وایکینگ ها رفتن به طول های بزرگ برای مبارزه با کروناویروس با بازیکنان مورد به گزارش

Vikings مربی ورزشی اریک Sugarman, به تازگی به نام به هم بود این تیم را کنترل عفونت افسر گفت: مهم است که نگه دا

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

Vikings مربی ورزشی اریک Sugarman, به تازگی به نام به هم بود این تیم را کنترل عفونت افسر گفت: مهم است که نگه داشتن آن در سراسر سازمان سالم است. اما او انکار نمی کند که چگونه به خوبی وایکینگ ها را در آن پیگیری خواهد شد که در آن تاثیر آنها در جدول رده بندی.

"ما باید همه به درک آن است که مطلق مزیت رقابتی در NFL در سال 2020 به رعایت این پروتکل. ... این تیم است که آن را بهترین به وضوح دارای یک مزیت است چرا که آنها سالم خواهد بود در تئوری و بدیهی است که ما می دانیم سالم تیم تمایل به برنده شدن بیشتر" Sugarman گفت: در یک ویدئو کنفرانس تماس بگیرید.

وایکینگ ها روز دوشنبه اعلام کرد که rookies های quarterbacks را انتخاب کنید و با دیگر بازیکنان را گزارش برای اردوگاه های آموزشی در روز پنج شنبه و تمام دیگر جانبازان را گزارش جولای 28. آنها وارد خواهد شد در یک TCO عملکرد مرکز بسیار متفاوت از یکی از بازیکنان را دیدم قبل از آن بسته در ماه مارس با توجه به همه گیر.

Sugarman گفت: از آن باقی مانده است دیده می شود دقیقا چه بازیکنان گزارش را از طریق از آن خواهد شد بستگی دارد در دستورالعمل صادر شده توسط NFL. اما او می داند که شما نیاز به انجام قبل از آنها می توانند وارد این تاسیسات.

"ما قصد داریم به دنبال هر حکم در تست و غربالگری پروتکل" Sugarman گفت. "ما می دانیم که بازیکنان ما در حال رفتن به گرفتن تست شده است. ما نمی دانیم هم که هنوز پس بدیهی است که اولین چیزی که بازیکنان می توانند انتظار من فکر می کنم یک تست (و) ثانیا سلامت غربالگری. ما دیده می شود نیست این بچه ها در چهار ماه است."

NFL و بازیکنان اتحادیه آیا موافق دوشنبه که بازیکنان را آزمایش می شود روزانه حداقل دو هفته از اردوگاه های آموزشی و تست خواهد شد به عنوان ضمانت پس از آن.

Sugarman کاهش یافته است می گویند که آیا هر کسی که در Vikings سازمان دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. اما او انکار نمی کند که این امر می تواند احتمال رفتن به جلو برای این تیم به هیچ یک تست مثبت است.

"هر کس در حال رفتن به انجام مطلق بهترین آنها می توانند انجام دانستن است که آن را غیر ممکن است برای کاملا حذف خطر," او گفت:.

Sugarman گفت: وایکینگ ها را به دنبال خواهد داشت همه NFL دستورالعمل و بیش از برخی از. NFL است که نیاز به همه پرسنل به شکسته شود به سه ردیف تنها با کسانی که در بالا و دو ردیف اجازه ورود به برخی مناطق محدود در مرکز. این مناطق عبارتند از: قفسه اتاق عمل زمینه و حاشیه و آموزش پزشکی, غذا نشست و وزن اتاق.

هر روز تنها 60 افراد (به استثنای بازیکنان) در ردیف 1 و 40 در ردیف 2 اجازه خواهد داشت به این مناطق محدود شده است. ردیف 1 خواهد بود متشکل از مربیان, مربیان و پزشکان و تجهیزات مدیران و قدرت و تهویه مربیان خواهد بود که اجازه "دسترسی مستقیم" به بازیکنان است. درجه 2 خواهد بود متشکل از کسانی که در مالکیت گروه مدیر کل ریک Spielman دیگر مقابل دفتر مقامات ارتباطات و تصویری کارکنان و امنیت آنها اجازه خواهد داشت به "نزدیکی" به بازیکنان و درجه 1 افراد است.

دیگر کارکنان و پرسنل مورد نیاز قرار داده خواهد شد در ردیف 3 با حداکثر 45 نفر از این گروه مجاز در این مرکز هر روز.

قبل از ورود به مرکز همه ردیف 1 و 2 کارکنان را تحت روزانه غربالگری در 40 فوت BioReference آزمایشگاه تریلر که دارای چهار آزمایش خلیج. برای به دست آوردن ورود افراد باید تایید شود پس از پاسخ دادن به سوال های بهداشتی و متوسط گرفته شده است.

این مرکز خواهد شد به طور منظم تمیز و ضد عفونی. با پوشیدن ماسک مورد نیاز خواهد بود و اجتماعی فاصله هنجار خواهد بود. Sugarman گفت: وایکینگ ها رفته اند تا آنجا که به حذف بسیاری نیمکتها از ساختمان.

اتاق قفل شده است مجدد به مطمئن شوید که همیشه وجود دارد این است که شش پا بین بازیکنان و قالبهای اضافی اضافه شده است در جاهای دیگر. جلسه اتاق ظرفیت کوچک شده است به طور قابل توجهی. برخی از جلسات برگزار خواهد شد تقریبا. برخی از راهروها خواهد شد که تنها یک راه ترافیک. وعده های غذایی فرد خواهد بود-پیش ساخته و بسته بندی شده است.

بازیکنان و تمام کسانی که در ردیف 1 ردیف 2 و درجه 3 را به یک دستگاه ردیابی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین این که چه کسی ممکن است هر فرد آلوده نزدیک شدم. زنگ خاموش خواهد شد اگر کسی در لایه 3 می شود نزدیک تر از شش فوت از یک ردیف 1 یا درجه 2 فرد است.

با وجود همه چیز NFL و وایکینگ ها در حال برنامه ریزی برای انجام Sugarman به خوبی آگاه است برخی از بازیکنان باید نگرانی. روز یکشنبه تعدادی از بازیکنان NFL از جمله Vikings کارفرمایی کرک عموزاده و linebackers آنتونی Barr و اریک Kendricks توییتی نگرانی همراه با برچسب "WeWantToPlay."

عموزاده نوشت که او می خواهد به بازی اما "بهداشت و ایمنی برای اولین بار می آیند (و) اجازه دهید همه چیز بازی گوش." Barr و Kendricks هر دو نوشت که آنها می خواهند به بازی اما NFL باید "گام به بالا و ایجاد یک محیط ایمن کار برای ما است."

روز دوشنبه توافق برای تست بازیکنان روزانه می تواند کمک به کاهش برخی از نگرانی. و Sugarman گفت او صحبت کرده است به "بسیاری از بازیکنان" در مورد کوروناویروس مسائل.

"یک چیز است و احترام متقابل" Sugarman گفت. "من در اینجا از 15 سال در حال حاضر و رابطه بسیار خوبی با بسیاری از بازیکنان ما و آنها احساس راحتی تماس و صحبت کردن .... هر کس خودم و بازیکنان به خوبی در حقوق خود را به نگرانی در مورد سلامت و ایمنی همه ما است. من می دانم که بهداشت عمومی است, آنچه مهم است, بازیکنان,' بهداشت این است که چه چیزی مهم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب