Vikas Dubey, متهم به قتل 8 پلیس در کانپور بازداشت MP اوجائین

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 10:42:16 am Vikas Dubey دستگیر ش

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 10:42:16 am
Vikas Dubey, Vikas Dubey arrested, Vikas Dubey surrendered, Uttar Pradesh, Madhya pradesh, kanpur killing, kanpur encounter Vikas Dubey دستگیر شد از Mahakal معبد در اوجائین (منبع: ANI)

اوتار پرادش, گانگستر, Vikas Dubey, می خواستم در ارتباط با کشته شدن هشت پلیس در کنپوردستگیر شد از معروف Mahakal معبد در Madhya Pradesh را در اوجائین روز پنج شنبه صبح.

تایید Dubey بازداشت صفحه اصلی وزیر Narottam Mishra گفت: Madhya Pradesh پلیس به دنبال او و در حال حاضر هشدار داده خود را تا هستند. او همچنین گفت که دو دستیاران بودند نیز به زندان گرفته شده با Dubey. Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan نیز صحبت به تا سانتی متر یوگی Adityanath و تبریک گفت پلیس محلی در توییتر.

شرایطی که منجر به بازداشت هستند به طور کامل روشن نیست اما پلیس که رد کرده اند گانگستر بود تسلیم شد. Dubey بود ظاهرا یک بلیط برای ورود به معبد. روشن نیست چگونه و هنگامی که او رسیده اوجائین.

Kanpur police killings, Kanpur killings, Vijay Dubey, Uttar pradesh police, Amar dubey, Kanpur encounter, Vijay Dubey aide پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kanpur که در آن هشت پرسنل کشته شدند. (عکس: Vishal Srivastav)

Vikas Dubey — که چهره حدود 60 پرونده های جنایی از جمله قتل و تلاش برای قتل گذشته بود خال در هاریانا را فریدآباد و انجام یک پاداش نقدی تومان 5 لاخ

دو دستیاران Vikas Dubey ضرب گلوله کشته شدند در جداگانه برخورد در اوتار پرادش ، Ranveer نام مستعار Bauva Dubey بود که حمل فضل تومان 50,000 شد داغستان در منطقه اتاوا. بالا ویژه نیروی کار (STF) کشته Prabhat Mishra نام مستعار Kartikey در کانپور در حالی که او در تلاش برای فرار از پلیس پس از بازداشت به اتهام ربودن تپانچه از یک پلیس. دو پاسبان نیز زخمی در شلیک.

شش مرد دیگر — از جمله چهار همکاران Vikas Dubey را و دو زن از بستگان از گانگستر است همکاران دستگیر شدند در سه عملیات جداگانه در کانپور و Faridabad هاریانا در روز یکشنبه است.

هشت پلیس از جمله یک زن معاون سرپرست پلیس بودند کمین در Bikru روستا در Chaubeypur منطقه Kanpur, جایی که آنها رفته بود به دستگیری Vikas Dubey و سقوط به گلوله های شلیک شده از پشت بام ها جمعه گذشته است.

Kanpur encounter, Kanpur police killings, Kanpur killings, vikas Dubey, vikas Dubey brother in law arrested, up police, Amar dubey, Vijay Dubey bounty کنپور: اوتار پرادش معاون وزیر Keshav پراساد Maurya می پردازد ادای احترام به پلیس که از دست داده و زندگی خود را در یک برخورد در Bikaru روستا در پلیس خط در کنپور (PTI)

کنپور پلیس دستگیر سابق ایستگاه افسر از Chaubeypur, Vinay Tiwari و Sub-بازرس کریشنا کومار شارما به اتهام توطئه است. شواهدی وجود دارد که Tiwari و شارما به حال متهم کردن Vikas Dubey مورد حمله پلیس در روستای خود Kanpur سرپرست ارشد پلیس Dinesh Kumar P گفت.

ساعت پس از Bikru ایجاد کرد قتل پلیس تا به حال به ضرب گلوله کشته Vikas Dubey مادری عمو پپ Prakash Pandey و کاردانی خود را Atul Dubey. هر دو این مردان بودند نام در شاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب