معاون دریاسالار Biswajit Dasgupta طول می کشد شارژ به عنوان رئیس ستاد شرقی فرماندهی نیروی دریایی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: 12 ژوئن 2020 5:34:02 pm معاون دریاسالار Biswajit Da

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: 12 ژوئن 2020 5:34:02 pm

معاون دریاسالار Biswajit Dasgupta, AVSM, YSM, VSM فرض بر این اتهام به عنوان رئیس ستاد شرقی فرماندهی نیروی دریایی (ENC) ویساکاپاتنام جمعه.

معاون دریاسالار S N Ghormade خروجی رئیس ستاد دهکدهای اقدام در انتقال به عنوان کنترل پرسنل خدمات در مجتمع مقر وزارت دفاع (نیروی دریایی), New Delhi.

VAdm Biswajit Dasgupta است التحصیل از ملی دفاع آکادمی. او راه اندازی شد و به نیروی دریایی هند در سال 1985 و توسط یک متخصص در ناوبری و جهت. او فرمان داده است چهار خط مقدم کشتی ها از جمله موشک رزمناوهای فهم Nishank فهم Karmuk نهان ناوچه فهم تبار و هواپیما حامل فهم Viraat.

او برگزار کرده است دیگر عملیاتی آموزش و انتصاب کارکنان مانند فرمانده بررسی در ستاد نیروی دریایی هند بررسی تیم (کوچی) هدایت کارکنان در دفاع از خدمات کارکنان دانشکده (Wellington) افسر مسئول نیروی دریایی ناوبری و جهت مدرسه نیروی دریایی معاون رئیس کارکنان نیروی دریایی و ناوگان عملیات افسر غربی در ناوگان.

در ارتقاء به رتبه پرچم منصوب شد به عنوان رئیس کارکنان افسر (عملیات) در ستاد غربی فرماندهی نیروی دریایی در بمبئی. در طول 2017-18 او برگزار شد فرماندهی معتبر شرقی ناوگان در ویساکاپاتنام بود و پس از آن منصوب به عنوان مدیر کل اضافی در NCC ستاد, New Delhi.

در ارتقاء به مقام معاون دریاسالار و قبل از بازگشت او به ویساکاپاتنام به عنوان رئیس ستاد شرقی نیروی دریایی فرمان او کنترل پرسنل خدمات در مجتمع مقر وزارت دفاع (نیروی دریایی) در دهلی نو است. VAdm Biswajit Dasgupta فارغ التحصیل دفاع از خدمات فرماندهی و کارکنان دانشگاه, بنگلادش, ارتش, جنگ, کالج, Mhow و دفاع ملی, کالج, New Delhi.

پرچم افسر یک دریافت کننده Ati Vishisht Seva مدال و Vishisht Seva مدال خدمات برجسته. او همچنین اهدا شد Yudh Seva مدال برای هماهنگی عملیات تخلیه از گرفتار نزاع یمن در سال 2015 تحت عملیات Raahat.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن