Vikings نهایی چند سال تمدید قرارداد با مایک زیمر

یک منبع تایید NFL گزارش رسانه های روز شنبه که وایکینگ ها در حال نزدیک شدن به نهایی یک قرارداد چند ساله با فرمت

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

یک منبع تایید NFL گزارش رسانه های روز شنبه که وایکینگ ها در حال نزدیک شدن به نهایی یک قرارداد چند ساله با فرمت زیمر, ورود خود را در فصل هفتم به عنوان سر مربی. زیمر شد و از ورود به سال آخر قرارداد خود را.

پس از 2018 فصل زیمر تا به حال یک سال در سمت چپ خود معامله قبل از او موفق به دریافت یک سال تمدید در ماه مارس 2019.

زیمر را مربی سالن از شهرت مربی لایحه Parcells, تحسین اخبار زیمر را فرمت.

"وایکینگ ها باید یک مربی خوب به نظر من" Parcells گفت: پایونیر پرس. "تداوم مهم است. در حال حاضر آنها در حال تنظیم در حالی که برای."

زمانی که Parcells مربی دالاس کابوی ها از 2003-06, زیمر بود دفاعی خود را هماهنگ. زیمر همچنان به دنبال Parcells که برنده دو سوپر کاسه با غول نیویورک به طور منظم برای مشاوره.

زیمر گفت: پس از آخرین فصل او انتظار می رود گفتگوهای آغاز خواهد شد به زودی امکان تمدید قرارداد.

"من دوست دارم این بازیکنان این سازمان گفت:" در آن زمان است.

زیمر یک 57-38-1 رکورد به عنوان وایکینگ ها مربی و برگشتی در سه از شش فصل است. وایکینگ ها رفت 10-6 فصل گذشته پس از آن برنده 26-20 در وقت اضافه در نیواورلئان در وحشی-کارت بازی حذفی قبل از از دست دادن 27-10 در سان فرانسیسکو در بخشی دور.

Jefferson دیگر rookies های ثبت نام

وایکینگ ها توافق کردند که روز شنبه به شرایط قرارداد با دور اول پیش نویس انتخاب جاستین, Jefferson, خود امیدوار جایگزینی برای رفتگان ستاره گیرنده Stefon Diggs.

Jefferson موافقت کرده است به امضای چهار سال $13.123 میلیون قرارداد که شامل یک امضای جایزه $7.104 میلیون و یک سال پنجم گزینه است. او را به شمارش $2.386 میلیون برابر تیم کلاه حقوق و دستمزد در سال 2020 است.

وایکینگ ها که تا به حال 15 میدارد در مارس پیش نویس همچنین توافق کردند که به نظر با حداقل هفت دیگر وظیفه در روز چهارشنبه.

مقابله با عزرا کلیولند گرفته در دور دوم از Boise State را دریافت چهار سال $5.537 میلیون مقابله با $3.058 میلیون تضمین و امضای جایزه $1.587 میلیون. پایان دفاعی D. J. Wonnum یک چهارم-انتخاب دور از کارولینای جنوبی را دریافت چهار سال $4.046 میلیون معامله که شامل $750,780 امضای جایزه.

دفاعی مقابله با جیمز لینچ چهارم-انتخاب دور از بیلور را دریافت چهار سال $3.985 میلیون معامله از جمله امضای جایزه $690,992. Linebacker Troy رنگ یک چهارم-انتخاب دور از اورگان را نشانه چهار سال $3.974 میلیون معامله از جمله $678,572 امضای جایزه.

گیرنده گسترده K. J. Osborn پنجم-انتخاب دور از میامی را دریافت چهار سال $3.563 میلیون قرارداد از جمله $267,772 امضای جایزه. مقابله با بلیک Brandel یک ششم دور از ایالت اورگان را نشانه چهار سال $3.46 میلیون معامله از جمله $164,976 امضای جایزه. و offensive lineman Kyle Hinton هفتم-انتخاب دور از Washburn را دریافت چهار سال $3.37 میلیون معامله از جمله $75,492 امضای جایزه.

Jefferson گرفته شده از LSU با شماره 22 انتخاب در پیش نویس گزارش خواهد شد همراه با دیگر وایکینگ ها rookies های quarterbacks و انتخاب بازیکنان دیگر به اردوگاه های آموزشی در Eagan در روز پنج شنبه. جفرسون است که شمارش به عنوان جایگزینی برای Diggs که معامله شد به بوفالو در ماه مارس است. وایکینگ ها رو چهار پیش نویس میدارد که در تجارت از جمله یکی از آنها استفاده می شود در Jefferson.

وایکینگ " پیش نویس انتخاب تنها کارفرمایی Nate استنلی از منومنی, Wis., اعلام شده است با این تیم به امضا رساند. هفتم-انتخاب دور از آیووا امضا شده در جولای 13.

پس از بازیکنان گزارش روز شنبه آنها نمی رسید این زمینه تا اوایل هفته آینده در اولین. بازیکنان را coronavirus آزمون پنج شنبه و جمعه و شنبه قبل از گرفتن آزمون دیگری در روز یکشنبه ، بازیکنان با دو آزمایش منفی خواهد بود قادر به حرکت به جلو شروع دوشنبه.

دیگر بازیکنان کهنه خواهد شد گزارش روز سه شنبه. آنها را مشابه تست برنامه.

نامه ای به طرفداران

وایکینگ ها با ارسال نامه ای به فصل-بلیط دارندگان این هفته به آنها گزینه با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس به انتخاب کردن از بسته های خود را در این فصل بدون هر گونه مجازات است.

وایکینگ ها اجازه می دهد در فصل-دارندگان بلیط گزینه ای برای دریافت بازپرداخت برای کل سال 2020 فصل یا باید پول اعتبار به 2021 بلیط فصل. امید بستن به خارج نمی خواهد هر گونه تاثیر در جایگاه خود برای فصل بلیط در 2021.

وایکینگ ها هنوز نمی دانند که اگر هر کدام طرفداران خواهد بود قادر به حضور در بازی های این فصل در ایالات متحده بانک ورزشگاه. یک تیم رسمی گفت: وایکینگ ها به خوبی آگاه از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دستور محدود کردن تجمعات به 250 نفر است که باید برای تغییر و یا آنها نیاز به دریافت مجوز برای بیش از این تعداد است.

"ما می توانیم اذعان کرد در این زمان است که اگر ما مجاز به بازی در مقابل طرفداران بازی خواهد شد در به طور قابل توجهی کاهش می یابد ظرفیت و شامل یک های مختلف در ورزشگاه تجربه" در این نامه به طرفداران بخوانید. "ما در حال برنامه ریزی در اطراف تعدادی از این حالات در حال حاضر و به ارائه به روز رسانی به زودی به عنوان ممکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب