Vettel فراری به بخش راه در پایان 2020

وقتی سباستین Vettel پیوست فراری در سال 2015 هیجان قابل لمس بود. بسیاری فکر ایتالیایی مارکی می تواند از نو خلق

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

وقتی سباستین Vettel پیوست فراری در سال 2015 هیجان قابل لمس بود. بسیاری فکر ایتالیایی مارکی می تواند از نو خلق کردن موفقیت آن را تا به حال تا به حال با بزرگ مایکل شوماخر در اوایل 2000s.

اما از آن اعلام شد که روز سه شنبه Vettel دیده می شود به عنوان جانشین شوماخر — آیا ترک این تیم در پایان سال 2020 بدون داشتن برنده یک عنوان تا کنون. چه آغاز شده و با وعده های بزرگ میان یک حسرت برای بازگشت به روز های شکوه به پایان رسید با پاسخ می دهد — مگر اینکه Vettel conjures تا برخی از سحر و جادو اگر کوتاه فصل برگزار می شود این سال است.

تعجب آور نیست

این تصمیم به عنوان لرزه ای آن را به عنوان کاملا تعجب آور با توجه به این آلمانی های اخیر حرفه arc. Vettel و فراری ساخته شده یک ظرف غذا از همه چیز و پاک لوئیس همیلتون مسیر در سال 2017 و 2018 با ترکیبی از قابلیت اطمینان نگرانی و راننده خطا است.

در سال 2017, بعد از داشتن رهبری این رده بندی برای بخش بزرگی از فصل مسائل قابلیت اطمینان در دو نژاد و Vettel را تحریک چند برخورد اتومبیل در سنگاپور مجاز همیلتون به انتخاب کنید تا قطعات و مهر و موم عنوان.

نیز وجود دارد مغز-محو شدن لحظه ای پیش از آن در باکو زمانی که او به عمد سوار به همیلتون به یک نقطه و دریافت یک مجازات است.

رشته ای از اشتباهات

در 2018, Vettel خطا نگه داشته تا ستون: در حال حاضر بدنام تصاویر از او توفنده از سرب در آلمان GP, حادثه در فرانسه هنگامی که او ضربه Valtteri Bottas, اشتباه در هنگام مبارزه با همیلتون در ایتالیا و شکست خورده حرکت در باکو. همه آنها ثابت پرهزینه است.

سال گذشته Vettel را نادر با هم تیمی چارلز لکلرک گرفتن بهتر از او. تعریف لحظه آمد در ایتالیایی GP که در آن لکلرک غلبه مواج همیلتون و Bottas برای کمک به فراری پیروزی در آن خانه اول مسابقه در نه سال در حالی که Vettel چرخید خود دوباره به مسیر خطرناکی و سوار مانند یک تازه کار. با لکلرک ثبت نام تا 2024, مرکز قدرت فراری منتقل شده قاطعانه.

تضاد با شوماخر قابل توجه است. پس از دو عنوان دعوا در چهار فصل شوماخر آمد به شدت به پیروزی پنج بر گزاف گویی (2000-04). متاسفانه برای Vettel آن نمی شود. عدم موفقیت در فراری را تقویت خواهد کرد روایت است که او کمی خوش شانس برای برنده چهار عنوان او با ردبول در غالب اتومبیل.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا 32 ساله Vettel پدر سه را حتی ماندن در این ورزش پس از سال 2020 است. این احتمال وجود دارد که تیمی سابق مارک وبر نبوت خواهد آمد درست است.

"من فکر می کنم Seb همه چیز را در اوایل زندگی" وبر بود اظهار داشت در سال 2014. "او خود را عناوین اولیه او را برای رفتن به یک بچه در اوایل و من فکر می کنم او را زود بازنشسته. او احتمالا یک انفجار در ماشین قرمز (Ferrari) و سپس sayonara."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب