Vikas Dubey روبرو می شوند به روز رسانی زندگی می کنند: آنچه در مورد کسانی که حفاظت از او می پرسد پریانکا گاندی

Vikas Dubey اصلی ترین متهم در قتل هشت پلیس در کنپور برخورد اخیرا بودن دستگیر و توسط پرسنل پلیس پس از نزدیک ب

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news Vikas Dubey اصلی ترین متهم در قتل هشت پلیس در کنپور برخورد اخیرا بودن دستگیر و توسط پرسنل پلیس پس از نزدیک به یک هفته تعقیب جنایتکاران در اوجائین پنجشنبه 9 ژوئیه سال 2020 است. (PTI عکس)

اوتار پرادش, گانگستر, Vikas Dubey بود به ضرب گلوله صبح روز جمعه به عنوان او بودن را به کنپور از Madhya Pradesh را در اوجائین. به گفته پلیس در حالی که حمل و نقل یکی از ماشین های پلیس در کاروان لغو شد. بهره گیری از وضعیت Dubey اتهام تلاش برای ربودن یک سلاح و فرار از صحنه پلیس گفت: پس از آن آنها آتش گشودند و او را به گلوله بست. دو پلیس نیز زخمی شدند.

دستیار سرپرست پلیس Kanpur Dr آنیل کومار گفت: یک تیم پلیس متشکل از مقامات از بالا ویژه نیروی کار (STF) و کانپور پلیس آوردن Dubey در حمل و نقل بازداشتگاه به Kanpur. این حادثه حوالی ساعت 7 صبح بین جانسی و Kanpur.

Dubey دستگیر شد در اوجائین روز پنج شنبه از Mahakaleshwar معبد. او تا به حال شده است در اجرا از تاریخ 3 زمانی که پلیس در تلاش برای حمله به روستای خود را Bikru نزدیکی Kanpur. پس از آن پلیس را کشته و پنج تن از مشاوران نزدیک خود رااز جمله محافظ شخصی.

وجود 62 پرونده های جنایی تسلیم در برابر Dubey در اوتار پرادش از جمله پنج مورد از قتل و هشت مورد از تلاش برای قتل است.

kanpur encounter, vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news"

Vikas Dubey که گفته می شود کشته در برخورد با پلیس در روز جمعه. (ANI عکس)

دستگیری Vikas Dubey دوشنبه اعلام شد, Madhya Pradesh صفحه اصلی وزیر Narottam Mishra. Mishra گفت Dubey آمده بود به اوجائین توسط جاده از کوتا در راجستان. "مسائل مربوط به هوش باید بود. آن را غیر مادی که آیا او بازداشت و از داخل و یا خارج (Mahakaleshwar) معبد. این امر کفایت می گویند که او دستگیر شد و در اوجائین," Mishra گفت.

اوجائین سرپرست پلیس Manoj Kumar Singh در اواخر شب در کنفرانس مطبوعاتی گفت: عمل پلیس بوده است "روشن و شفاف". او گفت: Dubey شده بود به رسمیت شناخته شده توسط انسان از او خریداری گل در معبد. فروشنده راجش کومار, تصاویر دیده بود از گانگستر در تلویزیون.

Dubey این SP گفت: تا به حال خریداری یک تومان 250 بلیط VIP دارشان در معبد. به عنوان او را ترک او وارد بحث با ماموران امنیتی پس از آنها خواست او را به نام او. او سپس چیره توسط نگهبانان گرفته و به ایستگاه پلیس که در آن افسران مسلم او هویت.

بعد تا پلیس ویژه نیروی کار (STF) رسیده اوجائین و داده شد بازداشت Dubey.

افسران ارشد پلیس گفت: هند اکسپرس که Dubey می تواند احتمالا strategised دستگیری او برای جلوگیری از کشته شدن توسط پلیس در یک "برخورد".

"وجود دارد دوربین های مدار بسته در همه جا و محافظان امنیتی خصوصی در داخل معبد محل نمی حمل اسلحه. تسلیم قبل از پلیس در هر نقطه دیگری می شده اند مخاطره آمیز برای او" یک افسر ارشد گفت.

در طول حمله به مداخله شب از ماه جولای و 2 و 3 و هشت پرسنل پلیس از جمله یک زن معاون سرپرست پلیس و سه زیر بازرسان کشته شدند پس از آمدن زیر آتش سنگین.

بخوانید | Vikas Dubey زندگی از جرم و جنایت پوشا 30 سال: 62 موارد از جمله 5 از قتل

Dubey بدنام, جنایی, تا به حال حدود 60 نفر علیه او از جمله قتل و تلاش برای قتل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن