Virat-Rohit هند تعریف جفت: Sangakkara

هر cricketing عصر است "تعریف جفت" می سازد که این روایت و این دو از Virat Kohli و Rohit Sharma یک ویژه برای هند

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

هر cricketing عصر است "تعریف جفت" می سازد که این روایت و این دو از Virat Kohli و Rohit Sharma یک ویژه برای هند در دوران مدرن می گوید سریلانکا افسانه کومار Sangakkara.

Kohli و Rohit را جمع نزدیک به 35,930 در سراسر سه فرمت و Sangakkara احساس می کند این دو همان هاله که Sourav Ganguly و Rahul Dravid تا به حال در اواخر '90s در اوایل 2000s.

چیزی خاص

"چیزی است که وجود دارد بسیار ویژه در مورد Virat و Rohit. واقعیت این است که قوانین تغییر کرده و اجرا-به ثمر رساند ممکن است تبدیل شده اند کمی ساده تر در یک روز کریکت اما آن را فوق العاده سخت با حجم کریکت هند که ورزشکاران بازی" Sangakkara گفت: در ورزش ستاره' کریکت متصل می شود.

Sangakkara احساس می کند که Kohli و Rohit سزاوار احترام و همچنین برای این واقعیت است که بازیکنان از اوایل دوران نمی باید به طور مداوم بازی سه فرمت.

"بنابراین من فکر می کنم شما باید به یک مقدار زیادی از احترام به Rohit و Virat اما درک می کنم که این همه به خاطر از بازیکنان که قبل از رفته اند و انجام داده اند همه کار سخت را به عنوان به خوبی.

"بنابراین آن را یک اثر حذفی بنابراین در هر عصر و همیشه وجود دارد یک تعریف جفت و در دوران مدرن این Rohit و Virat برای هند برای اطمینان حاصل کنید."

Sangakkara recollected عصر Dravid و Ganguly کشید و موازی با Kohli و Rohit که در آن ضربه شده اند مخرب با وجود اینکه ارتدوکس در روش خود را.

"اگر شما نگاه کنید در Rahul و دادا هر دو از آنها ارتدوکس ضربه. آنها بازی زیبا کریکت عکس هستند و از لحاظ فنی درست است. Dravid ممکن است کمی بیشتر اما توانایی به عنوان مخرب با چنین سرعت و دقت سکته مغزی-ساخت چیزی است که واقعا تحسین است."

"اگر شما نگاهی مدرن روز بازی و نود و دو نفر از بهترین بازیکنان در Virat و Rohit که بازی ارتدوکس کریکت اما کسانی که فقط کاملا مخرب در هر قالب از این بازی است. شما لازم نیست که به عضله توپ و یا قرار دادن تلاش بیش از حد و یا زشت انجام آن, آنها فقط خوب بازی کریکت عکس و نتایج آمده است," او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب