Vikas Dubey برخورد جعلی نیست: تا پلیس تسلیم گزارش در SC

توسط: اکسپرس وب میز | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 4:46:53 pm افسران پلیس کمربند سایت که در بالا جنایی

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 4:46:53 pm
vikas dubey encounter, up gangster vikas dubey, tamil nadu custody deaths, Thoothukudi deaths, india custody killings, indian express opinion افسران پلیس کمربند سایت که در بالا جنایی Vikas Dubey کشته شد در نزدیکی کانپور هند, جمعه, جولای 10, سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

قتل, Uttar Pradesh, گانگستر, Vikas Dubey در حالی که او در بازداشت پلیس ایالتی هرگز نمی تواند نامیده می شوند به عنوان "جعلی برخورد" تا پلیس گفت: دیوان عالی کشور در روز جمعه.

در آن مفصل پاسخ قبل از دادگاه در ارتباط با مرگ و میر ناشی از Vikas Dubey و همکاران مدیر کل تا پلیس همچنین افزود که دولت عمل فعالانه و "گرفته است تمام مراحل را به اطمینان حاصل شود که حتی یک سوء ظن باقی نمی ماند در گفت حادثه".

دیوان عالی کشور روز دوشنبه شنیدن این درخواست به دنبال دادگاه-نظارت پروب به مرگ Dubey و همکاران خود را. دادخواست شنیده خواهد شد توسط یک نیمکت رهبری توسط رئیس دادگستری هند است. دادگاه شنوایی دو دادخواست توسط وکیل Ghanashyam Upadhayay و Anoop Prakash Awasthi.

بخوانید | قتل Vikas Dubey مشاوران: دادگاه عالی تساوی حیدرآباد موازی نکات در پروب

به گفته پلیس Dubey شد در حالی که در تلاش برای فرار پس از یک تصادف ماشین در جولای 10, یک روز پس از دستگیری او در Madhya Pradesh. Dubey ربوده تفنگ از یک پلیس و آتش به پلیس گفته بود: "این ادعا که آنها در حال تلاش برای گرفتن او زنده است.

او نخست متهم در قتل هشت تن از پرسنل پلیس که بخشی از این تیم است که تا به حال رفته به Bikru روستا در کانپور به دستگیری Dubey در تلاش برای پرونده قتل در جولای 2.

این مورد باعث یک بحث سیاسی با رهبران اپوزیسیون ادعا بزرگتر طرح پشت Dubey کشته شدند.

vikas dubey encounter, vikas dubey killing, vikas dubey dead, vikas dubey news, uttar pradesh encounters, indian express کنپور: پلیس و رسانه ها در برخورد سایت که در آن گانگستر Vikas Dubey. (PTI عکس)

در همین حال پلیس با توجه به رزرو مانو همسر Shashikant Pandey – کشته گانگستر Vikas Dubey پسر عموی و بازداشت متهم در قتل هشت پلیس در Bikru – به عنوان یک کلیپ صوتی ظاهر در رسانه های اجتماعی در روز پنج شنبه.

در این کلیپ جدید او ظاهرا شنیده صحبت کردن به او را پدر تلفن کرد و گفت که Vikas Dubey آمده بود به خانه اش و دستور داد که همسرش (Shashikant) باید به تراس و باز آتش اگر پلیس نشان داد.

Shashikant بازداشت شده بود روز سه شنبه برای او اتهام مشارکت در قتل هشت پلیس در Bikru ایجاد کرد. پدرش پریم کومار کشته شد در یک برخورد پلیس ساعت بعد از پلیس به ضرب گلوله کشته شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن