Vikas Dubey کشتار: SC تصویب گنجاندن قاضی DGP در کمیته کاوش برخورد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 2:16:17 pm Dubey شد در حالی که در تلاش بر

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 2:16:17 pm
vikas dubey, gangster vikas dubey, vikas dubey probe, vikas dubey viral call with police, vikas dubey links with police, vikas dubey encounter, kanpur encounter Dubey شد در حالی که در تلاش برای فرار پس از یک تصادف ماشین در جولای 10, یک روز پس از دستگیری او در Madhya Pradesh. (PTI)

دیوان عالی کشور روز شنبه تصویب پیش نویس اطلاع رسانی توسط اوتار پرادش به جمهوری سابق apex قاضی دادگاه عدالت (Retd) B S Chauhan و سابق DGP K L گوپتا در کمیته تحقیق برای بررسی این قتل گانگستر Vikas Dubey و همکارانش در پلیس برخورد. دادگاه بالا نیز کارگردانی این دولت است که این کمیسیون باید شروع عملکرد در عرض یک هفته شروع جمعه و ارائه گزارش خود در عرض دو ماه.

دادگاه راس بود روز دوشنبه به کارگردانی دولت برای گسترش این کمیته شامل یک قاضی سابق دادگاه و بازنشسته مدیر کل پلیس است. زودتر کمیته تا به حال تنها یک عضو اللهبد بالا قاضی دادگاه عدالت شاشی کانت Agarwal.

شنیدن یک دسته از درخواست جستجوی دادگاه-نظارت پروب به برخورد از Dubey و پنج از اتهام همکاران یک نیمکت به ریاست رئیس دادگستری S A Bobde گفت: دولت که دامنه این تحقیقات به انجام شده توسط کمیته تحقیق باید به اندازه کافی گسترده. آن گفت که این کمیته باید نگاه به حوادث کشته شدن هشت پلیس و پس از آن برخورد Dubey.

وکیل عمومی Tushar مهتا ظاهر برای, Uttar Pradesh, دولت, گفت, نیمکت که به درخواست کمیته نیز پروب شرایطی که تحت آن Dubey بود که رو 65 دپو شده بود با قید وثیقه آزاد شد. او همچنین به عنوان خوانده شده شرایط مرجع استعلام کمیته.

Dubey شد در حالی که در تلاش برای فرار پس از یک تصادف ماشین در جولای 10, یک روز پس از دستگیری او در Madhya Pradesh. او نخست متهم در قتل هشت تن از پرسنل پلیس که بخشی از این تیم است که تا به حال رفته به Bikru روستا در کانپور به دستگیری او در تلاش برای پرونده قتل در جولای 2. این مورد باعث یک بحث سیاسی با رهبران اپوزیسیون ادعا بزرگتر طرح پشت Dubey کشته شدند.

علاوه بر این کمیته یک نشستن به رهبری تا اضافی دبیر کل نیز تعیین شده است تا نگاه به Dubey را جرم و اتهام تبانی بین او و پلیس و سیاستمداران است. علاوه بر این یک تیم ویژه تحت SP, جرم, Kanpur نگر نیز بررسی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب