Vijay Mallya فایل درخواست تجدید نظر در برابر استرداد به منظور به هند

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 9:06:55 pm Vijay Mallya خود را از دست داد لن

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 9:06:55 pm
Vijay Mallya India UK, Vijay Mallya extradition, Vijay Mallya UK court, Kingfisher Vijay Mallya Vijay Mallya خود را از دست داد لندن دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در برابر استرداد به منظور به هند دو هفته پیش. (عکس از آسوشیتدپرس)

Vijay Mallya روز دوشنبه ثبت برنامه به دنبال ترک به درخواست تجدید نظر در حکم دادگاه عالی بریتانیا, نزدیک به دو هفته پس از بحرانزده مشروب بارون خود را از دست داد لندن دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در برابر استرداد به منظور به هند به اتهام کلاهبرداری و پول شویی مرتبط با unrecovered وام به او در حال حاضر از بین رفته Kingfisher Airlines.

64 ساله و تاجر بود 14 روز به فایل این نرم افزار به دنبال اجازه به حرکت بالاتر دادگاه در حکم دادگاه از مارس 20 که رد درخواست تجدید نظر خود را برابر وست دادستانی دادگاه استرداد سفارش تایید شده توسط انگلستان دبیر خانه.

"مرخصی به درخواست ثبت شده است. ما باید تا مارس 14 به پاسخ? به گفته یک سخنگوی انگلستان تاج دادستان خدمات (CPS) که نشان دهنده مقامات هند در روند قانونی استرداد.

این ترک به درخواست تجدید نظر به دیوان عالی کشور است که در یک نقطه از قانون عمومی اهمیت است که به گفته کارشناسان بسیار آستانه بالا است که اغلب ملاقات کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن