ورما سوئیچ برای 'سنگین' تعظیم

آس ترکیب کماندار Abhishek Verma روشن به 'سنگین' کمان پس از در معرض بازی خود را به یک تجزیه و تحلیل کامل در طول

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

آس ترکیب کماندار Abhishek Verma روشن به 'سنگین' کمان پس از در معرض بازی خود را به یک تجزیه و تحلیل کامل در طول مستند.

ورما های متعدد در بازی های آسیایی و جام جهانی مدال در حال حاضر آغاز آموزش با 'جدید' تعظیم در یک عرصه کوچک در دهلی نو و انتظار دارد به زودی دریافت استفاده می شود به تغییر.

تجزیه و تحلیل

"من تا به حال زمان برای رفتن از طریق تمام ویدئوها و تجزیه و تحلیل بازی من. من نیاز به افزایش محصور از من تعظیم (از حدود 55 پوند به 60) برای به دست آوردن نتایج بهتر" ورما گفت هندو.

اما او تا به حال به تغییر کمان خود را.

"این 'قرعه کشی وزن' را می توان تنظیم به 60 پوند در همان کمان است. من در حال حاضر شروع تمرین کوتاه مدت با هدف. زمانی که من شروع با یک دیگر هدف آن ممکن است 15-20 روز به در بالا از بازی ها.

"هنگامی که" قرعه کشی وزن' را افزایش می دهد, فلش سفر سریع تر و تملق است و کمتر از انحراف با توجه به وزش باد. سنگین تر کمان نیاز به قدرت بیشتر. در حال حاضر من باید به کار بر روی آن است," او گفت:.

با رویدادهای مهم مانند مسابقات قهرمانی جهان مسابقات قهرمانی آسیا, بازی های کشورهای مشترک المنافع و بازی های آسیایی برنامه ریزی شده در دو سال آینده در حال حاضر بهترین زمان برای ایجاد تغییرات است.

مبارزه با کرونا

ورما نیز در بر داشت زمان برای ارتباط با یک طرح برای جمع آوری کمک به ارائه PPEs به پزشکان درمان coronavirus بیماران.

"بسیاری از کمانداران انتظار می رود برای پیوستن به این ابتکار. ما تشویق مردم برای کمک. شریک ما www.impactguru.com می شود در تماس با بیمارستان ها و فراهم می کند PPE کیت به پزشکان در ماهاراشترا و دهلی نو گفت:" ورما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن