمت

این مدت برای این مسابقات به صورت گلوله برق آسا و سریع مسابقات شطرنج 2 ساعت. برای شطرنج کلاسیک آن است که 2 ساعت و 30 دقیقه. بالای هفت نوازندگان برجسته در لیست افتخارات هر روز.

"چهار نوع از مسابقات شطرنج برگزار می شود با چرخش است. مثلا Sakhawat حسین کارناتاکا برنده 68 مستند آنلاین مسابقات بین المللی شطرنج جام از نوع کلاسیک روز جمعه پس عایشه Wadhwani از هاریانا در حالی که رونالدو لوئیس از برزیل گرفت و پنجم نقطه" آقای Das گفت.

در شنبه Snehaal Roy از آسام کلاس ششم با یک فیده امتیاز از 1 ، 252 برنده سریع مسابقات به دنبال Kingshuk Debnath از تریپورا. رفیع اسلام در بنگلادش در زمان ششمین نقطه.

در مه 8, آقای داس دوباره روز مسابقات به صورت 2 ساعت اما تنها برای مبتدیان قسمت تایمر و کسانی که تا به حال از دست رفته تماس با "ذهن بازی روی 64-مدیره مربع".

"آنچه که مرا به هیجان می آورد این است که من شده اند قادر به ارائه یک پلت فرم که در آن هر بازیکن شطرنج می توانید بازی در برابر هر یک از دیگر با یا بدون رتبه بندی فیده" آقای Das گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن